Tori.fi ostajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Menee hermot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Menee hermot

Vieras
Olen totaallisen kyllästynyt ostajiin jotka haluaa ostaa, mutta eivät halua maksaa pyydettyä hintaa ja alkaa välittömästi tinkaaminen ja pitäisi vielä viedäkin perille asti, ilmaiseksi tietysti. Nouto niin niin vaikeaa ei ole autoa jne ja postissakaan ei voi lähettää kun kaikki huijareita ja nyyssivät rahat. Olen nyt kolmen ostajan kanssa säätänyt viikon ja pistin kaikkien kanssa pelin poikki. Miten te olette onnistuneet myyjinä tuolla mitään kauppaamaan?

Minä olen laittanut suoraan myynti ilmoon että hina on pitävä se mikä ilmossa on ilmotettu samoin postin kautta voin laittaa mutta ensin rahat minun tilille, kun rahat näkyy tililläni niin laitan tuotteen postiin.

No ihmiset nyt on sellaisia, kaikki pitäis saada ilmaiseksi. Laita ilmoon että tiukka hinta ja kuljetus vain maksua vastaan. Mä ainakin oletan ostajana että joudun itse kuljettamaan jos ei myyjä mitään maininnut kuljetusmahdollisuudesta ja jos tuote on mielstäni kalliin oloinen en viitsi edes kysellä kun minusta tinkiminen on jotenkin noloa. Mutta näköjään toisenlaisiakin ihmisiä on olemassa :)

[QUOTE="jeps";28077512]Minä olen laittanut suoraan myynti ilmoon että hina on pitävä se mikä ilmossa on ilmotettu samoin postin kautta voin laittaa mutta ensin rahat minun tilille, kun rahat näkyy tililläni niin laitan tuotteen postiin.[/QUOTE]

Kun eivät halua maksaa etukäteen vaan toisinpäin. Samalla lailla minäkin voisin epäillä ettei ostaja maksakaan enää kun paketin/kirjeen olen etukäteen lähettänyt. Taidan pysyä tuolla huutiksen puolella edelleen ja siirry minnekään torin bisneksiin lainkaan :D

Kun eivät halua maksaa etukäteen vaan toisinpäin. Samalla lailla minäkin voisin epäillä ettei ostaja maksakaan enää kun paketin/kirjeen olen etukäteen lähettänyt. Taidan pysyä tuolla huutiksen puolella edelleen ja siirry minnekään torin bisneksiin lainkaan :D

No sitten on ainut vaihtoehto se nouto :D joten se siittä :D
Älä ota ruikuttajia, itse en ole kertaakaan törmännyt ruikuttajiin tms. mutta huutiksessa sitäkin typerimpiin ihmisiin

[QUOTE="jeps";28077557]No sitten on ainut vaihtoehto se nouto :D joten se siittä :D
Älä ota ruikuttajia, itse en ole kertaakaan törmännyt ruikuttajiin tms. mutta huutiksessa sitäkin typerimpiin ihmisiin[/QUOTE]

Huutiksessa sentäs näkee jo palautteista miten asiansa hoitanut :) Harvemmin huutajia joilla ei lainkaan palautteita huutelemassa, ainakaan omissa kohteissa joita olen myynyt.

Sinun pitää laittaa siihen ilmoitukseen, että maksu ensin ja sitten postitus.

Luulin että puhuit huutiksen ostajista. Kerrankin myin likan vaatteita joista 8/10 oli sellaisia joista olen hintalapun ehtinyt ottamaan pois mutta käyttöön asti en muistanut niitä kaivaa :D Lähetin ostajalle ja sitten rupesi tinkaamaan tahroista.???, pesunukasta ja kaikkea muuta mitä se siihen keksi selitellä. Rahat halusi takaisin eikä suostunut kaupan purkuun.. ARGH

Laita myyntitekstiin selkeästi toimitusehdot näkyviin ja pysy tiukkana kun joku alkaa niistä tinkaamaan. On kyllä tuttua tuo, että ihmiset eivät oikein kunnolla edes lue ilmoituksia tai sitten eivät ymmärrä lukemaansa. Itse asun Tampereella ja ilmoituksissani on isolla, että vain nouto meiltä kotoa, niin eikös ties mistä Lappeenrannasta ja Ivalosta kysellä, että paljonko on postarit. En ole kenellekään antanut periksi, vaan koska ilmoituksessa on etten postita, en todellakaan postita.

Tinkaaminen kuuluu asiaan.
Toivoisi MYYJÄLTÄ SELKEYTTÄ. Jos hinta on jämpti niin sen voi laittaa selkeästi ilmoitukseen. Jos ei ole valmis postittamaan, senkin voi laittaa ilmoitukseen. Jos tietää minkä verran postituksesta haluaa korvausta, senkin voi laitta selkeästi ilmoitukseen.

Jos nämä asiat ovat selvästi esitettynä, en tinkaa enkä kysele tuotetta jollen ole valmis siitä maksamaan sitä mitä pyydetään. En myöskään kysele postittamaan jos on tuotu selkeästi esille, että myyjä ei postita tuotetta.

Miksi tästä pitää tehdä vaikeaa? Turha itkeä sellaista mitä ei tuo selkeästi esille..

Tinkaaminen kuuluu asiaan.
Toivoisi MYYJÄLTÄ SELKEYTTÄ. Jos hinta on jämpti niin sen voi laittaa selkeästi ilmoitukseen. Jos ei ole valmis postittamaan, senkin voi laittaa ilmoitukseen. Jos tietää minkä verran postituksesta haluaa korvausta, senkin voi laitta selkeästi ilmoitukseen.

Jos nämä asiat ovat selvästi esitettynä, en tinkaa enkä kysele tuotetta jollen ole valmis siitä maksamaan sitä mitä pyydetään. En myöskään kysele postittamaan jos on tuotu selkeästi esille, että myyjä ei postita tuotetta.

Miksi tästä pitää tehdä vaikeaa? Turha itkeä sellaista mitä ei tuo selkeästi esille..

Juuri tuollaisten tinkaajien takia myyjät hermostuu. Onneksi on huutis jossa ei tinkaamista tunneta ja siellä se osta heti hinta on se osta heti hinta eikä 5 euroa vähemmän. Jos torilla hinta on selkeästi kohteessa sanottu 20 euroa ei se ole silloin 10 euroa vaan 20 euroa. Ostajakaan ei voi olettaa että saa samaan rahaan kuljetuksen kun ei pysty itse noutamaan ja postituskaan ei onnistu kun ei halua laittaa kenenkään tilille etukäteen rahaa. Tällaisiin siellä törmännyt kunnes siirryin kauppaa tekemään muualle.

Yhteistyössä