Tori.fi ja kenkien myynti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 44444
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
4

44444

Vieras
Oletteko saaneet sieltä naisten kenkiä myytyä? Tai katsotteko sieltä edes kenkiä? Olisi kenkähamsterina useat kengät joita en käytä. Huonekaluja olen tuolla lähinnä myynyt ja ostanut mutta meneekö siellä kengät kaupaksi? Kokemuksia?

[QUOTE="Vieras";29174894]En ole koskaa omia kenkiä saanu myytyä, en siellä enkä kirpparilla vaikka ovat olleet uudenveroisia.[/QUOTE]

Ompas huonoa tuuria? Voisiko olla sitten liian korkeat hinnat. Pöytäkirppiksellä minulta ostetaan heti kengät pois. Ne on ihan muodikkaita ja edulliseen hintaan myyn ne.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29174911:
Olen itse ostanut sieltä kahdet kengät.

Kiva kuulla. :) Taidampa laittaa sinne sitten kenkiä myyntiin jos kerta edes joku sieltä niitä katselee sentään. Toivottavasti menisi kaupaksi sitten.

Ostaisin jos olisi sellaiset mitä käyttäisin ja vielä edulliset. Lisäksi pitäisi olla hakumatkan päässä, jotta voisin sovittaa. Ostin torin kautta ekat jalkineet itselleni joskus kuukausi pari sitten. Ne oli erittäin vähän pidetyt kengät ja hyvät jalassa. Ostaisin käytettynä, sillä minulla ei ole juurikaan varaa ostaa itselleni uusia vaatteita ja jalkineita.

Itsellä kynnys varmaan menee siinä, että postikuluista tulee helposti hintaa muuten edullisille kengille.

Mutta laita paljon kuvia, vähän joka suunnasta. Mittoja myös näkyviin. Torille kuitenkin voi laittaa useamman kuvan, olisko 5 vai 6.

Itse en ainakaan edes katso enempää jos ei ole mittoja. Enkä jaksa alkaa kyselemään.

Yhteistyössä