V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Antaisit höpötellä kaikessa rauhassa. Jos tosiaan vaan tykkää asua täällä. Niin miekin. En muuttaisi enää poisTosin en käyttäydy samoin kuin kaverisi, eikä ole murrekaan muuttunut viidessä vuodessa, enkä usko muuttuvankaan, koska minä olen minä, oli ympäristö mikä hyvänsä. Sitä paitsi Helsingin murre on juntin kuuloista MIUN mielestäni
Helsinkihän on loppujen lopuksi todella pieni paikka, eikä mitenkään ihmeellinen, mutta tykkään siitä, että kaikki on käden ulottuvilla ja liikkuminen helppoa sekä lapset voi harrastaa ihan mitä ikinä keksivät (ja pääsevät itse harrastuksiinsa ).
Miten niin liikkuminen on helppoa ja kaikki käden ulottuvilla?
No tarkoitettaiskohan tuolla vaikka julkista liikennettä, joka sisältää bussit, ratikat, metrot ja junat.
Pienemmissä kaupungeissa sä kävelet nuo samat matkat mihin Stadissa tarttet julkista liikennettä.
Pienemmillä paikkakunnilla ei ole niitä paikkoja mihin kävellä, kun ei ole niin monipuolisesti palveluja, esim. harrastusmahdollisuuksia. Helsingissä pääsee helposti julkisen liikenteen avulla harrastamaan mitä ikinä sitten keksiikin.
Mitä palveluja puuttuu 50-100.000 asukkaan kaupungeista?
esimerkiksi stockmann?
Turussa, Tampereella ja Oulussa on Stokka myös. Lisäksi muita samanlaisia tavarataloja vain eri nimellä ja edullisemmilla hinnoilla.