Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis siksi kyselen, onko tämä nyt ihan normaalia nuoren aikuisen käytöstä, kun hän tosiaan juttelee tuollaisia aika paljon (liikaa).. Eli jos joku tuntisi samanlaisen tapauksen, loppuiko nuo jutut ajan myötä vai pitikö vihjaista jo??
Yli 150 000 asukkaan kaupungista siis muutti, ettei olla ihan peräpitäjästä, muttei suurkaupungistakaan.. Hänellä on kaunoja tätä paikkaa kohtaan siksi, kun oli niitä toimimattomia miesjuttuja
Mä en ymmärrä mitä kummallista sun kaverissa on? Jos asuu muualla niin kyllä sitä yleensä on tapana kertoa siitä mitä kotipuoleen kuuluu? Kai jos sä käyt kaverisi luona niin kerrot oman kotipaikkasi kuulumiset?? Puhe tarttuu ja jos vitsit menee yli niin kyllä siitä voi mainita että ne ärsyttävät. Jotenkin sun kirjotuksesta paistaa läpi että olet jotenkin harmissasi siitä, että kaveri viihtyy hyvin - vai mitä haittaa itsellesi siitä uuden kotipaikan hehkutuksesta on??
Peesi, mäkään en nyt ymmärrä ap:n ongelmaa...
Enkä muitakaan kommentteja, kuten että Helsingissä haisisi kusi. Täh?

No varmaan jossain Itä-Helsingin lähiön metroasemalla voi haistakin, en ole koskaan käynyt... Helsingissä kun on aika paljon muitakin paikkoja.
Siis tämän vastasin aiemmin: Minulle on ihan sama, viihtyykö joku maalla vai kaupungissa, mikä kaupunki on Suomen paras ja mikä persereikä jne. koska nämä ovat mielipideasioita!
Siksi en ymmärräkään, miksi hän vertailee ja vertailee, koska se on hänen mielipiteensä ja ei siihen oikeastaan voi sanoa muuta kuin että "jaa". "Sehän kiva", "niin justiin", kerta toisensa jälkeen, mutta jatkuvasti asiasta jauhaminen alkaa kyllästyttää, alanko minäki kertomaan joka kerta, että minun lempivärini on se ja se, mut et punainen, siis kertakaikkiaan mä en ymmärrä miten joku voi katsella punaista??
Eli ei minua todellakaan haittaa, jos hän kertoo tekemisistään, elämästään, mutta tuo että hän jankkaa samoja asioita ja kaikki muu on pyllystä paitsi STADI ja kerta toisensa jälkeen.. Se on se ongelma. Että loppuuko se? Joskus? Milloin?