Torey Hayden: häkkipoika

luinpa tuossa juuri kirjan viimeiset sivut kyyneleet silmissä ja ajattelin tulla kirjaa teillekin suosittelemaan. kyllä noita Toreyn hoidettavien lapsien tarinoita lukiessa saa vaan olla onnellinen hyvästä perheestä.

butukka
on nyt ihan eri kirjailia mutta toi dave peltzer:pimeän poika on aiva mahtava kirja!! niin koskettava ettei oo tosikaan ja järkyttävä koskettava.(sukunimen oikeikirjotuksesta en mene takuuseen...korjatkaa jos on tarves ;)

Alkuperäinen kirjoittaja butukka:
on nyt ihan eri kirjailia mutta toi dave peltzer:pimeän poika on aiva mahtava kirja!! niin koskettava ettei oo tosikaan ja järkyttävä koskettava.(sukunimen oikeikirjotuksesta en mene takuuseen...korjatkaa jos on tarves ;)
Juu, järkyttävää ajatella, millainen lapsuus hänellä oli :( Itse luin tuon kirjan noin kuukausi sitten ja vieläkin näen unia siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
thäh? mitä nää on? kuullostaa kauheilta :(
Torey Hayden hoitaa ja opettaa traumaattisia lapsia työkseen ja kirjoittaa kokemustensa pohjalta mielenkiintoisia ja järkyttäviäkin kirjoja. Pelzerin Pimeän Poika kertoo hänen lapsuudestaan mielisairaan äidin orjana.

Alkuperäinen kirjoittaja Hekotius:
Juu, järkyttävää ajatella, millainen lapsuus hänellä oli :( Itse luin tuon kirjan noin kuukausi sitten ja vieläkin näen unia siitä.
mun teki välillä pahaa kuin luin sitä.. ihana kamala miten jotkut kohtelee omia lapsiaan!

mulla meni kans tosi kauan kun "toivuin"siittä...oli se niin järkyttävä....aiva itekki kiehu kiukusta ja itki myötätunnosta ja ja ja :|

Torey Hayden on jenkkiläinen erityisopettaja, joka on kirjoittanu kirjoja työstään erityislasten kans. Osa kirjoista on todella järkyttäviä, mm. aavetyttöä lukiessa menee kyllä kylmät väreet selässä :|

clivia
Se oli kyllä todella järkyttävä kirja.Oli kans pakko lukee samalt istumalt loppuun ku alotti.

Butukka

Minä silittelin omia lapsiani lukiessani sitä Piemän Poikaa yöllä sängyssä ja ajattelin, miltä siitä pojasta on täytynyt tuntua, kun oma äiti kohtelee niin huonosti.
just sama...ite aattelin että jos tyttäreni ois joutunu kokea samaa niin pelkkä ajatuskin toin niin valtavan tuskan ja aiva sellasen tunteen että tukehtuu ja itku oli kyltymätöntä. sit mun olikin pakko ruveta lukeen sitä vähä "kylmemmin"...oli se kyllä niin surullinen ettei ihmismieli ees tajua :'( :/

mun on pakko lähtee likan kans kirjastoon ja lainata noita Haydenin kirjoja....en tiä kyllä on aiva järkevää kun muutenkin otan vähä turhan raskaasi tämä tapaset kirjat ja nyt viä kun olen raskaana :/ mutta kyllä mä haluun...

^ramona
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Torey Hayden on jenkkiläinen erityisopettaja, joka on kirjoittanu kirjoja työstään erityislasten kans. Osa kirjoista on todella järkyttäviä, mm. aavetyttöä lukiessa menee kyllä kylmät väreet selässä :|
Se todella on kauhea. :'(

Yhteistyössä