Toppahaalarit äidille

• Viestiketjun aloittaja -vieras
  • Ensimmäinen viesti
feger harmailemassa
Keuruun Mega Marketissa oli pinkkejä pilkkihaalareita. Itse tilasin viime talveksi hööksiltä ratsastushaalarit. Ne nyt ei kovin kauniit ole, mutta ajaa asiansa, eli pitää tällaisen vilukissan lämpimänä.

Ei ole kauniit, mutta mulla on ajohommiin ostettu Finntackin talvihaalarit ja on tosi hyvät pakkasilla myös muissa ulkopuuhasteluissa ja koiran ulkoilutuksissa. Tosi lämpimät ja mukavat, tarkenee jonnekin -10 pelkällä ohuella urheilukerrastolla. Koot on miesten kokoja/unisex, eli kovin lyhyelle ei passaa. Mä 168/58 ja XS koko passeli.

-vieras
Daddy's Girl haalarit on vaan paremman näköset kun joku vanha toppapuku. Ja hyvä, että kaikki ei ole samanlaisia!!! Noin on upeat!! Minulla on jo toppapökät ja takki, mutta vaihtelu virkistäisi.

deegee
Mulla on just toi Daddys Girlin haalari mut musta. En mahtunu siihen viime talvena synnytyksen jälkeen mutta nyt se taas mahtuu. Se on ihana päällä ja mies käy aina ihan kuumana kun mulla on se haalari päällä. Tuntuuhan se aika sexyltä. ;-)

-L-
Mulla on just toi Daddys Girlin haalari mut musta. En mahtunu siihen viime talvena synnytyksen jälkeen mutta nyt se taas mahtuu. Se on ihana päällä ja mies käy aina ihan kuumana kun mulla on se haalari päällä. Tuntuuhan se aika sexyltä. ;-)
Niinpä:) Ollaan ilosia kun jotkut panostaa pukeutumiseen. Sekyhän tuo on!! Pakkas keleille on vaikeampi seksympää vaatetta keksiä ulkoiluun!!

• Tykkää
Reactions: Krista_
"Mimma"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30542424:
Epäilen, että olet kuitenkin vain pelle, joka haluaa erottua joukosta. Muutenhan sinulle hankkisit toppahousut ja untuvatakin, joka on lämpimämpi yhdistelmä kuin joku daddy's girl polyesterhirvitys.
Onks siinä jotain väärää jos haluaa erottua joukosta?

Tarkotat sä sitä et kun on saanu lapsen nii ei saa näyttää nätiltä tai pukeutua haalariin?

[QUOTE="Mimma";30543221]Onks siinä jotain väärää jos haluaa erottua joukosta?

Tarkotat sä sitä et kun on saanu lapsen nii ei saa näyttää nätiltä tai pukeutua haalariin?[/QUOTE]

Provohan sinä vain olet, mutta vastataan silti. Ei siinä ole mitään väärää, että haluaa näyttää köyhältä pelleltä, joka on karannut työväen teatterista. Hyvä vaan, että on ihmisiä, jotka vapaaehtoisesti pukeutuvat rumiin vaatteisiin, niin tulee vähän kontrastia meidän kauniisti pukeutuvien ja rumasti pukeutuvien välillä. Sanat 'nätti' ja huonosti istuva muovihaalari eivät kuulu samaan lauseeseen.

• Tykkää
Reactions: Puuhippa
**Masa**
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30543257:
Provohan sinä vain olet, mutta vastataan silti. Ei siinä ole mitään väärää, että haluaa näyttää köyhältä pelleltä, joka on karannut työväen teatterista. Hyvä vaan, että on ihmisiä, jotka vapaaehtoisesti pukeutuvat rumiin vaatteisiin, niin tulee vähän kontrastia meidän kauniisti pukeutuvien ja rumasti pukeutuvien välillä. Sanat 'nätti' ja huonosti istuva muovihaalari eivät kuulu samaan lauseeseen.
Miehen silmään tuo näyttää hyvälle ja varmasti käytännöllinenkin. Enemmän näitä ja eikö se ole ihan normi ulkoilukangasta, eikä mitään muovia. Jos ei tykkää niin miks sitä täällä pitää valittaa!!

• Tykkää
Reactions: Krista_
Miehen silmään tuo näyttää hyvälle ja varmasti käytännöllinenkin. Enemmän näitä ja eikö se ole ihan normi ulkoilukangasta, eikä mitään muovia.
Halpaa muovista tehtyä tekokuitua koko rytky, vuori mukaanlukien. Ei pidä vettä, ei tuulta, mutta hiostaa ihan 100% varmuudella. Varmaan se hiki sitten aiheuttaa illuusion "lämpimästä" haalarista. Hyi vittu.

Jos ei tykkää niin miks sitä täällä pitää valittaa!!
Jos hakusessa on lämmin, vedenpitävä haalari, niin minulla on totta vie oikeus mainita, jos tuo ihailemasi hirvitys ei näitä kriteerejä täytä. Sitä en kyllä tiedä, mikä motiivi sinulla on ylistää haalariasi usealla eri nimimerkillä.

Yhteistyössä