viimeisessä kuvassa ei takuuvarmasti ole chihu vaan venäjäntoy. ja pahus kun unohdin itse listastani faaraokoiran, ihania ovat.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:chihu
Meinaatko? Mä en oikein löytänbyt semmosta kuvaa, mikä ois ollut mun mieleinen... Pitänee laittaa omasta, se on ainakin varmasti chihu.Alkuperäinen kirjoittaja 2 toitsun omistaja:viimeisessä kuvassa ei takuuvarmasti ole chihu vaan venäjäntoy. ja pahus kun unohdin itse listastani faaraokoiran, ihania ovat.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:chihu
Jep, toitsuilla on pidemmät jalat ja pienempi pää kuin chihuilla, ja tuo brown&tan on myös toistujen väri. Tosin en tiedä onko chihujakin sen värisiä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Meinaatko? Mä en oikein löytänbyt semmosta kuvaa, mikä ois ollut mun mieleinen... Pitänee laittaa omasta, se on ainakin varmasti chihu.Alkuperäinen kirjoittaja 2 toitsun omistaja:viimeisessä kuvassa ei takuuvarmasti ole chihu vaan venäjäntoy. ja pahus kun unohdin itse listastani faaraokoiran, ihania ovat.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:chihu
Ruttuturvat. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Essie::heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:1. Amerikanbulldoggi
2. Amstaffi
3. Pitbullit
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: