Top 3 karkkisi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1. Hopeatoffee, ryökäleet meni sen lopettamaan. Niin, maailman parasta
2. Quality nougat (en ole muutamaan kuukauteen kyllä löytänyt mistään, toivottavasti ei ole lopetettu eli irtokarkkilaareista löytyy
3. Sokeripäällysteiset salmiakkilantit ( en tiedä niiden oikeaa nimeä ja näitä onneksi vielä saa )

[QUOTE="vieras";23920084]1. Fazerina
2. Liitulakut (mitä en löydä enää mistään)
3. toffifee[/QUOTE]

Candy Kingin irtokarkkimyynnissä on näitä mut er inimellä

[QUOTE="pölyhousu";23919778]1. makuunista saa semmosia kovia salmiakki sammakoita (paras)
2. sukulakut
3. lumipantteri pussi[/QUOTE] <-- onko näitä vielä? En ole pitkään aikaan nähnyt? Ai kun rupesi karkkihammasta kolottamaan! pois tälläiset ketjut. :D

[QUOTE="vieras";23920237]höh ei meillä oo :(
yhessä vaiheessa oli niissä fazerin minipusseissa, mut ei niitäkään ole enää ainakaan täällä :([/QUOTE]

Tässä ainakin on ;)
Osta Hobby Hallista: Fazer Liitulaku -makeislaatikko, 2 kg

Sitten itse asiaan. Parhaat karkit vaihtelee, itse kaipaan tosi paljon Hedelmämerkkareita joitten valmistus lopetettiin joku aika sitten. Ne TuttiFrutti smoothie mixit on hyviä ja kaikki kova salmiakki ja lakritsi jajajajaj... Oikeestaan on helpompi sanoa mikä ei ole hyvää kuin se mikä on parasta! Mä oon aikamoinen herkkupeppu :ashamed:

Tällä hetkellä ei oikein mikään nami maistu mutta... hmmmmmm... :)

1. Dove-suklaapatukat
2. Pantterit ( se ihan alkuperäinen maku )
3. Super salmiakki sitte vaikka kolmanneksi :)

1. Suklaalla kuorrutetut marmeladit. esim juliat ja tai ne rasiassa olevat sydämet missä se marmeladisisus.

2. fazerin pikkupatukat ( jim, dacapo, mutta ei pätkis)

3. tupla :P

mulla ainaski vaihtelee nää lempparit tosi paljon, mutta olisko tällä hetkellä näin:

1. Fazerin vaalea maitosuklaa
2. Turkinpippurit hot&sour
3. irtokarkkihyllystä löytyvät king kongit... tai yleensäkin kaikki irtokarkit... tai en osaa päättä... :)

Alkuperäinen kirjoittaja näitä mutustelen;23920090:
1. Hopeatoffee, ryökäleet meni sen lopettamaan. Niin, maailman parasta
2. Quality nougat (en ole muutamaan kuukauteen kyllä löytänyt mistään, toivottavasti ei ole lopetettu eli irtokarkkilaareista löytyy
3. Sokeripäällysteiset salmiakkilantit ( en tiedä niiden oikeaa nimeä ja näitä onneksi vielä saa )

Täällä kans vanha hopeatoffeeaddikti. R.I.P. Joskus näkee irtskaripuolella niitä, mutta ovat semmosia pehmeitä eikä vanhaa kunnon amalgaaminirrottajaa...

Oiskohan ne salmiakkilantit sellanen ku Salmix? Hedelmäinen vastaava on sit Helmix. Mulle maistuu ne myös, ollaan vissiin karkkisamikset :D

Yhteistyössä