?
..
Vieras
mikä auttais? kaikista rautavalmisteista menee maha ihan sekasin ja tulee niin paha olo ettei voi kun nukkua..oon kuullut että persilja auttais,onko kellään kokemusta? mulla rv33+5 menossa ja eilen neuvolassa hemoglobiini oli 81 :/