Tonttu pehmolelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hukkapätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hukkapätkä

Jäsen
05.04.2007
195
0
16
Onko kenelläkään tietoa mistä sellaisen voisi löytää? Sellainen pieni ja punainen litteä tonttupehmo? Olen yrittänyt etsiä monistakin lelukaupoista, mutta ei löydy.. Luokitellaan vauvaleluksi. Jos joltain sellainen löytyy kotoa, niin mistä olette sen ostaneet?

Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:
Oiskohan se ollu joskus äitiyspakkauksessa?

Kyllä niitä on kaupoistakin saanut.. En ole ihan varma tuosta äitiyspakkauksesta, onko ollut siinä.. Meillä yksi sellainen "syöty" tonttu, saatu joku nelisen vuotta sitten.. En vaan yhtään muista mistä saatu ja nyt olisi uusi hakusessa..

Nyt löysin sen merkin Jolly-Dolly. Samaa sarjaa oleva helistin on ollut äitiyspakkauksessa, joskus 80-luvulla. Mutta nyt olisi tosiaan tonttu hakusessa.. Eikö kenelläkään mitään tietoa, mistä niitä voisi saada?

Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:
Onko sillä raidallinen paita tai jotain? Mulla saattaa olla sellanen nukkanen tapaus pois pistetyissä leluissa.

Siihen sarjaan kuuluu myös sellanen pehmo millä on siniraidallinen paita.. Tämä mitä mä haen on ihan koko tummanpunainen, ainoastaan naama v.punainen.

http://www.jyvaskyla.fi/ksmuseo/haloo/teknologia/lastenhoito1.htm

Tuolla on äitiyspakkauksessa ollut tuollainen sininen joku... ? Samaa sarjaa? Ja jollain noilla sivuilla oli myös keltainen jolly-dolly lelu (helisevä). Että ilmeisesti ainakin äitiyspakkauksissa on ollut noita leluja. :)

Yhteistyössä