Tonnikalat, öljyssä vai vedessä?

Tonnikalat, öljyssä vai vedessä?

• Öljyssä

Ääniä: 4 80,0%
  • Vedessä

Ääniä: 2 40,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    5
Mun :p
marsu_23906_2_jpg.jpg

Olen aina ostanut paloina öljyssä, mutta totesin, että ainakin täytettyjä paprikoita tehdessä kannattaisi ostaa vedessä olevia. Tuorejuusto tuo rasvaisuutta täytteeseen ja se yhdessä tonnikalan (valutuksen jälkeenkin jäävän) öljyn kanssa on liian rasvainen yhdistelmä.

Mitä tuo Pirkan tonnikala maksaa?

Oisko se jotain 1,6€ ollu ku viimeks ostin.

Olen aina ostanut paloina öljyssä, mutta totesin, että ainakin täytettyjä paprikoita tehdessä kannattaisi ostaa vedessä olevia. Tuorejuusto tuo rasvaisuutta täytteeseen ja se yhdessä tonnikalan (valutuksen jälkeenkin jäävän) öljyn kanssa on liian rasvainen yhdistelmä.

Mitä tuo Pirkan tonnikala maksaa?

Yök, purkkitonnikalaa ei kyllä tule juuri syötyä. Salaatin seassa joskus, mutta siinä on kyllä ihan pakko olla öljyä muuten ei mene alas. Tuore tonnikala on kyllä suurinta herkkua, mediumina. Sitä kun on maistanut niin purkkitonnikala ei kummasti enää uppoa :D

Ootko sie hiutaleina sitten erehteny syömään vai miten se pykii?

Alkuperäinen kirjoittaja pikku yllätys;28850998:
Yök, purkkitonnikalaa ei kyllä tule juuri syötyä. Salaatin seassa joskus, mutta siinä on kyllä ihan pakko olla öljyä muuten ei mene alas. Tuore tonnikala on kyllä suurinta herkkua, mediumina. Sitä kun on maistanut niin purkkitonnikala ei kummasti enää uppoa :D

Öljyssä. Jotenkin omasta mielestä vedessä säilötyt ei säilytä makuaan samalla tavalla.

Tosin vedessä säilöttyjä on kivempi syödä leivän päällä, kun salaattiin ja ruokana öljyinen on paljon parempi.

En vastaa kumpaakaan, sillä riippuu mihin käytän. Paljaalteen jos syön tai laitan johonkin kastikkeeseen/laatikkoon, käytän öljyssäolevaa. Jos taas pitsan päälle, vedessäolevaa.

Abba on parasta.

Yhteistyössä