tonalin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kiia

Jäsen
28.05.2004
98
0
6
Tervehdys kohtalo-toverit... Mä olen syönyt kyseistä valmistetta yhden purkin ja toista just alottelen. Painoa ei välttämättä kauheesti lähe mut läskit palaa ja lihakset kiinteytyy... viime kesänä 5kg lihavampana en saanu yksiä housuja jalkaani vaan ne jumittui :( reisien kohtaan...nyt yritin uudestaan ja nehän sujahti jalkaan kuin tyhjää vain... =) ja mieskin on huomannut muutoksen kropassani :D ei se puntari oo aina paras vaan peili ja vaatteet kertoo paljon. Kannattaa kokeilla. Onko muilla tonalinista kokemuksia?

Luontaistuotekaupoissa ainakin myydään, hintaa en muista. Mieki oon tainnut joskus purkillisen vetää epätoivoissani, mutta en huomannut mitään vaikutusta.. Luin jostain, ett nää vaikuttaa EHKÄ vain jos harrastaa samalla liikuntaa. En tiä :-/

Joo tätä saa luontaistuotekaupasta. Mulle kehuttiin kaupassa tätä tuotetta ja mun kohdalla toimi. Kaikkihan ollaan erilaisia ja joku toinen toisella tosi hyvä kun toiselle ei taas sovi. Mäkin kokeilin yhtä toista tuotetta jonka piti olla hyvä ,mut mä lihoin vain sen aikana :/ oli kallis tuote ja nimeltään CUUR. Ei tää tonalinkaan halpa oo,mut n.25-27 euroa isosta purkista ei oo mulle paha tän tuotteen kohdalla... :)

Yhteistyössä