Tommy Fränti löysi uuden naisen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei siitä ole kiinni. Vaan siitä,ettei kukaan huolisi köyhää,velkaista,raskasta työtä tekevää miestä.
Moni mies siinä n. 35v alkaa kasvattamaan vatsakumpua ja viini/olut alkaa maistumaan harva se ilta. Velat tai raskas työ harvemmin on ns. ongelma, vaan se että ottamalla iäkkäämmän miehen, saa sellaisen sohvalla joka päivä makoilevan mahakkaan lapamadon.
 
vierailija
Moni mies siinä n. 35v alkaa kasvattamaan vatsakumpua ja viini/olut alkaa maistumaan harva se ilta. Velat tai raskas työ harvemmin on ns. ongelma, vaan se että ottamalla iäkkäämmän miehen, saa sellaisen sohvalla joka päivä makoilevan mahakkaan lapamadon.
Mun mieheni ei kyllä ole vatsakas,hän on hoikka. Kuitenkin niin paljon noita muita huonoja puolia,ettei naisille kelpaisi.
 
vierailija
Naisilla tuo kehitys alkaa noin 20-vuotiaana.
Aika tasan tuo lihavuus tuntuu menevän:


Tosin miehissä on tosi vähön "vanhoja läskejä": Miehen täytyy tehdä lihavuuden eteen enempi töitä, joten käytännössä lihava 50v mies on suuremmissa terveysriskeissä kuin lihavat naiset. Siksi aniharva lihava mies elää vanhaksi.

Tuonkin perusteella aika iso osa sekä naisista että mieheistä ei ole lihavia.

Toki ei painoindeksikkään kaikkea merkkaa. Mun mies on 185 cm ja painaa vähän yli 100 kg. En koe silti, että hän olis lihava. Jossain vaiheessa painoi 115 kg ja sit kyllä oli... Mut ei silloinkaan se esim. seksiä haitannut.
 
vierailija
Aika tasan tuo lihavuus tuntuu menevän:


Tosin miehissä on tosi vähön "vanhoja läskejä": Miehen täytyy tehdä lihavuuden eteen enempi töitä, joten käytännössä lihava 50v mies on suuremmissa terveysriskeissä kuin lihavat naiset. Siksi aniharva lihava mies elää vanhaksi.

Tuonkin perusteella aika iso osa sekä naisista että mieheistä ei ole lihavia.

Toki ei painoindeksikkään kaikkea merkkaa. Mun mies on 185 cm ja painaa vähän yli 100 kg. En koe silti, että hän olis lihava. Jossain vaiheessa painoi 115 kg ja sit kyllä oli... Mut ei silloinkaan se esim. seksiä haitannut.
Mun 45v ukkoni on 173cm ja 72kg. ap
 
vierailija
Onko pakko Tommy?

Taas tänään julistit uutta rakkautta, taitaa olla jo kolmas kierroksessa leskeksi jäämisen jälkeen. Nyt kyseessä Virva. Kuvalinkkejä on mediassa mutta kas kummaa, olet estänyt niiden näkymisen.
 

Yhteistyössä