poika 2v on ihan hulluna tomi traktoriin ja kaikkiin sen hahmoihin. sai 1v-lahjaks tomi traktorin jolla on kauha ja se on ollu ihan lemppari tän vuoden. eilen sai sit valita itse jonkun tomi traktori-jutun itselleen ja valitsi setin missä on reetu,viivi,matti,pari lammasta,purre,se koira yms ja sit samanlainen tomi traktori mikä meil jo oli,mut sil oli myös peräkärry. (vanhempi tomi lähtee nyt ulkoleikkeihin)
mut alettiin mun äidin kanssa siellä kaupassa ihmetteleen et jos sul on tomi ilman kärryä,niin siihen ei saa pelkkää kärryä ostettua,vaan sun pitää ostaa toinenkin tomi. ja nyt kun meil on toi isompi setti ja poika haluaa sen hinku-puimurin,niin se myydään erikseen ja sen mukana tulee sit uudestaan se purre-kissa ja olikohan niin et roosa-mopon mukana tulee sit uudestaan viivi-hahmo? jne..
ovelaa toimintaa
tajuskohan kukaan mitä ajan takaa
mut alettiin mun äidin kanssa siellä kaupassa ihmetteleen et jos sul on tomi ilman kärryä,niin siihen ei saa pelkkää kärryä ostettua,vaan sun pitää ostaa toinenkin tomi. ja nyt kun meil on toi isompi setti ja poika haluaa sen hinku-puimurin,niin se myydään erikseen ja sen mukana tulee sit uudestaan se purre-kissa ja olikohan niin et roosa-mopon mukana tulee sit uudestaan viivi-hahmo? jne..
tajuskohan kukaan mitä ajan takaa