P
pihla77
Vieras
Tulin tänään lääkäristä,joka saparot päässä totes nenän vartta katsellen että kun sä kerran otat tän kaiken NIIN vakavasti niin ei varmaan kantsis kauheesti turhia toiveita elätellä ettet joudu pettymään... Voi vittana, sillä hetkellä mun mielessä kävi ilkeä ajatus että toivottavasti joudut joskus vastaavaan tilanteeseen niin ehkä se sunkin maailmankuvas muuttuu! Mutta tökeröihin kommentteihin jo suht tottuneena kiitin ja suljin oven mennessäni. Ja tää lääkäri sentään tietää historiani ja valtavan lapsenkaipuuni. Ja en tiedä kuka ei ottais vakavasti lapsettomuus-ongelmiaan ja keskenmenoa.
"Sä oot vielä nuori,onhan teil viel aikaa", " ei muuta ku uutta putkeen" jatkuvat koskas teille tulee perheenlisäystä-muutamille oon töräyttäny asian päin naamaakin, vaivaantunut tilannehan siitä seuraa mut eipähän kysy enään. JA sit nää kaikki kertomukset aborteista... joo tän mää pidän,seuraavaa en... Jollain on oikein varaa valita. Ja vielä ihmeellisempi ilmiö kaataa kaikki omat murheet toisen niskaan, ihan kuin niitä ei ois mulla jo omasta takaa.
Nyt mää itte kippaan tän kaiken kiukkuni tänne mut tääl saa sentään itte päättää mitä lukee ja mitä ei.
Haleja ja myötätuntoni kaikille kanssasisarille!
"Sä oot vielä nuori,onhan teil viel aikaa", " ei muuta ku uutta putkeen" jatkuvat koskas teille tulee perheenlisäystä-muutamille oon töräyttäny asian päin naamaakin, vaivaantunut tilannehan siitä seuraa mut eipähän kysy enään. JA sit nää kaikki kertomukset aborteista... joo tän mää pidän,seuraavaa en... Jollain on oikein varaa valita. Ja vielä ihmeellisempi ilmiö kaataa kaikki omat murheet toisen niskaan, ihan kuin niitä ei ois mulla jo omasta takaa.
Nyt mää itte kippaan tän kaiken kiukkuni tänne mut tääl saa sentään itte päättää mitä lukee ja mitä ei.
Haleja ja myötätuntoni kaikille kanssasisarille!