Eli tyttö joutuu olemaan joka päivä yksin kotona joko ennen koulua tai koulun jälkeen ja tänään sano et pelottaa olla yksin. Mitä tehdä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä juttelisin siitä, mitä hän pelkää. Mikä yksinolossa pelottaa.
Selittäisin, ettei tarvitse pelätä, ja että äidille & iskälle voi soittaa jos tulee joku probleema.
Pelottaa kuulemma se hiljaisuus. Kun me muut ei olla "meluamassa". Ei kuulemma auta radion päällä pitäminen.
onko tietokoneess skypeä että vois olla ääniyhteydessä, tai miksei kuvayhteydessäkin johonkin tuttuun, mummuun tms? skypen voi jättää päälle ja voi jutella sillo ku tuntuu siltä
Ei oikein ole kun kaikki on töissä. ENkä tiedä kehtaanko häiritä kavereiden perheitä sillä et tyttö olis joka päivä siellä. Oon kyllä sanonu et saa kysyä kavereita ulos leikkimään tai mennä kavereiden luokse, meille kun ei saa tulla jos on yksin kotona.
Ei oikein ole kun kaikki on töissä. ENkä tiedä kehtaanko häiritä kavereiden perheitä sillä et tyttö olis joka päivä siellä. Oon kyllä sanonu et saa kysyä kavereita ulos leikkimään tai mennä kavereiden luokse, meille kun ei saa tulla jos on yksin kotona.
Hommaa sille joku pieni karvainen kaveri josta huolehtia.
Tarkoittako lemmikkiä? Meillä on jo kissa.
Joo, jotain hamsterin tapaista, mutta se ei taida olla vaihtoehto kun teillä on jo kissa. Se varmaan tykkäisi hamsterista enemmän kun teidän tytär![]()
Hamsteria tyttö kyllä kovasti haluais, mutta hamsterin kannalta ei ehkä olis järkevä hankinta...![]()