A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ajattelin vaan...:Mitä mieltä olette? Syynä se, ettei halua olla iltapäiväkerhossa. Äiti tulee kotiin n.16.30.
Alkuperäinen kirjoittaja ei nipo:Siis ainakaan täällä pääkaupunkiseudulla ei ole tarjota kaikille kakkosluokkalaisille ip kerhoa, koska ensisijaisesti paikat annetaan eppuluokkalaisille. En ymmärrä missä lasten sitten pitäis olla, jos ei kotona? Kyllä suurimman osan on käytävä töissä, eikä silloin olla yhden kahden aikaan kotona lasta vastaanottamassa. Muutaman tunti yksikseen ei ole paljoa, siinä kerkiää läksyt tehdä jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Miten ennen pärjättiin:Kyllä minä olin yksikseen jo ekaluokalla, kun äiti ja isi oli töissä. Nykypäivän lapset paapotaan niin, että kun tosipaikka tulee, ovat raukat sormi suussa...
Alkuperäinen kirjoittaja Ap.:Kiitti mielipiteistä. En usko että pojat sen kummempia tyhmyyyksiä keksivät. Todennäköisesti vaan leikkivät ja pelaavat salaa Pleikkaria. Ei siis kovin vaarallistaJa syynä on siis se ettei halua ip-kehoon, ei se ettei sellaista olisi tarjolla.
Alkuperäinen kirjoittaja Keikas:Toki on lapsissa eroja, mutta itse olen kyllä miettinyt sitä, että onko lapselle loppujen lopuksi hyväksi olla vielä koulunkin jälkeen isossa ryhmässä ja aina aikuisen ohjaamana. monilla on tuon ikäisenä sitten vielä harrastuksia illalla, joissa taas ollaan aikuisten ohjauksessa. Kuitenkin lapsen omaehtoinen leikki on tärkeää, samoin se, että lapsikin kaipaa välillä pois hälinästä.