M
"Mä vain"
Vieras
Itsehän ne vanhemmat sen ovat tehneet, että lapset haluavat koko ajan olla yhä enemmän pois kotoa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
NO olihan sinulla omaa aikaa, sen aikaa kun lapsi on ollut koulussa.
eka- ja tokaluokkalaiselle pelkkä koulupäivä on niin raskas, että jos äiti on kotona kaiken päivää, on kohtuutonta että pitää koulun jälkeen mennä iltapäiväkerhoon. ja yleensä niitä kerhopaikkoja on vain rajallinen määrä eli todellakin joku oikeasti sitä tarvitseva voi jäädä ilman kerhopaikkaa tällaisten elintasomammojen takia.
Mistä te tiedätte, mitä se lapsen vanhempi tekee silloin iltapäivisin, vaikka olisikin kotona? Meiltä kun lapselta olisi kysytty, mitä äiti tekee, se olisi vastanut, että "se on kotona, ei se mitään tee".
Tosiasia kuitenkin oli, että iltapäivisin yleensä luin tentteihin. Eli jos lapsi olisi ollut kotona, olisi hänen täytynyt olla hiljaa ja kavereita ei olisi saanut tulla kylään. Ja kyllä, yleensä olin aloittanut lukemisen jo aamupäivällä, ennen kuin joku välkky kysyy, miksen lukenut ennen koulun päättymistä.
Kannattaisiko joskus miettiä ihan niitä omia asioita, eikä keskittyä muiden vanhempien arvosteluun. Voisi omakin elämä helpottu silloin.
No todellakin on ensisijaisesti niitä varten joiden vanhemmat on duunissa. Ei sitä iltsupaikkaa automaattisesti saa. Ainakin Helsingin seudulla niistäkin paikoista on huutava pula. Ei ne helkkari soikoon enää ole mitään virikepaikkoja, kai sen nyt jokainen ymmärtää!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja huokauksen ääni;28811526:No kyllä olet avuttomaksi lapsesi kasvattanut, jos ei muutamaa iltapäivän tuntia kykene olemaan äitiä häiritsemättä kotona.
Ei ole omena sitten kauan puusta pudonnut.
No huoh. Mä teen töitä 7.39h per päivä ja sen melko normi. Mutta mulla ja miehellä sattuu joskus olemaan työvuoro sellainen, että kotona ollaan vasta viideltä ja sen jälkeenkin. Aika pitkä aika ekaluokkalaiselle olla 4-5h yksin kotona, don't you think?