fff
EI! Ite toivoin esikoisesta poikaa ja tuli, toisesta tyttöä ja tuli. Mut silti ihan sama kumpi!!!
Niin että haluat itse sit sellasen joka kuolaa kikke pitkällä näitä "seksiobjekteja"? Olpia todella tyhmästi sanottu..Alkuperäinen kirjoittaja no:minusta ajatus tytöstä jotenkin yököttävä. ihan jo ne pimpin pesut, menkat sun muut. ja kun tietää et se on heikompi sukupuoli, seksiobjekti
Mä en ole taas ikinä ymmärtänyt sitä, että äitillä olisi tytön kanssa enemmän juttuja ja isillä pojan kanssa. Siihen lapseen ovat välit juuri niin läheiset ja lämpöiset, kun läheiset ja lämpöiset niistä kehittää. Myös aikuisiällä.Alkuperäinen kirjoittaja tytön äiti:Mitä pahaa siinä on, että toivoo jompaa kumpaa sukupuolta ?? Eihän se nyt sitä tarkoita etteikö se toinen vaihtoehto olisi rakas!
Minä ainakin kovasti toivoin tyttöä ja tytön sain!
Tytön kanssa on enemmän yhteisiä juttuja.. helpompi mun on nukeilla leikkiä kun pojan kanssa kaikenmaailman sotaleikkejä! Aikuisella iällä tytär voi olla myös hyvä ystävä , poikaan välit helposti etäisemmät. Oman äitini kanssa käyn kuntosalilla, messuilla risteilyillä, ulkona syömässä ja tuntuu että etenkin raskauteni aikana välimme lähentyivät entisestään.
Ja muuten, miksi on yleisesti paljon hyväksyttävämpää että mies tahtoo pojan mutta äiti ei saa toivoa tyttöä ????
olen kuullut kyllä huomattavasti useammin että äidit toivoo tyttöä ja isät poikaa, toki joskus toisinkinpäin, mutta useimmiten näin.Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:En usko että toivoo, useammin olen kuullut että haluaisi pojan.
minä olen kanssa kuullut tälläisen lauseen. kyllä minäkin olen aina jompaa kumpaa toivonut mutta en sen takia kysynyt sukupuolta että olisi aikaa toipua järkytyksestä. kyllä tuo lause jäi mieleen =/Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa:Olen kuullut monen raskaana olevan sanovan, että haluaa varmistaa sukupuolen ultrassa. On sitten aikaa "toipua järkytyksestä", jos tulokas onkin poika!
Joo niin oli. Eiköhän se jo itse ne menkkansa hoida, tuskin äidin enää tarvii käydä pesemässä?? Meillä nelivuotias harjoittelee alapään pesua "ihan itte".Alkuperäinen kirjoittaja vv:Niin että haluat itse sit sellasen joka kuolaa kikke pitkällä näitä "seksiobjekteja"? Olpia todella tyhmästi sanottu..Alkuperäinen kirjoittaja no:minusta ajatus tytöstä jotenkin yököttävä. ihan jo ne pimpin pesut, menkat sun muut. ja kun tietää et se on heikompi sukupuoli, seksiobjekti