Toivovatko kaikki äidit nykyään vaan tyttölapsia?

  • Viestiketjun aloittaja Rinsessa
  • Ensimmäinen viesti
Riippunee äidistä. Mun ystäväni ainakin toivoi ihan avoimesti tyttöä, samoin hänen miehensä ja koko kaveripiirimme, ja kaikki olivat (ovat edelleen) onnesta soikeina kun saivat tiedon että tyttö tulee :)

Mäkin toivoin ekasta lapsesta ehdottomasti tyttöä, tokasta sitten poikaa.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mun ystäväni ainakin toivoi ihan avoimesti tyttöä, samoin hänen miehensä ja koko kaveripiirimme, ja kaikki olivat (ovat edelleen) onnesta soikeina kun saivat tiedon että tyttö tulee :)
Noloa, jos olisikin tullut poika. Mitähän sitten olisivat tuumanneet? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mun ystäväni ainakin toivoi ihan avoimesti tyttöä, samoin hänen miehensä ja koko kaveripiirimme, ja kaikki olivat (ovat edelleen) onnesta soikeina kun saivat tiedon että tyttö tulee :)
Noloa, jos olisikin tullut poika. Mitähän sitten olisivat tuumanneet? :whistle:
Olisivat varmaan todenneet saman jutun kuin edelliskerrallakin että höh, ei tule tyttöä, mutta poikakin on ihan yhtä rakas ja ihana :). Ei toisen sukupuolen toivominen sitä tarkoita, etteikö toinen kelpaisi...
 
viiden muksun mamma
Mä taas tässä kaikkien vaikeuksien jälkeen toivon vain saavani terveen lapsen. Tunnustettava on, että perheessä on jo molempia, joten ehkäpä sekin vaikuttaa tähän "neutraaliin" toiveeseen =)
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa:
Olen kuullut monen raskaana olevan sanovan, että haluaa varmistaa sukupuolen ultrassa. On sitten aikaa "toipua järkytyksestä", jos tulokas onkin poika!
Mulla just näin...Onneks ei tarvinnut "toipua järkytyksestä" kun sain tytön! :)
 
vieras
Mä toivoin kummankin raskauden aikana tyttöä ja samoin mieheni, nyt olemme kahden ihanan tytön ylpeät vanhemmat. Hieman on vauvakuumetta ilmassa, se kolmas tyttö olis niin ihana :) mut jos se oliskin poika niin ei sitäkään palautettais :D Mun eräs ystävä on raskaana ja hän toivoo poikaa ensimmäiseksi.. eli ei kaikki naisetkaan niitä tyttöjä vaan halua..
 
jep
Mulle sopii aivan kumpi vaan, mun mielestä on jotenkin karua toivoa sukupuolta. Niin paljon on kuitenkin ihmisä, jotka eivät saa lapsia. Ja en näe sukupuolella niin merkitystä, jokainen lapsi on yksilö.
 
vieras
Joskus nuorena ajattelin, että eka lapsi olis kiv kun olis tyttö. No, kun aloin eiskoista odotaaa, tuli mulle heti poika tunne, ja täytyy myöntää, että pettynyt olisin ehkä ollut jos tyttö olis tullut. Toiden kohdalla ajattelin, että tyttökin olis kiva, pojista vaan olis seuraa paremmin tosilleen ja olis vaatteita ja leluja jo valmiina. Muutenkin on alkanut tuntua siltä, että pojat on tietyllä tavalla helpompia.

Kuopuksen kohdalla en yhtään osannut ajatella kumpi olisi, kun poika syntyi, ene edes ajatellut sukupuolta. Lapset on lapsia ja rakkaita sukupuolesta riippumatta. Onhan se kuitenki hienoa,että meillä on kaksi poikaa, niitähän on vaiekampi saada :)
 
Meillä mies toivo poikaa, minä vähän enemmän tyttöä . Poika tuli ja on varmasti aivan yhtä rakas kuin tyttö olisi. Toisaalta NYT mietityttää että jos nyt oilisin raskaana nii oisko se helpomaa jos tulis toinen poika... ku yhestä ois jo kokemusta :)
 

Yhteistyössä