Toivottomat Haaveilijat syksyä viettämässä!!

Jee uusi pino :p Onkos muut jo syksytunnelmissa? Mulla ainaki tekis jo mieli laittaa pipo päähän ja villapaita päälle :) Tosin siihen saattaa vaikuttaa se, että flunssasta kärsin parhaillaan... Yks syksyn varma merkki on kyllä myös se, että kovasti syyhyttäis alkaa kutomaan jotain. Vaikka lapasia, kun ei kehtaa alkaa mitään vauvajuttuja väsäämään... Ärsyttäis liikaa tuota ukkelia :/
 
Meillä on mies puhuttu ympäri tai se on vaan itse tajunnut asian laidan, etten minä tästä enään nuorene! Ja tällä hetkellä tjottaillaan ja katsellaan kuinka pitkälle päästään...

Kaikille asian kanssa taistelijoille, sitkeyttä, kyllä se palkitaan. :)
 
Brianna

Hienoa! Minäki toivon, että ukko tajuais tuon ikäasian.

Minä oon kyllä jo melkein puoliksi luovuttanu... On tuo sen verran itsepäinen tuo mies. Ei auta ku vaan odottaa, että milloin herralle sopisi. Sama se on naimisiin menon ja talon hankinnankin kanssa. En oo saanu mitään muuta ku vastarintaa aikaan ahdistelullani...

Kiva, että muilla on vähän helpommat miehet :p
 
MuksuluuriEn tiedä onko toi mies niin kovin helppo, mutta mä vaan tylysti jätin ehkäisyn pois ja sanoin, että mies hoitaa ehkäisyn tästä lähin tai tietää mitä tuleman pitää.

No hetken aikaa se jaksoi kumeilla leikkiä ja siinä tais "muutama" reilumpi riitakin olla, mutta kyllä se tajus että mä olen tosissani.
Oikeastaan taisin saada hänet puolelleni lauseella, "haluan antaa vauvalle mahdollisuuden tulla, mutta mua ei haittaa vaikka menisi vuosi, ennenkuin vauva oikeasti tulee."
Joten siirryimme kumeista varmoihin päiviin ja nyt ollaan siirrytty tyyliin ollaan ko haluttaa ja vaava saa tulla jos on tullakseen.

Muuten naimisiin menon kanssa olen samassa tilanteessa ko sinä... :)

Olen kyllä suunnitellut, että jos ja kun plussa tulee me mennään heti maistraattiin ja oikeat häät pidetään kun vauva on syntynyt, mutta mies ei vielä tiedä tästä suunnitelmasta mitään.:kieh:

Kyllä se sunkin ukkos kääntyy, jossain vaiheessa!
 
Muksuluuri täällä on yksi elävä esimerkki siitä, että hiljaa hyvä tulee. Vaikka se odottaminen on kärsimättömälle niin tuskallista. :kieh: Meillä siis sama homma ollut aikoinaan kihlohin menon ja naimisiin menon kanssa. Pitkään sain asiasta puhua ja jopa jankuttaa. Ja tämä vauva-asia se vasta kauan veikin. Mutta tuntuu, että suurin osa noista miehistä on vaan niin kovin hitaasti lämpiävää sorttia. Niiden pitää saada rauhassa pohtia ja sit muka itse keksiä, että joo täähän oiskin hyvä idea. :LOL:

Nyt tuntuu, että kun yritys meilläkin on vihdoin alkanut ni mies on kyllä ihan innolla mukana ja tosissaan tämän jutun suhteen. Mutta kauan se kesti.
 
Nostanpa pinoa samalla..

Täällä edelleen odotellaan menkkoja..
Tarttisi varmaan mennä nukkumaan, kun väsyttää.. Haluaisin kuitenkin kutoa vähän että olen tänäänkin sitä tehnyt.. Siis kokeilen saanko omasta päästäni tehtyä vaunupeittoa..

KP
 
Nostetaanpas meidän pinoa ylöspäin.

Ja päivitetäänpäs tännekin tieto, että minäkin kaikista toivottomista toivottomin olen vihdoin saanut miehen pään käännettyä ja yritys on aloitettu. Sitkeä 4 vuoden käännytystyö toi vihdoin tulosta. Nyt vaan odotellaan sitten sitä tärppiä. :heart:
 
Ihanaa Hippo, kyllä ne miehet usein jollain aikataululla lähtee mukaan... Aina vain toivoo, että kaikki täältä toivottomista pääsevät saisivat sen tärpin mahdollisimman nopeasti, ettei siinä sitten menisi niin kauaa kuin käännyttämisessä. Itse otin heti alusta alkaen mm ovistikut käyttöön, jotka totesin loistaviksi :D Kai mulla oli niin pelko persuksissa, että se ukko muuttaa taas mielensä että otin kaikki apukeinot heti käyttöön...

Hyvää syksyn jatkoa kaikille toivottomille :hug:

t. Niisku ja mötkö rv 20+3 (nopeasti se aika vaan kuluukin, kun alkukeväästä vielä niin sitä miestä käännytettiin :snotty: )
 
Niin siinä sitten kävi että tänään pamahti testiin(molempiin) plussa. :heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1190101
Tuolta löytyy keskustelua testituloksestani ja kuvat testeistä.

Mä oon niin sekasin ajatuksesta... :heart:
 
Täällä ollaan juuri palattu Tampereen reissulta ja Ideaparkissakin tuli käytyä.. Ja ostin sieltä housut, kirjan ja pari hiusjuttua..
Oltiin siis katsastamassa koiranpentuja, ja koirakuume kasvoi KOHINALLA ylöspäin..

KP
 
Oltiin katsomassa Kääpiösnautserin pentuja..ja nyt näyttää siltä, että meille olisi tulossa sellainen.. Vielä täytyy varmistaa, että voiko meidän äiti käydä pentua päivällä katsomassa jos meillä on molemmilla sama työvuoro.. Voisin kyllä yrittää, että saisin töissä tehdä pelkästään yövuoroa koiran pentu ajan..

KP
 

Yhteistyössä