toivottavasti mikään mahti maailmassa ei vie multa mun miestäni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Taas kerran, kuten tuhannesti aiemminkin, mietin miten kertakaikkisen mahtava mies mulla on. Tämän olen miljoonasti huomannut ja jopa ihan tämän päivän aikana monen monta kertaa.

Pieniä asioita, mutta nautin suunnattomasti miehen huomaavaisuudesta mua kohtaan, katselin nautiskellen miten mies puuhasteli tänään mökillä, nauroin vatsani kipeäksi äsken palloilukentällä kun mies hassutteli poikamme kanssa.

Ja sitten hän vielä sankarillisesti piti huolta tänään musta. Pelkäsi jonkun narkomaanimiehen tekevän mulle jotain ja siksi tarkkaan suojeli ja piti huolen etten jäänyt narkkarin kynsiin.

Välillä ihmettelen itsekin miten onnekas lainkaan olenkaan kun mieheni olen aikoinaan tavannut. Toisaalta välillä pelottaa hurjasti että menetän miehen tavalla tai toisella.

Pakko hehkuttaa: mä sitten RAKASTAN mun miestäni, joka on lähes täydellinen mulle. Ihana, ihana mieheni
:heart: :heart:

Juu enpä olis uskonut että vieläpä raskausaikana olisin näin umpirakastunut mieheen. Esikoista kun odotettiin, niin olin vaan täynnä tulta ja tappuraa ja tapeltiin koko ajan :snotty: .

Mieluummin tietty näin päin. Montakohan kertaa sitä muuten voikaan rakastua omaan mieheensä uudelleen ja uudelleen =) :heart:

Ihanaa!!
Mä olen ihan yhtä iloinen mun miehestäni. Tuolla se nyt yksin häärää terassin kimpussa kun sanoi mulle, ettei mun tarvii kun laitoin ruokaa ja katon lapsia :heart:
Ja sekin hassuttelee lasten kanssa, jotenkin sitä arvostan NIIn paljon kun oma isä lähti kun olin pieni :/

Se on kyl upea tunne ku katselee toista puuhissaan ja miettii samal kuinka hemmetin onnekas on. Koeta aina muistaa kuinka upea miehes on, äläkä pidä häntä itsestäänselvyytenä koskaan! Hienoa et on muitakin, joil on upeaakin upeampi mies :heart: Mul kans mut kuten säkin, pelkään et menettäsin mieheni tavalla tai toisella.. Ko tuntuu et ei näin onnellinen elämä voi kauaa jatkua, mulle semmost ei oo suotu ennenkään..

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Se on kyl upea tunne ku katselee toista puuhissaan ja miettii samal kuinka hemmetin onnekas on. Koeta aina muistaa kuinka upea miehes on, äläkä pidä häntä itsestäänselvyytenä koskaan! Hienoa et on muitakin, joil on upeaakin upeampi mies :heart: Mul kans mut kuten säkin, pelkään et menettäsin mieheni tavalla tai toisella.. Ko tuntuu et ei näin onnellinen elämä voi kauaa jatkua, mulle semmost ei oo suotu ennenkään..

no höpsis,nauti säkin täysillä murehtimatta eteenpäin.meidän suhteessa ollut kaikkea mitä vaan voi vastoinkäymistä olla ja silti ollaan rakastuneempia kuin koskaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:
monta kertaa,se on todettu.miten onkin sellasii kausia kun kattookin miestään eri silmällä ja alkaa mietti kuinka onnekas on ja kun kuulee sen vielä toiseltakin niin avot :heart:

Ehkä näitä tämmöisiä hetkiä tarvitaan jotta sitten jaksaa myös ne vähemmän mieluisat ajat. Ainakin meillä on välillä onnea ja auvoa, välillä tapellaan kuin kissa ja hiiri ja välillä on tasaista. Välillä on kyllä ollut niitäkin hetkiä kun on miettinyt että koko äijä sais painua sinne minne pippuri kasvaa. Ja sitten tuleekin taas tämä vaihe, jolloin ei osaa edes kuvitella pystyvänsä elämään ilman miestään =)

Kai onnistuneen parisuhteen perusta on monenlaiset tunteen puolisoa kohtaan. Äiti ja isä on olleet tänään 32v kihloissa.. Ja äiti sanoi, että välillä haluaa kuristaa isän, mutta suurimman osan ajasta, on onnellinen ja iloinen, että ovat näin kauan pysyneet yhdessä :D

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
monta kertaa,se on todettu.miten onkin sellasii kausia kun kattookin miestään eri silmällä ja alkaa mietti kuinka onnekas on ja kun kuulee sen vielä toiseltakin niin avot :heart:

Ehkä näitä tämmöisiä hetkiä tarvitaan jotta sitten jaksaa myös ne vähemmän mieluisat ajat. Ainakin meillä on välillä onnea ja auvoa, välillä tapellaan kuin kissa ja hiiri ja välillä on tasaista. Välillä on kyllä ollut niitäkin hetkiä kun on miettinyt että koko äijä sais painua sinne minne pippuri kasvaa. Ja sitten tuleekin taas tämä vaihe, jolloin ei osaa edes kuvitella pystyvänsä elämään ilman miestään =)

Sul on mun suhde :D

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:

Valitettavasti myös meillä on ollut niitä aikoja, jolloin toista on pitänyt korkeintaan itsestään selvyytenä, ellei jopa riippakivenä. Mutta sitten taas on päivä paistanut risukasaan. Toisaalta yllättävän tasaista meillä kuitenkin on ollut, eipä mitään suurempia kriisejä ole vielä tullut vastaan.

Tuo tietynlainen pessimistisyys on myös persiistä. Mullakin kun tuo elämä on sen verran potkinut päähän että sitä sitten varautuu siihen pahimpaan tai ainakin pelkää sitä. Onneks noita hetkiä tulee kuitenkin harvemmin ja useammin vaan nautin ihanasta ja täydellisestä perheestäni. Miten se voikaan tuottaa joka solulle hyvän olon tunnetta ja onnea :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Kai onnistuneen parisuhteen perusta on monenlaiset tunteen puolisoa kohtaan. Äiti ja isä on olleet tänään 32v kihloissa.. Ja äiti sanoi, että välillä haluaa kuristaa isän, mutta suurimman osan ajasta, on onnellinen ja iloinen, että ovat näin kauan pysyneet yhdessä :D

Just näin =) . Me ei olla vasta oltu yhdessä kuin vajaa 10 vuotta, mutta nyt jo huomaa sen että noin ne tunteet vaan ailahtelee. Hassua muuten myös se, että tuo mies on ainoa, jota voi joskus vihata niin että vois tirvaista turpaan (pahassa riitatilanteessa) ja sitten taas rakastaa niin että tunteeseen meinaa pakahtua =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

Sul on mun suhde :D

Do dih :D :D

Yhteistyössä