Toivottavasti etenee ilman Ruotsia, koska Ruotsia tuskin tullaan hyväksymään kaiken jälkeen natoon

vierailija

ainakaan lähitulevaisuudessa, ehkä joskus vuosien päästä.
”Protestoijat leikkivät Suomen ja Ruotsin turvallisuudella.”

Lähettäisivät kurdit Turkkiin ja Nato-ovi aukenisi. Kurdit näyttävät olevan rakkaampia kuin ruotsalaiset ja suomalaiset, mutta sehän on selvää jatkoa "oma kansa ensin -ajattelu on vahingollista" politiikalle.
 
vierailija
Ohisalon, Marinin ja kaltaistensa Turkin ja Unkarin haukkujien puheiden seurauksena virallinen päätös siitä, että tulevaisuudessa olemme naapurimaamme (raja 1340 kilometriä) vihollisia, voi kestää vielä pitkään.
 
vierailija
”Protestoijat leikkivät Suomen ja Ruotsin turvallisuudella.”

Lähettäisivät kurdit Turkkiin ja Nato-ovi aukenisi. Kurdit näyttävät olevan rakkaampia kuin ruotsalaiset ja suomalaiset, mutta sehän on selvää jatkoa "oma kansa ensin -ajattelu on vahingollista" politiikalle.
Oletko ajatellut, että Ruotsin kurdien toiminta voi olla maksettua provokaatiota jonkin vieraan tai oman valtion organisoimaa?
Näytösluonteisesti saatiin Kurdien avulla aikaiseksi tilanne jossa Suomi liittyy Natoon, eturintamaan Usan ja Venäjän väliin ja Ruotsi jatkaa edelleen puolueettomana maana kuten toisessa maailmansodassakin.
 
vierailija
Oletko ajatellut, että Ruotsin kurdien toiminta voi olla maksettua provokaatiota jonkin vieraan tai oman valtion organisoimaa?
Näytösluonteisesti saatiin Kurdien avulla aikaiseksi tilanne jossa Suomi liittyy Natoon, eturintamaan Usan ja Venäjän väliin ja Ruotsi jatkaa edelleen puolueettomana maana kuten toisessa maailmansodassakin.
Putte saattaa olla maksanut kurdeille ja vasemmistolle provokaatiosta.
 
vierailija
vierailija
Sitten on vielä Unkari. Ei niin kauan sitten, kun moni persukin ihannoi Orbánin johtamaa Unkaria ja Huhtasaarikin maireasti hymyili tämän rinnalla.

Laura on häpeäpilkku puolueelle
 
vierailija
Mä en ymmärrä alkuunkaan tätä että pitää kynkättää Ruotsin kanssa. Ja nuoleskella ruotsalaisten p...... jos asia olis toisin päin. niin ruotsi menis ilman suomalaisia. ihan sen kummenpia asiaa surematta.
Et sinä paljoa ole seurannut tilannetta miten kaikki alkoi

Tilanne on uusi ja nyt katsotaan ollaanko me pakotettuja jatkamaan yksin. Mutta Natoon on tietysti viisainta liittyä vaikka sitten yksin
 
vierailija
Ohisalon, Marinin ja kaltaistensa Turkin ja Unkarin haukkujien puheiden seurauksena virallinen päätös siitä, että tulevaisuudessa olemme naapurimaamme (raja 1340 kilometriä) vihollisia, voi kestää vielä pitkään.
Miksi pitäisi puolustaa maita, joissa on jatkuvasti ihmisoikeus- ja muita loukkauksia ja joiden johtajat selvästi kaveeravat Putinin kanssa?
 
vierailija
Ei ollut oikeistolainen.

Mamut ja äärivasemmisto hirttivät Erdogania esittävän nuken.
"Äärioikeistopoliitikko Rasmus Paludan kertoo yllättyneensä viikonloppuna maailmalla syntyneiden mielenosoitusten laajuudesta, kertoo Expressen.

– Ajattelin, että kun olin tehnyt maalin Turkkia vastaan, "se olisi siinä". Mutta ei se sitten mennytkään kuten kuvittelin, Paludan kertoo.


Paludan nousi viikonloppuna otsikoihin poltettuaan Tukholmassa muslimien pyhän kirjan Koraanin itse organisoimassaan julkisessa performanssissa, jolle Ruotsin viranomaiset olivat antaneet siunauksensa."

 
vierailija
"Äärioikeistopoliitikko Rasmus Paludan kertoo yllättyneensä viikonloppuna maailmalla syntyneiden mielenosoitusten laajuudesta, kertoo Expressen.

– Ajattelin, että kun olin tehnyt maalin Turkkia vastaan, "se olisi siinä". Mutta ei se sitten mennytkään kuten kuvittelin, Paludan kertoo.


Paludan nousi viikonloppuna otsikoihin poltettuaan Tukholmassa muslimien pyhän kirjan Koraanin itse organisoimassaan julkisessa performanssissa, jolle Ruotsin viranomaiset olivat antaneet siunauksensa."

Eli oli äärioikeistolainen eli äärivasemmistolainen.
 

Yhteistyössä