Toivottavasti ei hupihuutajat iskenyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla on yksi kohde, johon on tullut paljon huutoja ja hinta on noussut kivasti. Mitään hintavarausta siinä ei ollutkaan. Nyt yhtäkkiä siihen on tullut voittava huuto nimimerkillä, jolla ei ole viel yhtään palautetta ja nimimerkki on sitämuotoa että luku perässä on ilmeisesti syntymävuosi. Ja tuolla syntymävuodella ei voi olla sen ikäistä lasta jolle nuo myymäni vaatteet sopii. :/

Vituttaa kevyesti, jos nyt toi voittaa sen.

no tarjoat sitten toiseksi korottaneelle sitä pakettia sillä hintaa millä toiseksi tullut tarjosi. ja negapalaute sille huutajalle + ylläpidolle ilmoitus siitä. jos ei siis lunasta huutoaan tämä joka tekee mahdollisen voittohuudon.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Mäkin luulen, että se on joku muu numero.

Mutta kyllä muakin hermostuttaisi, jos joku nollapalautteella voittaisi kalliin huudon.

No eikös siellä vielä ole mahdollista se että laittaa eston että vain tietyn määrän pos.palautetta saaneet voi huutaa..?

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Mäkin luulen, että se on joku muu numero.

Mutta kyllä muakin hermostuttaisi, jos joku nollapalautteella voittaisi kalliin huudon.

Miten sitä pääsee sitten uusi huutamaan jos ei sitä eka kertaa.

Sen takia minäkään en halua karsia huutajia esim. sillä että laittaisin sen minimipalautteen siihen ehdoksi. Koska joskus on jokaisen aloitettava. Tässä alko vaan hermostuttaa se, että jos tuo on syntymävuosi niin huutajan olisi pitänyt saada lapsensa joskus 13-14vuotiaana. Mihinkään muuhun kohteeseen tuolla tunnuksella ei ole tehty huutoja, kun katsoin eikä ole mitään myynnissä.

Eihän siinä muuta sitten kuin negaa jos ei maksakaan. Itsellänikin on vain muutama palaute kun olen vasta aloittanut.. ikääkin kuitenkin on ihan tarpeeksi =) Ja tosiaan luku voi olla mitä vaan, niin paljon niitä tunnuksia on olemassa että sinne joutuu laittamaan väkisinkin jotain numeroita johonkin väliin.

Jos oletettu vuosiluku on vaikka 1950, niin kyseessä voi olla jokun mummo, joka ostaa lapsenlapsille tai vastaavasti jos se on vaikka 1995, niin joku voi huutaa tutuille lapsille, vaikka itsellä ei lapsia olisikaan, esim. sisarusten lapsille.

itse huusin ekan kerran viime viikolla ison kasan kestovaippoja, ilman palautetta eikä mul oo mitän myynnis ja ekan kerran huusin mitään(mulla kyllä myös synt.vuosi nimimerkis). vaipat maksoin ja sain heti 2 pvn päästä.
jostain se on juu alotettava, mutta ymmärrän että vaivaa mieltä.

Jossittelut nyt pois älä viitti vaivata päätäsi turhalla murehtimisella etukäteen.
Mitäs jos vaikka ne kaksi numeroa on hänen puhelinnumeronsa kaksi viimeistä, jos ne on asunnon numero, jos ne on postinumerosta osa, jos jos jos...

Sitähän voisi jossitella loputtomiin jos miettisi mitä ne numerot tarkoittaa..

Eihän sulla myyjänä ole mitään riskiä. Jos ei maksua tule et laita pakettia postiin. Pahinta mitä voi tapahtua on että joudut laittamaan kohteen uudestaan myyntiin tai tosiaan tarjoamaan tokasuurimman huudon tehneelle. Ja itse en kyllä uskaltaisi tehdä mitään johtopäätöksiä pelkän käyttäjätunnuksen perusteella. Miks pitää heti olettaa pahinta?

Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
mulla kävi juuri, niin
ensin oli kohteita huudettu ihan ok ja sitten joku ääliö huusi ennen kohteiden sulkutumista ja sitten sen ääliön tili oli suljettu

Meillä on käynyt myös niin että 0-palautteella huudettin ja reippaasti yli muiden.. eikä tietenkään lunastanut.

Mutta ainahan se on jostain aloitettava.. :)

Yhteistyössä