Niin, Auvinenkin oli ydinperheestä ja kotihoidettu...Alkuperäinen kirjoittaja asiantuntija:Kun saavat kasvaa epästabiilissa kierossa perheympäristössä. Mutta sitähän vihreät haluavat.
Niin, Auvinenkin oli ydinperheestä ja kotihoidettu...Alkuperäinen kirjoittaja asiantuntija:Kun saavat kasvaa epästabiilissa kierossa perheympäristössä. Mutta sitähän vihreät haluavat.
Auvinen kuten Hitlerkin oli kasvissyöjiä ja sosialisti.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Niin, Auvinenkin oli ydinperheestä ja kotihoidettu...Alkuperäinen kirjoittaja asiantuntija:Kun saavat kasvaa epästabiilissa kierossa perheympäristössä. Mutta sitähän vihreät haluavat.
no mun tietääkseni lapsen saattamiseksi alulle tarvitaan miestä SEKÄ naista, se kertoo selvinsanoin sen puolesta millaiseksi perhe on tarkoitettu!Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:On aika ontuvaa perustella "luonnottomuudella"... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja veden-neito:Luonnotonta se on kuitenkin. Saa nähdä mihin tämä yhteiskunta vielä näissä asioissa menee...
niin, voi olla näinkin. mutta väkisinkin se vaikuttaa lapseen, koska lapsi ottaa mallin kotona ja matkii KAIKESSA vanhempiaan.Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:olin yh kun sain tyttöni....hän haki miesmallin itse ja kuinka ollakkaan "isit" ovat pari.....tyttö on tasapainoinen ja saanut kasvaa hyvässä kodissa unohtamatta tasapainoista "isä"suhdetta kahteen mieheen. Nyt kun tätä keskustelua on käyty on hän todennut, että ei pitäisi ollenkaan outona asiana asua tämän parin kanssa. Hän ei siis näe asiassa mitään outoa.
oletko sä timppa homppeli???Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Siis jos heidät teidän silmissä laskettaisiin edes tasavertaisiksi ihmisiksi, kuten he ovatkin , niin sekin olisi jo aika saavutus! Mutta kun verrataan jo koiriinkin niin.... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä ihmettelen kanssa tätä asiaa Homot ja lesbot nostetaan joksikin ylivertaisiksi ihmisiksi jotka kaikkien tulisi hyväksyä ja ymmärtää! Onneksi suurin osa Suomen kansasta ei hyväksy!Alkuperäinen kirjoittaja mii:miks puolustajat ei voi hyväksyä että ihmiset on ja tulee olemaan eri mieltä asioista?? heti alkaa se haukkuminen.
Ja tämä tuli mieleen mistä...?Alkuperäinen kirjoittaja arvaus vaan:oletko sä timppa homppeli???
Ja mitä tekemistä siittämisellä on lasten kavattamisen ja rakastamisen kanssa?? Turha vauhkota.. Perhe voi olla millainen vain, ei siihen tarvita mistä ja naista. Eikö yh-äiti ja lapsi ole sitten perhe?Alkuperäinen kirjoittaja vihastuttaa:no mun tietääkseni lapsen saattamiseksi alulle tarvitaan miestä SEKÄ naista, se kertoo selvinsanoin sen puolesta millaiseksi perhe on tarkoitettu!Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:On aika ontuvaa perustella "luonnottomuudella"... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja veden-neito:Luonnotonta se on kuitenkin. Saa nähdä mihin tämä yhteiskunta vielä näissä asioissa menee...
jos 2 samaa sukupuolta olevaa olisi tarkoitettu keskenään lisääntymään, se olisi mahdollista ihan luonnollisin keinoin,ilman naapurin "penaa" tai "liisaa" tai kuppia tms.
Etenkin säälittää lapsi jolla 2 isää, eritoten pieni lapsi on kuin symbioosissa äitinsä kanssa. hän tarvitsee äitiä, mutta mitäs väliä sillä kun aikuiset saa mitä he tahtoo!!
no jaa....jos lapselle annetaan mahdollisuus itse vaikuttaa valintoihin niin ei tule matkimisia....pitää osata luottaa lapseen ja muistaa ettei lapsi ole tyhmä. ja toki tuo on vaikuttanut lapseeni, hän on saanut laajemman ajattelun tähän asiaan.Alkuperäinen kirjoittaja Salli:niin, voi olla näinkin. mutta väkisinkin se vaikuttaa lapseen, koska lapsi ottaa mallin kotona ja matkii KAIKESSA vanhempiaan.Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:olin yh kun sain tyttöni....hän haki miesmallin itse ja kuinka ollakkaan "isit" ovat pari.....tyttö on tasapainoinen ja saanut kasvaa hyvässä kodissa unohtamatta tasapainoista "isä"suhdetta kahteen mieheen. Nyt kun tätä keskustelua on käyty on hän todennut, että ei pitäisi ollenkaan outona asiana asua tämän parin kanssa. Hän ei siis näe asiassa mitään outoa.
kuka tässä on vauhkonnut?Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Ja mitä tekemistä siittämisellä on lasten kavattamisen ja rakastamisen kanssa?? Turha vauhkota.. Perhe voi olla millainen vain, ei siihen tarvita mistä ja naista. Eikö yh-äiti ja lapsi ole sitten perhe?Alkuperäinen kirjoittaja vihastuttaa:no mun tietääkseni lapsen saattamiseksi alulle tarvitaan miestä SEKÄ naista, se kertoo selvinsanoin sen puolesta millaiseksi perhe on tarkoitettu!Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:On aika ontuvaa perustella "luonnottomuudella"... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja veden-neito:Luonnotonta se on kuitenkin. Saa nähdä mihin tämä yhteiskunta vielä näissä asioissa menee...
jos 2 samaa sukupuolta olevaa olisi tarkoitettu keskenään lisääntymään, se olisi mahdollista ihan luonnollisin keinoin,ilman naapurin "penaa" tai "liisaa" tai kuppia tms.
Etenkin säälittää lapsi jolla 2 isää, eritoten pieni lapsi on kuin symbioosissa äitinsä kanssa. hän tarvitsee äitiä, mutta mitäs väliä sillä kun aikuiset saa mitä he tahtoo!!
Ja kyllä lapsi kasvaa vallan hyvin ilman äitiäkin, mitäs jos äiti kuolee synnytyksessä? Pitääkö lapsi antaa johonkin muuhun perheeseen mikä on "ydinperhe" ja täyttää "normi vaatimukset"? Eikä kannata sanoa, että ei tietenkään, sillä puhut itsesi pussiin.
Siis yhden ihmisen lausunnon perusteella tuollaista päättelet? WAU!Alkuperäinen kirjoittaja Rebekka:joo, tottakai kaikkien täytyy saada se mitä haluaa!
sehän on tosi mukavaa että keski-iän tuntumassa miehet kulkee vaipoissaan kun on sinne takaporttiin niin ahkerasti lykitty että pidätyskyky on mennyt..
ja ihan tutkimuksien mukaan,ja jopa homojen omasta suusta kuultunut, homoseksuaaleilla on eniten sukupuolitauteja... ja nimenomaan homot ei pysy kauaa yhdessä suhteessa ja petttää usein (tämä suoraan yhden julkkishomon suusta lehdessä)
voi kuule kun se rakkaus ei välttämättä riitä siinä lastenKASVATUKSESSA.kyllähän koirakin esim. on ihmisen paras ystävä ja osaa rakastaa. lapsi tarvitsee niin paljon enemmän! ja lapsi ottaa mallin ihan pienissäkin asioissa kotoa..Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Ja mitä tekemistä siittämisellä on lasten kavattamisen ja rakastamisen kanssa?? Turha vauhkota.. Perhe voi olla millainen vain, ei siihen tarvita mistä ja naista. Eikö yh-äiti ja lapsi ole sitten perhe?Alkuperäinen kirjoittaja vihastuttaa:no mun tietääkseni lapsen saattamiseksi alulle tarvitaan miestä SEKÄ naista, se kertoo selvinsanoin sen puolesta millaiseksi perhe on tarkoitettu!Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:On aika ontuvaa perustella "luonnottomuudella"... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja veden-neito:Luonnotonta se on kuitenkin. Saa nähdä mihin tämä yhteiskunta vielä näissä asioissa menee...
Ja kyllä lapsi kasvaa vallan hyvin ilman äitiäkin, mitäs jos äiti kuolee synnytyksessä? Pitääkö lapsi antaa johonkin muuhun perheeseen mikä on "ydinperhe" ja täyttää "normi vaatimukset"? Eikä kannata sanoa, että ei tietenkään, sillä puhut itsesi pussiin.
Mutta ei kai homoilusta sentään...?Alkuperäinen kirjoittaja Dooris:lapsi ottaa mallin ihan pienissäkin asioissa kotoa..
Mutta mites se lapsen alkuunsaaminen vaikuttaa siihen, millaiseksi perhe on tarkoitettu? Kuka sen on sellaiseksi määrännyt, että perheessä on mies ja nainen ja lapset?Alkuperäinen kirjoittaja vihastuttaa:kuka tässä on vauhkonnut?Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Ja mitä tekemistä siittämisellä on lasten kavattamisen ja rakastamisen kanssa?? Turha vauhkota.. Perhe voi olla millainen vain, ei siihen tarvita mistä ja naista. Eikö yh-äiti ja lapsi ole sitten perhe?Alkuperäinen kirjoittaja vihastuttaa:no mun tietääkseni lapsen saattamiseksi alulle tarvitaan miestä SEKÄ naista, se kertoo selvinsanoin sen puolesta millaiseksi perhe on tarkoitettu!Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:On aika ontuvaa perustella "luonnottomuudella"... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja veden-neito:Luonnotonta se on kuitenkin. Saa nähdä mihin tämä yhteiskunta vielä näissä asioissa menee...
kyllähän kaikki tietää että jälkeläisen alkuunsaattamiseksi tarvitaan miestä (siittiöitä) SEKÄ naista (munasolua),siis molempia! sitä ei muuksi pysty muuttamaan vaikka kuinka käytettäs hedelmöityshoitoja tms. hoitoja. eihän se muuta sitä faktaa!
se että lapsi matkii vanhempiaan ei ole millään tasolla yhteydessä luottamisen kanssa. onko vanhempiaan matkiva lapsi susta tyhmä?Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:no jaa....jos lapselle annetaan mahdollisuus itse vaikuttaa valintoihin niin ei tule matkimisia....pitää osata luottaa lapseen ja muistaa ettei lapsi ole tyhmä. ja toki tuo on vaikuttanut lapseeni, hän on saanut laajemman ajattelun tähän asiaan.Alkuperäinen kirjoittaja Salli:niin, voi olla näinkin. mutta väkisinkin se vaikuttaa lapseen, koska lapsi ottaa mallin kotona ja matkii KAIKESSA vanhempiaan.Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:olin yh kun sain tyttöni....hän haki miesmallin itse ja kuinka ollakkaan "isit" ovat pari.....tyttö on tasapainoinen ja saanut kasvaa hyvässä kodissa unohtamatta tasapainoista "isä"suhdetta kahteen mieheen. Nyt kun tätä keskustelua on käyty on hän todennut, että ei pitäisi ollenkaan outona asiana asua tämän parin kanssa. Hän ei siis näe asiassa mitään outoa.
Eli lapsettomuudesta kärsivätkin joutuisi lisääntymään vain "luonnollisin keinoin" ilman sitä naapurin penan antamia siittiöitä? Joku kohta ei nyt täsmää... :/Alkuperäinen kirjoittaja vihastuttaa:no mun tietääkseni lapsen saattamiseksi alulle tarvitaan miestä SEKÄ naista, se kertoo selvinsanoin sen puolesta millaiseksi perhe on tarkoitettu!Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:On aika ontuvaa perustella "luonnottomuudella"... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja veden-neito:Luonnotonta se on kuitenkin. Saa nähdä mihin tämä yhteiskunta vielä näissä asioissa menee...
Mistäs heteroperheiden homolapset on ottaneet mallia?Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Mutta ei kai homoilusta sentään...?Alkuperäinen kirjoittaja Dooris:lapsi ottaa mallin ihan pienissäkin asioissa kotoa..
mistäs sinä sen tiedät?? ei lapsi ole tyhmä, kai hän nyt silmillään näkee että jos on 2 samaa sukupuolta niin millä ne touhuaa...Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Mutta ei kai homoilusta sentään...?Alkuperäinen kirjoittaja Dooris:lapsi ottaa mallin ihan pienissäkin asioissa kotoa..
Mitä tekemistä tällä asialla on nyt tämän adoption kanssa??Alkuperäinen kirjoittaja vihastuttaa:kuka tässä on vauhkonnut?
kyllähän kaikki tietää että jälkeläisen alkuunsaattamiseksi tarvitaan miestä (siittiöitä) SEKÄ naista (munasolua),siis molempia! sitä ei muuksi pysty muuttamaan vaikka kuinka käytettäs hedelmöityshoitoja tms. hoitoja. eihän se muuta sitä faktaa!
No sitä logiikkaa minä tästä haenkin. Homoperheen lapset homoja, heteroperheen lapset...homoja!Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Mistäs heteroperheiden homolapset on ottaneet mallia?Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Mutta ei kai homoilusta sentään...?Alkuperäinen kirjoittaja Dooris:lapsi ottaa mallin ihan pienissäkin asioissa kotoa..
No onpa harvinaisen mauton kommentti.Alkuperäinen kirjoittaja Kauris:kylläpä nuo homot sitä "dogstyleä" harrastaa pääasiassa, että siitä tulee lähinnä eläin mieleen mulla
Eli on ihan normaalia, että homoperheissä lapset seurailee tarkkana vierestä mitä tehdään, mutta heteroperheessä ollaan visusti salassa?Alkuperäinen kirjoittaja Dooris:mistäs sinä sen tiedät?? ei lapsi ole tyhmä, kai hän nyt silmillään näkee että jos on 2 samaa sukupuolta niin millä ne touhuaa...
mistä sä oikeesti tiedät sen etteivät ala matkia??