toivotontako?

Juu, mulla ois tällanen ongelma että tällä hetkellä alapäässä jumalaton kutina, vko sitten vaaleenvihreetä limaa(?)ja lpöökin vähän on(37.2)alavatsakipu sekä alaselkäkipu. Itse epäilen jotain hemputin tulehdusta, mutta tk.n omalääkärinä mies enkä oikein luota siihen ja työterveys ei ehkäö tutki tällaista enkä mene mihkään ehkäisyklinikalle et ainoa vaihtoehto kait gyne yksityinen. tällaista kutinaa on ollut ajoittain pojan(-03) jälkeenja sitä on tutkittu ja hutkittu vaan mitään syytä ei ole ja sitä on pillereiden kanssa ja ilman sitä. Pojan jälkeen mulla on ollut 2-3 sisäsynnytin tulehdusta jotka on hyvillä lääkkeillä hoituneet. Meikä vaan inhoo sellasia alapäähän tungettavia kapseleita. Viime kesänä papassa kasvo jotain sekaflooraa tk lekuri ei antanu mitään lääkettä kun kävin työterveydes toisesta asiasta ja mainitsin tästä lekuri kirjotti heti antibioottia ja helpotti. Kerran kysyin apoteekista niin hiivaa tää ei oo sekun ei nosta lpöä. Tällä hetkellä mulla 3 fleecepaitaa päällekkäin ja villasukat jalassa eikä yhtään liian kuuma. Mä olen kanssa miettinyt jotain ehkäisyrengasta (puhuttu on työterveydes)mut se hemputin resepti puuttuu. paljonkohan se gyne maksaa jos ne ottaa ne näytteet piisaako 100e??kiitos niille jotka viitti vastata täl hetkel ei ketään läsnä eikä puh päässä keltä vois kysyä.

Yhteistyössä