Toivotko tosiaan, että sikarokotteista seuraisi jotain pahaa?

  • Viestiketjun aloittaja miettikää nyt
  • Ensimmäinen viesti
miettikää nyt
Minusta kun tuntuu, että aika moni täällä toivoo... En jaksa mitenkään muuten ymmärtää joitakin henkilöitä, kun he tällaisia asioita kirjoittavat jokaikiseen sikis-ketjuun.. Ja tätä vain selitetään sillä, että heitä on syytelty aikanaan kun eivät aikoneet rokottaa. Kosto on suloinen, vai? Mitäs siitä, että kyseessä onkin aika vakava juttu... Ja kärsijöinä lapset.
 
huh
en toivo mitään ikävää niille jotka on rokotuksen ottaneet enkä niille jotka eivät ole ottaneet.

Monessa ketjussa täällä on kyllä huudeltu tyyliin "oma moka, ihan oikein niille" jne.. Kamalaa.
 
vuoroin vieraissa
En toivo tietenkään.

Mutta sekö oli asiallista, että niitä, jotka jättivät harkinnan jälkeen rokotteen ottamatta, haukuttiin ja syyllistettiin? "Helvetin hullu, tapatat ittes ja kakarat. Ei susta ittestäs niin väliä mutta ajattele nyt lapsia!" jne.
 
wggsdghg
Ei oikeesti kukaan voi toivoa.:-o

Mutta niinpä se silloin syyllistettiin niitä jotka ei rokotuta ja haukuttiin.
Oma valinta oli ottaakko vaiko ei itselle ja lapsille.
Ja mä olen ihan varma, että silloin aikoinaan JOKAINEN mietti sitä aika paljon ottaako vaiko ei sen piikin ja medialla on osansa kyllä siihen, että moni piikin otti.
Ihan varmasti olis vähemmän ottaneet rokotusta, jos se mediahysteria ei olis sen possutaudin suhteen ollut niin älytön.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vuoroin vieraissa:
En toivo tietenkään.

Mutta sekö oli asiallista, että niitä, jotka jättivät harkinnan jälkeen rokotteen ottamatta, haukuttiin ja syyllistettiin? "Helvetin hullu, tapatat ittes ja kakarat. Ei susta ittestäs niin väliä mutta ajattele nyt lapsia!" jne.
Niin ja tällä ajattele edes lapsia tarkoitettiin muiden lapsia, ei sen lapsia kuka jätti rokotteen ottamatta.
 
vieras
Aika harva on nyt ottanut esiin sen, kuinka monta lasta maailmassa säilytti henkensä rokotteen ansiosta. Uskon vahvasti, että saldo on rankasti plussalla. Toisaalta ei vielä ole todettu, että possupiikki olisi sairastumiset aiheuttanut. Asiaa tutkitaan ja tulos aikanaan julkistetaan. Hyvä, että tutkimusten ajaksi rokottaminen on keskeytetty.
 
äitix4
pahalta tuntuu lukea miten toivotaan rokotettujen kuolevan joukolla.
tääl on monia jotka otti mutta eivät suuttuneet jos joku ei ottanut.niin kuin minä.
mietin kauan.pelkäsin luin kaikkea.yritin ymmärtää tekstejä.valvoin öisin.pesin käsiäni odotin kuolemaa.

nyt pelkään anhimman lapseni yllättäen kuolevan rokotteesta,sitte me muut perästä.
elän pelossa päivittäin.
yritin tehdä oikean päätöksen.olen niin huolissani.

kun luen ähäkutti viestejä murrun itken kunpa olisin osannut taas valita oikein.punnita hyödyt haitat ja todella ymmärtää kaikkia tietoja mitä annetttiin puolintoisin.

rokotteesta ei vielä ole tullut mitään.normisti sairastettu nuhaa 3krt kaikki.väsyneitä ollaan oltu mutta uskon siihen vaikuttaneen muut rankat asiat perheemme elämässä.
 
-
Mun lapseni sairastivat sikainfluessan, eikä se ihan "tavanomainen" tauti ollut.

9v poikani oli viikon yli 39,5 asteen kuumeessa, sen jälkeen tuli hakkaava yskä jota jatkui 2 viikkoa.
Oli kokoajan tosi väsynyt.
11v tytöllä oli vähän alempi kuume, mutta nukkui melkein koko ajan 4 päivää.
Onneksi ovat ihan perusterveitä.
 
En toivo pahaa. Toivon että tämä hemmetin sikasotku selviäisi ja ne joille siitä on pahaa koitunut, saisivat jotain oikeutta. Eli toivon että totuus tästä mokomasta sotkusta selviäisi ja jos päättäjien, asiantuntijoiden, kenen tahansa ketkä ovat olleet rokotusta ajamassa kansalle, motiivit ovat muut kuin terveys ja hyvinvointi, joutuvat vastuuseen teoistaan!
 

Yhteistyössä