Toivotko salaa ehkäisyn pettävän?

• Viestiketjun aloittaja äipänpäippä
  • Ensimmäinen viesti
Salaa juu kun miestä on aina niin vaikee suostutella uuteen lapseen, varmaan vuoden verran suostuttelin kakkoseen ja miehen mielestä nuo 2 riittää, mutta minä haluisin enemmän...eli se ois tavallaan sitten parempi kun ehkäisy pettäis kun en usko että sitten enää mies oiskaan vastaan

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Tosin kiinalaisadoptiot taitaa olla aika mahdottomia perheelle jossa on jo lapsi.
Tuli heti mieleen kolmekin perhettä, joissa kuopus on Kiinasta adoptoitu :)
Taitaa vaan olla ihan jumissa adoptiojono Kiinaan. Odotusajat ihan järkyn pitkiä. Tiedän perheen, joilla jopa ehti adoptiolupa vanhentua jonossa olemisen aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Tosin kiinalaisadoptiot taitaa olla aika mahdottomia perheelle jossa on jo lapsi.
Tuli heti mieleen kolmekin perhettä, joissa kuopus on Kiinasta adoptoitu :)
Taitaa vaan olla ihan jumissa adoptiojono Kiinaan. Odotusajat ihan järkyn pitkiä. Tiedän perheen, joilla jopa ehti adoptiolupa vanhentua jonossa olemisen aikana.
Nykytilanteesta en tiedä, viimeisin Kiinasta tullut adoptiolapsi jonka tiedän saapui perheensä luo Suomeen jo kolmisen vuotta sitten.

ei todellakaan toivo että ehkäisy pettäis.... :whistle: meillä on 3kk ikäinen vauva ja en enää jaksa (vaikka helppo vauva onkin) niin 4 vauvaa tehtailla, mutta jos näin kävis että ehkäisy pettäis, niin kyllä lapsi sais maailmaan tulla.

Noo...ei pitäis toivoa, enkä järkitasolla toivo ehkäisyn pettämistä, mutta silti jossain sydämen takana pieni toivo, että kerran vielä...
Mut jos oikeesti nyt olisin raskaana niin itku kyllä pääsis, eilkä ne olis onnenkyyneleitä!

höpsöntöpsö
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
en. herrajee, en toivo. pahin pelkoni, itseasiassa :eek:
(mutta palataan kymmenen vuoden päästä asiaan)
samat sanat. ei missään nimessä enään lapsia meille, kiitos.. liian nuori olen vielä sterilisaatioon, mutta heti kun ikä täyttyy niin menen ehdottomasti.

Mulle tehtiin 1,5 vuotta sitten sterilisatio ja oon ihan varma, että se pettää :saint: Pakkohan niiden nipsujen oli siirtyä, kun poika hyppäs mun mahan päle pari päivää operaation jälkeen |O Joo, sis toivon :saint:

Yhteistyössä