En salaa,enkä ääneenkään.Kolme riittää :)
pikkutallu 06.08.2008 #52 Joo, tottakai toivon!! "Pakollinen" selibaatti tällä haavaa ollu "ehkäisynä", joten jos se pettää, niin mä oon sillon saanu munaa.. Nimim. Kohta vuosi täynnä
Joo, tottakai toivon!! "Pakollinen" selibaatti tällä haavaa ollu "ehkäisynä", joten jos se pettää, niin mä oon sillon saanu munaa.. Nimim. Kohta vuosi täynnä
Alaston lohikäärme 06.08.2008 #54 Alkuperäinen kirjoittaja joo: Toivon salaa että miehen spermanlaatu olisi yhtäkkiä parantunut ja meille tulisi luomutärppi. :xmas: Click to expand... Tähän voi ainakin yrittää vaikuttaa ihan "luomustikin". Kysymykseen vastaus: Ei tarvi toivoa, rv 10+6 ja koskaan enää tässä elämässä en ehkäisyä tule käyttämään.
Alkuperäinen kirjoittaja joo: Toivon salaa että miehen spermanlaatu olisi yhtäkkiä parantunut ja meille tulisi luomutärppi. :xmas: Click to expand... Tähän voi ainakin yrittää vaikuttaa ihan "luomustikin". Kysymykseen vastaus: Ei tarvi toivoa, rv 10+6 ja koskaan enää tässä elämässä en ehkäisyä tule käyttämään.
Kevätaurinko 06.08.2008 #55 En todellakaan toivo. Mutta jos niin kävisi että ehkäisy pettäisi niin kyllä me lapsi pidettäisiin. :heart:
En todellakaan toivo. Mutta jos niin kävisi että ehkäisy pettäisi niin kyllä me lapsi pidettäisiin. :heart:
Dr Vanilja 06.08.2008 #57 En tosiaankaan toivo. Mutta jos niin kävisi, niin - en kyllä tosiaan ilahtuisi, mutta en kyllä keskeyttäisikään. Tosin meillä ei ole ehkäisyä ollut yli 10 vuoteen. Lapset ovat hoidoilla alkunsa saaneet.
En tosiaankaan toivo. Mutta jos niin kävisi, niin - en kyllä tosiaan ilahtuisi, mutta en kyllä keskeyttäisikään. Tosin meillä ei ole ehkäisyä ollut yli 10 vuoteen. Lapset ovat hoidoilla alkunsa saaneet.