Toivon lisää leikkauksia

vierailija
Olenko ilkeä ihminen kun toivon lisää leikkauksia hallitukselta? Aina kun joillain menee huonosti, tunnen suunnatonta vahingoniloa ja samalla ylpeyttä siitä, että itse pärjään ilman tarvetta hyväksikäyttää muiden rahoja. Roskaväki on itse vastuussa itsestään. Ehkä se jopa joutuu menemään vaihteeksi töihin elättääkseen itsensä.
 
En tiedä oletko ilkeä, tietämätön ehkä.

Olenko ilkeä ihminen kun toivon lisää leikkauksia hallitukselta? Aina kun joillain menee huonosti, tunnen suunnatonta vahingoniloa ja samalla ylpeyttä siitä, että itse pärjään ilman tarvetta hyväksikäyttää muiden rahoja. Roskaväki on itse vastuussa itsestään. Ehkä se jopa joutuu menemään vaihteeksi töihin elättääkseen itsensä.
 
vierailija
Mistä leikkauksista saisit ap. eniten sadistista tyydytystä oudoille
perversioillesi? Saatko dopamiinia joka kerta, kun köyhä jättää päivän aterian syömättä? Nälkälakko tuli myös mieleeni, kun googletin eilen tietoa Exodus-elokuvasta, josta oli puhetta radion musiikkiohjelmassa, joka soitti elokuvan tunnussävelmän Edith Piafin tulkintana. Olen sen jälkeen laulanut laulua
monella kielellä. Odota kotva into pinkeenä. Kyllä Purra sinunkin kukkarolle löytää tiensä.
 
vierailija
Itselleen vain saa toivoa asioita, ei muille. Se kertoo jo systeemistä pahaa, jos joku muu voi vaikuttaa toiseen suoraan - muiden hyvinvointia vähentävästi, todella helposti. Tai vastakkainasetteluilla. Kurjistaminen on jatkunut vuosia ja heikentäminen - sairaitakin kohtaan ja rajoitteisia. Muitakin. Ihmiset edelleen uskovat tähän järjestelmään ja politiikkaan, vaikka kaikki on viety melkein ja vaativat lisää.
Se kertoo että joku voisi sullekin tehdä niin vaikka työssä, jos omaa mieron mielen, potkuja tai muuta. Kun alatte oikein miettimään tarkemmin. Kannattaa ehkä ajoissa alkaa miettimään. Vaikka olisi mikä "vampyyri" joka elää muiden köyhyydellä heikentymisellä(?), pitää sekin huomioida. Ihmisten tuomitseminen varkaiksi, vaikka yrittävät vain elää, on sairasta. Ei ole ihmistä joka elää pelkällä ilmalla. Ihmiset ovat lähtökohtaisesti erilaisia.
Jos kaikki saataisi "ansaitsemisesta" et sinäkään ansaitsisi juuri mitään, jonkun mielestä, juuri koskaan. Olisit vain joku itsekäs luopio renttu tms. Koska joku vaan sanoo niin ja perustelee?
 

Yhteistyössä