Toivoisitko seuraavaksi tyttöä vai poikaa? Ja kumpia löytyy ennestään :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rouva Turusta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Esikoinen tyttö ja kakkosestakin toivoin tyttöä ja nolona tunnustan että pitkän ja kamalan synnytyksen jälkeen petyin kun syliin annettiin poika... Enempää lapsia ei tule joten turha toivoa mitään.

Molemmilta löytyy tytöt ja olisihan tuo mies onnellinen pojasta, jota on aina halunnut, mutta kyllä sekin on ihan tyttöön varautunut. Mulle taas on aivan sama kumpi tulee kun sukupuoli ei mielestäni vaikuta mihinkään :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:
Ei todellakaan väliä.
T. 4v lapsettomuushoidossa olleet

p.s välillä tämän tapaiset gallupit tuntuu niin... pikkumaisilta :x

Näihin ei todellakaan tarvitse vastata, eikä edes lukea.

Olen hyvinpahoillani vuoksesi, ettei teille vielä ole lasta siunaantunut ja todella toivon että pienen ihmisen vielä saatte syliinne, perheenne lisäksi.

Mutta nämä on ihan vaan vitsiä, ehkäpä ajankulua vastaavia gallupeita.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei todellakaan väliä.

Olen hyvinpahoillani vuoksesi, ettei teille vielä ole lasta siunaantunut ja todella toivon että pienen ihmisen vielä saatte syliinne, perheenne lisäksi.

Kyllä meillä on, yksi 7v tyttö.
Mutta sitäkin tehtiin pitkään ja hartaasti, toista ei ole kuulunut, takana 2x IVF.
Olen tietty herkillä näissä asioissa, mutta jotenkin sitä näkee asiat eri valossa nykyään...

Ei todellakaan väliä.

Kyllä meillä on, yksi 7v tyttö.
Mutta sitäkin tehtiin pitkään ja hartaasti, toista ei ole kuulunut, takana 2x IVF.
Olen tietty herkillä näissä asioissa, mutta jotenkin sitä näkee asiat eri valossa nykyään...

Okei, toivon teille todella paljon vielä toistakin lasta, toivottavasti murheiden jälkeen tulee pieni nyytti vielä syliin.

Oikein paljon tsemppiä :hug:

meillä on tyttö ja poika..jotenkin seuraavasta toivooisin tyttöä..
pienenähän ne on jotenkin samamoisia mutta jotenkin tuntuu että osaan paremmin olla tytön äitinä..siis nukkeleikit, korut, yms..ymmärräs niitä paremmin kuin mnoia poikien kiinnostuksen kohteita..vaikka mistä sitä tietää mikä poikatyttö tuosta meiän prinsessatakin tulee!
mutta ennenkuin kukaan sanoo yhtään mitään on toi aiavna yhtä rakas silti!

Mulla yks tyttö ja tästä kakkosesta toivoisin ehkä enemmän tyttöä,en tiedä miks.Mut oikeestihan se on loppupeleissä ihan se ja sama :heart: Mies toivoo poikaa ja mä toivoisin siltä osin poikaa että voisin antaa pojalle juuri edesmenneen isäni toisen nimen ja näin kunnioittaa isän muistoa :heart:

Rinsessa Ryysynen.
Meillä myös ennen esikoista 3 vuoden yritys ja lääkäreissä juokseminen takana.
Toinen saanu tulla yli 2 vuoden ajan mutta eipä vaan tärppää.
Iki onnellinen tuosta ainoasta pojastakin :heart:

Ei enää tule lapsia meille, meillä on 2xtyttö ja 2x poika . Tuplia, kun odotin tiesin, että ovat tyttö ja poika ja olihan se hienoa, että vielä kumpaakin yksi, vaikka ei sillä tietysti mitään väliä ois ollut, jos olisivat olleet samaa sukupuolta =)

(meilläkin oli hoitoja yli 4v ennen kuin toinen tärppäsi )

Tämän leikkimielisen gallupin valossa ihmiset ehkä toivovat hieman enemmän tyttöjä!
Tai ainakin niin olin lukevinani :)

Mutta ihan tosissani minäkin olen sitä mieltä, että sukupuoli on pikkujuttu isompien asioiden rinnalla. Ja molemmissa sukupuolissa on etunsa.

Rinsessa-Ryysyselle paljon onnea lapsen yritykseen! Toivottavasti teitä vielä onnistaa.....

Esikoinen tyttö ja kakkosestakin toivoin tyttöä ja nolona tunnustan että pitkän ja kamalan synnytyksen jälkeen petyin kun syliin annettiin poika... Enempää lapsia ei tule joten turha toivoa mitään.

Toi olis aika kamalaa :( Siis pettyä....

Alkuperäinen kirjoittaja *:

Toi olis aika kamalaa :( Siis pettyä....
No jaa, olen jo toipumassa siitä pettymyksestä. Kenties huomaan joku päivä että näin olikin parempi.

Yhteistyössä