V
vieras
Vieras
Esikoinen tyttö ja kakkosestakin toivoin tyttöä ja nolona tunnustan että pitkän ja kamalan synnytyksen jälkeen petyin kun syliin annettiin poika... Enempää lapsia ei tule joten turha toivoa mitään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:Ei todellakaan väliä.
T. 4v lapsettomuushoidossa olleet
p.s välillä tämän tapaiset gallupit tuntuu niin... pikkumaisilta :x
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:Ei todellakaan väliä.
Näihin ei todellakaan tarvitse vastata, eikä edes lukea.
Olen hyvinpahoillani vuoksesi, ettei teille vielä ole lasta siunaantunut ja todella toivon että pienen ihmisen vielä saatte syliinne, perheenne lisäksi.
Mutta nämä on ihan vaan vitsiä, ehkäpä ajankulua vastaavia gallupeita.
Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:Ei todellakaan väliä.
Näihin ei todellakaan tarvitse vastata, eikä edes lukea.
Olen hyvinpahoillani vuoksesi, ettei teille vielä ole lasta siunaantunut ja todella toivon että pienen ihmisen vielä saatte syliinne, perheenne lisäksi.
Mutta nämä on ihan vaan vitsiä, ehkäpä ajankulua vastaavia gallupeita.
Kyllä meillä on, yksi 7v tyttö.
Mutta sitäkin tehtiin pitkään ja hartaasti, toista ei ole kuulunut, takana 2x IVF.
Olen tietty herkillä näissä asioissa, mutta jotenkin sitä näkee asiat eri valossa nykyään...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Esikoinen tyttö ja kakkosestakin toivoin tyttöä ja nolona tunnustan että pitkän ja kamalan synnytyksen jälkeen petyin kun syliin annettiin poika... Enempää lapsia ei tule joten turha toivoa mitään.
No jaa, olen jo toipumassa siitä pettymyksestä. Kenties huomaan joku päivä että näin olikin parempi.Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Esikoinen tyttö ja kakkosestakin toivoin tyttöä ja nolona tunnustan että pitkän ja kamalan synnytyksen jälkeen petyin kun syliin annettiin poika... Enempää lapsia ei tule joten turha toivoa mitään.
Toi olis aika kamalaaSiis pettyä....