Toivoa on, sisaret!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiitos teille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiitos teille

Vieras
En tiedä muistaako joku, kun kyselin vajaa kuukausi sitten, saako Jumalalta rukoilla lasta. Olimme yrittäneet lasta (esikoista) jo vuoden ja alkoi tuntumaan toivottomalta. En ollut kuitenkaan tohtinut rukoilla asiaa, kun en tiennyt, saako itselleen toivoa lasta. Täällä moni kuitenkin kehoitti tekemään niin ja niinpä rukoilin ahkerasti.

Noh, eilen sitten plussasin ensimmäistä kertaa elämässäni ja heinäkuuksi syntyvää esikoista odotetaan. Kunpa kaikki menisi hyvin...

Halusin kertoa tämän erityisesti siksi, että itse ainakin aloin jo olla aivan toivoton. Ajattelin, että olisihan meillä jo tärpännyt, jos kaikki olisi ok. Mutta näköjään siihen voi mennä vuosikin..

Toivon sydämeni pohjasta plussaa teille kaikille, jotka lasta toivovat. Se kuume on välillä kuin myrkkyä, joka tuntuu tukahduttavan koko parisuhteen ja elämän.

Ihanaa että teille on tulossa vauva ???

Myös minulla kova vauvakuume (ja olen silloin tällöin rukoillutkin että saisimme vauvan) mutta ei ainakaan reilun vuoden yrityksen jälkeen ole tapahtunut mitään.. :(

Onnea kovasti raskaudestasi! <3

Mä kans tiedän, kuinka uuvuttavaa lapsen toivominen voi olla. Ja todellakin se nakertaa myös parisuhdetta. Pettymys toisensa perään. :`( Ehkä minäkin vielä rukoilen.

Yhteistyössä