S
sisulla
Vieras
Hei kaikille, ajattelin kirjotella tänne kun mieltäni kalvaa asia olenkohan raskaana. Minulla on todettu PCOS ja oikea munasarja poistettu (kohdun ulkoinen raskaus) Olen nyt syöny teroluteja 3 kierron ajan. Menkkani olisivat pitäneet alkaa sunnuntaina, mutta toivat tullessaan vaan pelkät oireet eli kivun, turvotuksen + omituisina oireina kokoaikaisen huonon olon ja rintojen aristuksen (nännejä ns nipistelee)(tupakoivana ihmisenä myös röökillä käynti on alkanut ellottamaan) Voisikohan tämä nyt olla sitä mitä olemme jo kauan toivoneet. En uskalla vielä tehdä R-testiä koska viimeksi kun olin raskaana testi näytti muutaman menkattoman päivän jälkeen miinusta ja seuraavan kerran kun se testattiin olikin raskaus jo niin pitkällä että munajohdin oli kärsinyt pahoja vaurioita..:/ Voivatko raskaus oireet olla erinlaisia eri raskauksissa? Viimeksi oli kyllä huonoa oloa, rintojen arkuutta mutta kaikista pahinpana oireenani oli väsymys. Nyt en ole kuitenkaan väsynyt. En halua innostua liikaa. Koska minun kannattaa tehdä R-testi. Onko kukaan ollut samassa tilanteessa. En saa asiaa pois mielestäni ja malttamattomana odotan että koska uskaltaisin tehdä testin. Jatkanko teronjen syömistä huomenna??