Toiveissa vauva 2021

Päivittelen tähänkin ketjuun kuulumisia. Täällä odottelen että lääke alkaa vaikuttamaan ja vuoto alkaisi. Eilinen naikkarin käynti oli positiivinen kokemus edelliseen horror käyntiin verraten. Viimeksi siis hajoili laitteet tms. Mutta nyt lääkäri kysyi että haluanko että yrittää laittaa jo lähetettä jatkotutkimuksiin vaikka vasta 2kkm takana. Epäili ettei mene läpi, mut vielä mitä! Just tuli viesti että elokuun alussa ois aika.. ristiriitainen olo nyt vielä siitä. Oltiin aika varmoja et nyt luovutetaan. Toisaalta en kierukkaa varmaan ennen syksyä laittais takasin.. ehkä käynti tois jotain mielenrauhaa ainakin vaikka ei varsinaisesti enää yritettäiskään. Saa nähdä. Asia nyt kerrallaan :)
 
Päivittelen tähänkin ketjuun kuulumisia. Täällä odottelen että lääke alkaa vaikuttamaan ja vuoto alkaisi. Eilinen naikkarin käynti oli positiivinen kokemus edelliseen horror käyntiin verraten. Viimeksi siis hajoili laitteet tms. Mutta nyt lääkäri kysyi että haluanko että yrittää laittaa jo lähetettä jatkotutkimuksiin vaikka vasta 2kkm takana. Epäili ettei mene läpi, mut vielä mitä! Just tuli viesti että elokuun alussa ois aika.. ristiriitainen olo nyt vielä siitä. Oltiin aika varmoja et nyt luovutetaan. Toisaalta en kierukkaa varmaan ennen syksyä laittais takasin.. ehkä käynti tois jotain mielenrauhaa ainakin vaikka ei varsinaisesti enää yritettäiskään. Saa nähdä. Asia nyt kerrallaan
Voi ei, on varmasti rankkaa kun jo toinen peräkkäinen km. Kuinka pitkällä tämä raskaus oli? Itse olen peloissaan tulevasta, toisaalta sitä toivoo uutta raskautumista ja samalla pelottaa uusi pettymys ja kaikki se kipu ja turhautumisen tunne. Tsemppiä kovasti @IinesAnkka82 <3
 
Päivittelen tähänkin ketjuun kuulumisia. Täällä odottelen että lääke alkaa vaikuttamaan ja vuoto alkaisi. Eilinen naikkarin käynti oli positiivinen kokemus edelliseen horror käyntiin verraten. Viimeksi siis hajoili laitteet tms. Mutta nyt lääkäri kysyi että haluanko että yrittää laittaa jo lähetettä jatkotutkimuksiin vaikka vasta 2kkm takana. Epäili ettei mene läpi, mut vielä mitä! Just tuli viesti että elokuun alussa ois aika.. ristiriitainen olo nyt vielä siitä. Oltiin aika varmoja et nyt luovutetaan. Toisaalta en kierukkaa varmaan ennen syksyä laittais takasin.. ehkä käynti tois jotain mielenrauhaa ainakin vaikka ei varsinaisesti enää yritettäiskään. Saa nähdä. Asia nyt kerrallaan
Tsemppiä sinne ❤ elokuuhun vielä aika, ehtii miettiä ja sulatella asiaa, tutkimisesta ei ainakaan haittaa ole. Ja voi saada tosiaan mielenrauhaa ja uutta näkökulmaa asiaan, voi sitten päättää, miten toimii (y)
 
Päivittelen tähänkin ketjuun kuulumisia. Täällä odottelen että lääke alkaa vaikuttamaan ja vuoto alkaisi. Eilinen naikkarin käynti oli positiivinen kokemus edelliseen horror käyntiin verraten. Viimeksi siis hajoili laitteet tms. Mutta nyt lääkäri kysyi että haluanko että yrittää laittaa jo lähetettä jatkotutkimuksiin vaikka vasta 2kkm takana. Epäili ettei mene läpi, mut vielä mitä! Just tuli viesti että elokuun alussa ois aika.. ristiriitainen olo nyt vielä siitä. Oltiin aika varmoja et nyt luovutetaan. Toisaalta en kierukkaa varmaan ennen syksyä laittais takasin.. ehkä käynti tois jotain mielenrauhaa ainakin vaikka ei varsinaisesti enää yritettäiskään. Saa nähdä. Asia nyt kerrallaan
Paljon voimia nyt tyhjennysprosessiin ja hirveästi tsemppiä jatkoon, mahtavaa, että pääsette jo nyt jatkotutkimuksiin! <3
 
  • Tykkää
Reactions: Kaneli123
Joo pitää katsoa kehtaanko vielä testata tänään. Mutta jos ostaisi testit valmiiksi
Juu, se on kyllä paha kun testit huutelee nimeä kaapin perällä :) mutta aamusta varmasti kannattaa heti testailla. Itse testasin tänään negan. Saattaa olla vasta dpo7, en ole yhtään varma. Nyt on kyllä sellainen olo että ei tule plussaa. Mahaa juilii niin kuin olisi menkat alkamassa. Menkkoja odottelin kyllä vasta ensi viikolla, mutta tässä kierrossa ovulaatio oli kaiketi aiemmin, lämpöjen noususta päätellen.
 
Juu, se on kyllä paha kun testit huutelee nimeä kaapin perällä :) mutta aamusta varmasti kannattaa heti testailla. Itse testasin tänään negan. Saattaa olla vasta dpo7, en ole yhtään varma. Nyt on kyllä sellainen olo että ei tule plussaa. Mahaa juilii niin kuin olisi menkat alkamassa. Menkkoja odottelin kyllä vasta ensi viikolla, mutta tässä kierrossa ovulaatio oli kaiketi aiemmin, lämpöjen noususta päätellen.
On se kyllä hankala pitää testit kaapin perällä ja sitä testaa vaikka tietää ettei välttämättä edes voi näyttää mitään :D
Minua epäilyttää koska eilen aamulla en kumminkaan ollut mitään näkevinäni testissä ja iltapäivällä tuo "viiva"
 
Minulla oli eilen iltapäivällä tämmöinen. Eli eilen oli kp27/29-30. Onko tämä viivanpaikka? Testaan tänään uudestaan ja meinasin myös ostaa toisenlaisen testin ostaa. Nyt aamusta näkyi suunnilleen samanlainen viiva.
Mun puhelimen näytöllä ainakin näyttää haalealta haamulta :) mä tykkään testata samalla testillä joka aamu niin näkee sen muutoksen. Ensin testasin herkällä testillä "varman haamun" ja sitten siirryin noihin halpoihin joka aamu.
 
Mun puhelimen näytöllä ainakin näyttää haalealta haamulta :) mä tykkään testata samalla testillä joka aamu niin näkee sen muutoksen. Ensin testasin herkällä testillä "varman haamun" ja sitten siirryin noihin halpoihin joka aamu.
No nämä on olevinaan herkkiä testejä mutta eipä ne välttämättä aina tietty niin herkkiä ole. Tein testin uudestaan 3h pidätyksellä eikä näy mitään. Ehkä tuo testi oli viallinen tms. Meinasin huomenna ostaa erimerkkisen testin varmuuden vuoksi. Jospa aamulla vielä kokeilee tällä. Pitäisi siinä varmaan jotain näkyä kun kumminkin menkat pitäisi alkaa viikonloppuna.

 
No nämä on olevinaan herkkiä testejä mutta eipä ne välttämättä aina tietty niin herkkiä ole. Tein testin uudestaan 3h pidätyksellä eikä näy mitään. Ehkä tuo testi oli viallinen tms. Meinasin huomenna ostaa erimerkkisen testin varmuuden vuoksi. Jospa aamulla vielä kokeilee tällä. Pitäisi siinä varmaan jotain näkyä kun kumminkin menkat pitäisi alkaa viikonloppuna.

Onks tää niitä onestep testejä? Mulla tää oli vika mikä näytti plussaa. PC ei herkkä oli paras ja aikaisin näyttämään plussaa mulla ja sit first response, CB ja rfsu tuli sen jälkeen. Vääriä positiivisia oon saanut etenkin rfsulla ja muutamia värittömiä onestepillä. Eli mun kokemus on se, ettei aina herkin oo paras ja oikeasti herkin. Toivotaan vahvistumista sille aiemmalle. Voi olla et kesken päivän ei viel aikaisin näy mitään, joten toivotaan et aamulla olisi jo selkeämpi!
 
Onks tää niitä onestep testejä? Mulla tää oli vika mikä näytti plussaa. PC ei herkkä oli paras ja aikaisin näyttämään plussaa mulla ja sit first response, CB ja rfsu tuli sen jälkeen. Vääriä positiivisia oon saanut etenkin rfsulla ja muutamia värittömiä onestepillä. Eli mun kokemus on se, ettei aina herkin oo paras ja oikeasti herkin. Toivotaan vahvistumista sille aiemmalle. Voi olla et kesken päivän ei viel aikaisin näy mitään, joten toivotaan et aamulla olisi jo selkeämpi!
Joo on one step ja olen kuullut vaikka on "herkkä" niin ei sitä ole. Muistaakseni esikoisen aikaan sain ekana haalean viivan clear bluella mutta one stepillä ei edes näkynyt vielä. Mutta pitää nyt odottaa ja testata parin päivän päästä (tai huomenna :D)
 
@Jaffakeksi onks nää raskauskeijulta tilattuja? Jos on, niin herkkiä in my ass, ihan sieltä ja syvältä koko testi :D ei kyllä näyttänyt mulla viivanpaikkoja, mutta miehen nähtävissä oleva viiva tuli vasta, kun menkat oli jo myöhässä. Sitä ennen sain sellasia tihrustettavia, valoa vasten näkyviä haaleita ”viivoja”, luulin vaan et menee toiveajatteluksi :LOL:
 
@Jaffakeksi onks nää raskauskeijulta tilattuja? Jos on, niin herkkiä in my ass, ihan sieltä ja syvältä koko testi :D ei kyllä näyttänyt mulla viivanpaikkoja, mutta miehen nähtävissä oleva viiva tuli vasta, kun menkat oli jo myöhässä. Sitä ennen sain sellasia tihrustettavia, valoa vasten näkyviä haaleita ”viivoja”, luulin vaan et menee toiveajatteluksi :LOL:
Varmaan samoja,ebaylta tilannut (asutaan ulkomailla). Nyt mielenkiinnolla odotan näkyykö mitään viivaa enää :D
 
Heippa pitkästä aikaa. Voi olla, ettei kukaan enää muistakaan, mutta siitä huolimatta tulin kertomaan, ettei tule 2021 vauvaa. Yhden haamujen esiäidin sain helmikuussa, joten toivo elää vuodelle 2022, vaikka menossa onkin 21. kierto kierukan poiston jälkeen.

Tsemppiä kaikille!
Muistan sinut, tsemppiä ja toivotaan onnistumista ja vuoden 2022 vauvaa ❤
 
No johan on taas kierto... Tänään kp 26 (ollut ennen keskenmenoa n.34pvää) ja vähän tulee vaaleanpunaista vuotoa. Pari kunnon mahakramppia tuli aamulla että joutui hetkeksi menemään kaksin kerroin. No huomenna saa varautua sitten tulvaan. Ei harmita, mutta vähän ärsyttää kun kierto on taas sekaisin ja saa arvuutella mikä ajankohta on milloinkin menossa, blaah... :sneaky:
 
No nämä on olevinaan herkkiä testejä mutta eipä ne välttämättä aina tietty niin herkkiä ole. Tein testin uudestaan 3h pidätyksellä eikä näy mitään. Ehkä tuo testi oli viallinen tms. Meinasin huomenna ostaa erimerkkisen testin varmuuden vuoksi. Jospa aamulla vielä kokeilee tällä. Pitäisi siinä varmaan jotain näkyä kun kumminkin menkat pitäisi alkaa viikonloppuna.

Juuri samoilla testeillä testailim itse enkä ikinä saanut edes kunnollista haamua, juuri tuollaisia viivanpaikan näköisiä värittömiä viiruja, sitten tein normitestill päiväpissasta ihan näkyvän plussan. Viallinen erä ilmeisesti. Nyt siis rv 4+3 ja kirkkaansininen plussa clearbluella jo 4+0. Suosittelen vaihtamaaan merkkiä.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni

Yhteistyössä