Toiveissa vauva 2021

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Ei miullakaa oo tähän kiertoon uskoa, oli se ovis vähän aikasin, ja miks se nyt tärppäis ku ei oo yli vuoteen onnistunut.

Dpo5ja suht normaali olo. Pieniä vihlaisuja niinku aina näillä päivillä.

Mut muuten ihan jees, sain meinaa sen työpaikan! :) On iha super hyvä paikka, vaikkakin on vaan määräaikainen.
Oon jo tässä jo intoillu, et saanpahan ainakin hoitoihin rahaa! :)
 
Viimeksi muokattu:
Mul tulee ainakin tollasta toista viivaa pitkin kiertoa. Ovista ennen sit vanhenee ja ennen menkkoja. Käytössä pc ovistestit.
Mulla on kanssa pc testi. No jotenkin on vaan sellainen olo että ei ole tärpännyt. Toisaalta naama kukkii. Jäätävän kokoinen finni poskessa. Oon kyllä syönyt suklaata paljon. Lisäksi lämmöt nousseet 37,8. Mulla on kyllä nega kierroissa lämmöt nousseet myös. Keskenmenoon johtaneessa ne ei nousseet. Eli olisiko nega kierto.
 
Huomenna varmaan pitää testata uusiksi jos kun ei malta odottaa perjantaihin..
Näin toissa yönä unta että saatiin vauva joka oli 20 cm pitkä ja yhtäkkiä huomasin että en tiennyt sen sukupuolta ja oltiin pettyneitä kun se oli tyttö. (meillä kummallakin 2 tyttöä). Voi kauhea..
Mä taas näin viime yönä unta että saatiin poikavauva, joka oli kauhean iso! Meidän esikoinen oli tosi pieni ja on edelleen, niin tuo iso vauva hämmästytti ihan hirveesti :D
 
Ajattelin tällä kertaa yrittää odottaa ihan sinne lähelle mahd kuukautisten alkamispäivää ennen ku testailen,
Mutta oon kirjotellu tällä kertaa oireita ylös joka pvä koska niitä on ollut aika paljon nyt on menossa siis kp25/30 ja dpo9 (ihan kohta kyl vaihtuu vuorokausi) . Tässä oireita:
Dpo6 : väsymys, selkäkipu, ilmavaivat, vatsan turvotus
Dpo7: selkäkipu, vatsa sekaisin , hajut tuntuu tosi voimakkaalta nenään
Dpo8: edelleen hajut tuntuu voimakkaalta ja pientä yökkäilyä ollut niiden takia, rinnat jotenkin painavan ja raskaan tuntuiset, vatsan turvotus
Dpo9: vatsa tosi sekaisin, ilmavaivoja, tosi kipeä selkä, kova turvotus vatsalla

Onko muilla ollut samanlaisia? en muista että olis aiemmin tällaista ollut, toki en voi varma olla ku en oo kirjottanu ylös. Mutta yleensä esim finniä alkaa pukkaamaan ennen menkkoja ja niitä ei ainakaan vielä oo näkynyt myös mulla menee vatsa sekaisin aina noin päivä ennen menkkoja, nyt on ollu jo tosi paljon vatsa sekaisin ja muitakin vatsavaivoja. mun edellinen kierto oli yllättäen kestoltaan vaan 27 päivää, siks vähän mietin et oisko jo silloin pitänyt testailla eli tiistaina jos sattuiskin nyt olemaan myös lyhyempi. No täytyy katsoa, jos malttaisi oottaa kuitenki vaikka torstaihin
Voisin jatkaa nyt tätä listausta!

Dpo10 plussatesti ❤
Oireina kovaa palelua, edelleen maha sekaisin, pientä yökötystä, tosi kovaa selkäkipua

Dpo11 toinen plussatesti :D edelleen kovaa palelua ja tosi kovaa selkäkipua, rinnat turvonneet, elohiiriä vatsalla, mahan turvotusta, pienesti aamulla maha sekaisin

Dpo12 palelua, selkäkipu jatkuu, paljon valkovuotoa, yöllä useasti heräilyä, itkuherkkyyttä mutta toisessa hetkessä hyvä mieli :D
 
Suuret onnittelut @Nuunuu-84 !!!!

Tsempit @petronella09 ja @Iinanen ja voimia päiviinne! Ymmärrän että alkaa välillä jo usko loppua, kunpa teilläkin pian tärppäisi!

Oletteko kertoneet läheisillenne, että yritätte vauvaa? Minä en ole kertonut kenellekään, koska en halua että kukaan kyselee että ”no joko tärppäsi?”. Välillä harmittaa, kun ei voi vuodattaa sydäntään vauvaan liittyen kenellekään, mutta onneksi täällä voi jutella. Siirryn uuteen kiertoon tänään tai huomenna, selkeät menkka- ja PMS-oireet. Itkuherkkyys ja menkkakivut nyt seitsemättä päivää ja eilen tuli pyyhittäessä verta, joten kyllä se täti sieltä tulee. Olin lääkärissä ja verikokeissa viime viikolla ja sain tiedon raudanpuutteesta. Aloitin eilen rautakuurin. Ollaan oltu mun miehen kanssa jo vuosina 2011-2014 noin 3 vuotta ilman ehkäisyä ”tulee jos on tullakseen”-mentaliteetillä, eikä tärpännyt. Silloin päätettiin että meillä menee ihan hyvin kahdestaankin. Nyt kuitenkin vähän vanhempana vauvakuume iski kunnolla ja päätettiin joulukuussa alkaa yrittää uudelleen. Lääkäri tietää meidän historian ja sanoi että jos ei puolen vuoden sisällä natsaa, laittaa lähetteen tutkimuksiin. Nyt yk4, mutta silti harmittaa ja vähän pelottaa.
Kiitos ja anteeksi avautumisesta.
Tsemiä ja iloa kaikille loppuviikkoon!
 
Suuret onnittelut @Nuunuu-84 !!!!

Tsempit @petronella09 ja @Iinanen ja voimia päiviinne! Ymmärrän että alkaa välillä jo usko loppua, kunpa teilläkin pian tärppäisi!

Oletteko kertoneet läheisillenne, että yritätte vauvaa? Minä en ole kertonut kenellekään, koska en halua että kukaan kyselee että ”no joko tärppäsi?”. Välillä harmittaa, kun ei voi vuodattaa sydäntään vauvaan liittyen kenellekään, mutta onneksi täällä voi jutella. Siirryn uuteen kiertoon tänään tai huomenna, selkeät menkka- ja PMS-oireet. Itkuherkkyys ja menkkakivut nyt seitsemättä päivää ja eilen tuli pyyhittäessä verta, joten kyllä se täti sieltä tulee. Olin lääkärissä ja verikokeissa viime viikolla ja sain tiedon raudanpuutteesta. Aloitin eilen rautakuurin. Ollaan oltu mun miehen kanssa jo vuosina 2011-2014 noin 3 vuotta ilman ehkäisyä ”tulee jos on tullakseen”-mentaliteetillä, eikä tärpännyt. Silloin päätettiin että meillä menee ihan hyvin kahdestaankin. Nyt kuitenkin vähän vanhempana vauvakuume iski kunnolla ja päätettiin joulukuussa alkaa yrittää uudelleen. Lääkäri tietää meidän historian ja sanoi että jos ei puolen vuoden sisällä natsaa, laittaa lähetteen tutkimuksiin. Nyt yk4, mutta silti harmittaa ja vähän pelottaa.
Kiitos ja anteeksi avautumisesta.
Tsemiä ja iloa kaikille loppuviikkoon!

Me ollaan kerrottu kaikille yrityksestä! On myös kiva että muutama kaverit sit kertonut myös olevansa samassa pisteessä. Ihanaa jakaa myös samoja tunteita/kokemuksia.
 
Miten muuten laskettu aika lasketaan, jos kierron pituus vaihtelee? Onko se aina edellisiin kierto vai yleisin? Mulla on ollut useampi 30 päivää mutta edellinen oli 27 päivää. Mikä se siis olisi?
Lasketaan niistä edellisen menkkojen alkamispäivästä, eli laske vaan ton 27 päivän mukaan. Neuvolatkin laskee niin, et kierto ois aina 28päivää, vaikka oikeasti oiski vähemmän ku tuo 28. Ku toi 28 on se keskimääräinen. Kattosko ne vaan jotain taulukkoa siellä.
Miullahan on kierto ollu aina noin 24pvää, eli esikoisesta heitti eka la tuon 4 päivää. Sit sitä korjattiin ekan ultran jälkeen, kun huomattiin et joo täähän onkin oikeesti pari päivää isompi, täsmäs hyvin luultuun ovikseen.
 
@Scarletta
Kiitti tsempeistä!
Kyllä meillä lähipiiri tietää et yritetään toista. Iha ekaks ei kyllä kerrottu, mut joskus tossa syksyllä sanottiin et ollaan yritetty. Eikä se mikään yllätys kellekään ollu, ku ollu joskus puhetta et halutaan tytölle sisarus.
Sillo tosta ekan yrityksestä kerrottiin suht heti tyyliin molempien äideille vaan ja joillekin kavereille.
 
Tänään kp29/30 ja olis joko rv 3+6 tai 4+0 laskurista riippuen ja näin on viiva vahvistunut, sori vika kuva tärähti. Ekoissa dpo10-11 ja nyt dpo13 oli pakko nousta jo ennen kuutta testaamaan kun jännitti niin

Mua hämmentää miten noi raskausviikot lasketaan. Flon mukaan mulla on meneillään 4+3 ja Preggersin sekä Raskaus+ appien mukaan 3+6. Ovulaatio oli testien mukaan todennäköisesti 12.3. ja edelliset menkat alkoi 23.2. Ilmeisesti siis flo laskee jotenkin tuolta edellisistä menkoista, mutta noi kaksi muuta tuosta 12.3. eteenpäin, vaikka en ole ovulaatiopäivää niihin sovelluksiin syöttänyt? On tämä kyllä mahdottoman hämmentävää, mutta kai se tarkentuu sitten varhaisultrassa ja vielä uudelleen nt-ultrassa, jos niihin saakka ylipäänsä päästään.

Mä testasin myös eilen aamulla, kun jotenkin oli pakko saada testata myös ns. oikeaoppisesti aamupissasta. Eilen sain sitten plussan myös siihen onestepin liuskaan, joka oli toissapäivän päiväpissasta ihan puhdas nega. Tilasin vielä pari viikkonäytöllistä testiä ja testaan ne ja kaapissa vielä olevat pari PC:n liuskaa ja sitten kyllä lopetan testaamisen ja odottelen varhaisultraa ja ekaa neuvolakäyntiä.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89 ja Lilaaa
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi PUNAISELLA Ilmoitathan
PUNAISELLA päivityksesi, jotka haluat listaan.
Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

25.3.2021 Torstai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Zanma,ya 10/16, 1.lapsi
+ Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
+ haaveistatotta, ya 11/18, 3 lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
+ Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
+ Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
+ Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
+ Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Spekulaattori82, ya 4/20, 3. lapsi
Petronella09, ya 4/20, 5.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
+ Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
+ Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ Rust ya 5/20, 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
+ Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
+ Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Coguine, ya 7/20, 2. lapsi
Ewa87, ya 7/20, 2. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
+ nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
+ 5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
Kuumeilija40, ya 08/20, 2. lapsi
+ Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
+Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
+ Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
+ Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsio
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
+ Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
+ Kimallus, ya 10/20
+ Toivojatintti, ya 10/20, 2. lapsi
+ Loree, ya 11/20, 1.lapsi
+ Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi
+ Rosmarin, ya 11/20, 3.lapsi
Daisy01, ya 11/20
Lavender_,ya 12/20
Nuunuu-84, ya 12/20
+ Huuma 40+,ya 12/20
Samppa40,ya 12/20, 3.lapsi (miehen 1. lapsi )
Scarletta, ya 12/20, 1.lapsi
Sdff, ya 1/21, 2.lapsi
+ Liilja, ya 1/21, 3.lapsi
Toiveikas1992, ya 01/21, 1.lapsi
Jennie_, ya 2/21, 1.lapsi
Neitperhoinen, ya 2/21, 5.lapsi
+Äitionnellinen ,ya 2/21? 3. lapsi
Hulda_84 ,ya 2/21? 3. lapsi
Marsku88 ,ya 2/21, 3. lapsi
Alocasia,ya 2/21, 2. lapsi
Leonida, ya 2/2021, 1. Lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Wanti.........................kp 83/35-48
Toive23.......................kp 73/27
Neitperhoinen...........kp 71/30-31
Alocasia....................kp 41/?
Ewa87...................kp 27/28
Scarletta.............kp 26/27-28
Sinisilmät......…kp 26/30
Krippis...........kp 23/22-24
Meemuli............kp 23/35-43
Nuunuu-84..........kp 22/30
Kuumeilija40.........kp 18/
Petronella09.........kp 16/25-27
Hulda_84.......kp 16/26-30
Iinanen.........kp 15/23-24
Chili_..............kp 14/28-29
Suhveli..........kp 13/27
Toiveikas1992.....kp 12/24-36
Lavender_........kp 12/25
Marsku88..........kp 11/31
Leonida.......kp 8/29-30
Mamtobe.....kp 8/28
Daisy01.....kp 4/34

★★★★★★★★★★★★★★★★★



Scarletta.........dpo 13
Krippis................dpo 12
Nuunuu-84....dpo 10
Iinanen...............dpo 6
Kuumeilija40.....dpo 5
Hulda_84......dpo 4
Petronella09.....dpo 4
Meemuli.......dpo 3
Chili_........dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Voisin jatkaa nyt tätä listausta!

Dpo10 plussatesti
Oireina kovaa palelua, edelleen maha sekaisin, pientä yökötystä, tosi kovaa selkäkipua

Dpo11 toinen plussatesti edelleen kovaa palelua ja tosi kovaa selkäkipua, rinnat turvonneet, elohiiriä vatsalla, mahan turvotusta, pienesti aamulla maha sekaisin

Dpo12 palelua, selkäkipu jatkuu, paljon valkovuotoa, yöllä useasti heräilyä, itkuherkkyyttä mutta toisessa hetkessä hyvä mieli
Minua kiinnostaa, että minkälaista selkäkipua sulla on ollut? Ja missä kohti selkää? :)
 
Me ei olla kerrottu kellekään, en jotenki halua tosiaan niitä kyselyitä et "joko oot raskaana".
Sitten vähän tilannetta omalta osalta.. kyllä vähän harmittaa, nyt DPO 8 ja huomasin yöllä vessassa käydessä että hieman vaaleanpunaista jäi paperiin, sama nyt aamun aikana. Tein hyvikseni raskaustestin ja se oli tietenkin negatiivinen. Ovulaatio oli siis ilmeisesti 17.3 kp 17 ja no koska kierto ollut vähä mitä sattuu niin menkkojen pitäisi alkaa 29.3-1.4 mut nyt tuntuu et saattaa alkaa jo tässä huomenna tai ylihuomenna.

Jotenkin taas kun oli niin tuntevinaan kaikkea ja nyt sit varmaan toi alavatsan jomottelu enteili vaan menkkoja. Lämmöt edelleen 37,3 mut niistä en tiedä mitään et miten mulla normaalisti lämmöt nousee esim ennen menkkoja
 
Lasketaan niistä edellisen menkkojen alkamispäivästä, eli laske vaan ton 27 päivän mukaan. Neuvolatkin laskee niin, et kierto ois aina 28päivää, vaikka oikeasti oiski vähemmän ku tuo 28. Ku toi 28 on se keskimääräinen. Kattosko ne vaan jotain taulukkoa siellä.
Miullahan on kierto ollu aina noin 24pvää, eli esikoisesta heitti eka la tuon 4 päivää. Sit sitä korjattiin ekan ultran jälkeen, kun huomattiin et joo täähän onkin oikeesti pari päivää isompi, täsmäs hyvin luultuun ovikseen.
Kiitos! Eli siis jos tuon 27 päivän mukaan lasken niin nyt olis jo 4+0 ja laskettu aika 1.12. :love:
 
Parin viikon tauko palstailussa kemiallisen keskenmenon jälkeen, ja saipas kahlailla taakse päin :) ihan tosi monta plussaa tullut, onnea ja hirmuisesti tsemppejä teidän matkaan!

Mutta yhtälailla tsemppejä teille ja meille yrittäjille, monilla koetellaan jo pitkiä aikoja ja on se ihmismieli jännä, miten sitä jaksaa aina nousta uuteen. Ja onneksi niin ❤ <3

Ainoastaan mun kaksi parasta ystävää tietää, että yritetään. Luulen, että lähipiiri ei osaa odottaa enää lisää meille kun lapset jo niin isoja. Mietittiin, että jos nyt ikinä tärppää, kerrotaan vanhemmillekin vasta ekan rv12 ultran jälkeen kun oltais ehkä jo vähän varmemmilla vesillä. Sen verta keskenmenot ja tuulimunat jättäneet jälkensä vuosien varrelta sekä nyt sitten jo oma ikä on oma riskitekijänsä. Aiemmista lapsista on kerrottu rv10 paikkeilla lähimmille.

Täällä on pitkästä aikaa ovulaationmetsästyskierto tikuilla. Ennen joulua viimeksi. Ja nyt vielä eri merkki kuin koskaan ennen. Aiemmin oon käyttänyt niitä raskauskeijun halpoja liuskoja, enkä aina oo niitä saanut pelittämään. Nyt on apteekin jotain puikkomallisia. No nyt 3 ekaa on ainakin ollu niin negoja kuin olla voi. Oireitahan en nykyään osaa ilmeisesti lukea yhtään. Viime kierrossa luulin, etten ovuloinut kun ei limoja.. no sit kuitenkin oli jotain tapahtunut kun kemiallinenkin oli. Että ymmärrä tässä nyt sitten omaa kehoa, heh.

Aurinkoa loppuviikkoonne!
 
Me ei olla kerrottu kellekään, en jotenki halua tosiaan niitä kyselyitä et "joko oot raskaana".
Sitten vähän tilannetta omalta osalta.. kyllä vähän harmittaa, nyt DPO 8 ja huomasin yöllä vessassa käydessä että hieman vaaleanpunaista jäi paperiin, sama nyt aamun aikana. Tein hyvikseni raskaustestin ja se oli tietenkin negatiivinen. Ovulaatio oli siis ilmeisesti 17.3 kp 17 ja no koska kierto ollut vähä mitä sattuu niin menkkojen pitäisi alkaa 29.3-1.4 mut nyt tuntuu et saattaa alkaa jo tässä huomenna tai ylihuomenna.

Jotenkin taas kun oli niin tuntevinaan kaikkea ja nyt sit varmaan toi alavatsan jomottelu enteili vaan menkkoja. Lämmöt edelleen 37,3 mut niistä en tiedä mitään et miten mulla normaalisti lämmöt nousee esim ennen menkkoja
Voihan olla ns kiinnittymis vuotoa. Eiks lämmöt pitäisi laskea ennen menkkoja. Mulla ainakin on niin että just ennen menkkoja lämpö laskee
 
  • Tykkää
Reactions: jennie_
Se on tietty mahdollista et johtuu siitä ja vaikka siinä aiemmassa raskaudes ei ollu ni eipä ne vissii samanlaisia olekkaan. Ja noi lämmöt on mulle ihan hepreaa ku en oo ikinä ennen mittaillu
Mä en kanssa oo paljoa mittailut mutta tuntuu että mun lämmöt elää omaa elämää kierrosta huolimatta . Välillä niissä kierroissa joissa seurannut niin lämmöt nousseet ja silti on ollut nega ja siinä kierrossa viimeksi jossa raskauduin ne pysy matalana . Joten en luota niihin ollenkaan. Kun esikoista odottaessa lämmöt nousi mutta mittasin vasta selvästi pitkällä raskaana ollessa. Oli koko raskauden ajan 37,5.
 
Se on tietty mahdollista et johtuu siitä ja vaikka siinä aiemmassa raskaudes ei ollu ni eipä ne vissii samanlaisia olekkaan. Ja noi lämmöt on mulle ihan hepreaa ku en oo ikinä ennen mittaillu
Ja niin kiinnittymis vuodosta mulla esikoisesta tuli vuotoa mutta keskenmenoon johtaneissa ei ole mitään vuotoa tullut. Oon ajatellut että ne ei vaan kiinnittyneet kunnolla.
 

Yhteistyössä