Toiveissa vauva 2021

Ootteko jo salaa mielessänne miettinyt nimiä tytölle sekä pojalle,
Mun salaisia omia haaveita nää nimiunelmoinnit jos esim uni ei tuu kuten nyt
Outoja hormonimyrskyjä täynnä oli tää päivä
Joo tää on mun ja miehen harrastus pitkillä automatkoilla miettiä nimiä ja nimiyhdistelmiä :love:
Tytölle ois valmiina kaikki nimet, mutta pojalle ei olla vielä keksitty etunimeä. Ollaan mietitty nimiä jo ennen ku on alettu virallisesti yrittämään:X3:
 
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella! Ilmoitathan punaisella myös päivityksesi, jotka haluat listaan.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

15.11.2020 - Sunnuntai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
+ Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Petronella09, ya 4/20,
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Loree, ya 11/20, 1.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ Kiertopäivä

Titi-Love.....................kp 33/28-30
Mansikka3..................kp 31/28
Aniaj.............................kp 30/28
Huumis........................kp 27/28-30
Mysteerio....................kp 26/30
Deneb............................kp 26/28-32
Soffia29..........................kp 25/28-30
Nipsuneiti83.................kp 21/29
Toive23...........................kp 19/28
Talvilintu........................kp 18/24-29
Piipaa93.......................kp 15/25
Petronella09..............kp 15/26-28
Nobelius.......................kp 15/29
5xäiti...............................kp 14/?
Sinisilmät......................kp 13/29
Lillium............................kp 13/29-31
Vihreähuone..................kp 11/27
Iinesankka82.................kp 10/31
Persikka123.....................kp 10/33
Nuorena Äidiksi...............kp 9/36
Liljannuppu........................kp 9/29
Chili..............................kp 9/28-29
KirJoh89.............................kp 8/28
Meemuli.......................kp 6/30-34
Wbä.............................kp 5/26-28
Loree..........................kp 4/31-33
Pandanen.................kp 3/29-31
Hamsteri20..................kp 1/27

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Piinailijat ★

Titi-Love...............................dpo 15
Deneb.....................................dpo 12
Soffia29................................dpo 8
Toive23.................................dpo 6
Talvilintu...............................dpo 3
Petronella09.......................dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: talvilintu
Nimiä en ole miettinyt, eikä mieskään. Mä toki välillä ehdottelen, mikä kuulostaa kivalta, mut ei mies mua tosissaan niiden kans ota. :rolleyes: :LOL:

Tässä kuvakollaasia dpo13, huomenna pitäis menkkojen alkaa, siksi siis listalla roikun vielä tovin, ku oon aika kovin jännittänyt.

Ylhäällä onestep ovis testi, sitten onestep 25 herkkyyden r-testi, pc ja first response. Testit alkaa loppumaan, ostan alkuviikkoon digin ja sit koitan ottaa iisisti.

 
Aamun testi nega mikä nyt tosin ei yllättänyt, koska illalla pms-oireet saapuivat (eli että kaikki on pyllystä ) . Nyt meinaa kyllä mennä ihon alle, varsinkin kun laitoin tytön pieniä pois niin jotenkin tuli tosi paha mieli. Vaikka yritystä ei oo kauaa takana niin silti tuntuu pahalta. Mulla lähipiirissä ainoastaan sellaisia ”oho, tärppäsi ekasta” ystäviä/sukulaisia joten oma odotus tuntuu aina pitkältä vaikka se ei oikeasti sitä ole. No tässä kuussa muutto ja ensi kuussa joulu, joten saa vähän ajatuksia muualle. Tsempit muillekkin ❤
 
Oma napa, ollaan tallennettu joka toinen päivä, tuli kuitenkin 4päivän väli tähän, mutta ovistestit eivät näyttäneet plussaa. Nyt eilen tallennettiin kp16, tälle aamua kp 17 tallennettiin ja sovellus ennustaa ovista huomiselle kp18. Eilen unohdin tehdä ovistestin, mutta jos nyt kipittäisi digin äärelle ja tekisi vielä liuskan jotta voi vertailla.

Mitään varsinaisia ovisoireita ei kuitenkaan ole. Joskus olen epäillyt toimiiko minulla oikea puoli ollenkaan kun nipistykset ja olot tulee vasemmalta ja oikea ei koskaa isommin oireile. Vai oliko tässä joku rakenteellinen juttu jonka vuoksi useampi tuntee oviksen vasemmalta.
 
Nimiä en ole miettinyt, eikä mieskään. Mä toki välillä ehdottelen, mikä kuulostaa kivalta, mut ei mies mua tosissaan niiden kans ota.

Tässä kuvakollaasia dpo13, huomenna pitäis menkkojen alkaa, siksi siis listalla roikun vielä tovin, ku oon aika kovin jännittänyt.

Ylhäällä onestep ovis testi, sitten onestep 25 herkkyyden r-testi, pc ja first response. Testit alkaa loppumaan, ostan alkuviikkoon digin ja sit koitan ottaa iisisti.

Mä niin tykkään näistä testikuvista :love:
Mahtavasti on vahvistunu viivat! :love::giggle:
 
Oma napa, ollaan tallennettu joka toinen päivä, tuli kuitenkin 4päivän väli tähän, mutta ovistestit eivät näyttäneet plussaa. Nyt eilen tallennettiin kp16, tälle aamua kp 17 tallennettiin ja sovellus ennustaa ovista huomiselle kp18. Eilen unohdin tehdä ovistestin, mutta jos nyt kipittäisi digin äärelle ja tekisi vielä liuskan jotta voi vertailla.

Mitään varsinaisia ovisoireita ei kuitenkaan ole. Joskus olen epäillyt toimiiko minulla oikea puoli ollenkaan kun nipistykset ja olot tulee vasemmalta ja oikea ei koskaa isommin oireile. Vai oliko tässä joku rakenteellinen juttu jonka vuoksi useampi tuntee oviksen vasemmalta.
Minä taas tunnen oviksen aina vain oikealta, mutta ultralla nähty ovulaation tapahtuvan myös vasemmalta. Suurinpiirtein joka toinen kierto tunnen oikealla, ja joka toinen on sitten oireeton kierto. Minulla myös munanjohtimien aukiolotutkimus sattui vain oikealle puolelle.
 
  • Tykkää
Reactions: Puuhattu
vierailija
Meillä kahden lapsen otannalla 100% on samaa sukupuolta, mutta kun lapsen hankkimisessa on jo muutenkin haastetta, niin ihan ilolla kumpi vain vastaanotettaisiin. Laukkaan kuitenkin paikalle taas artikkelien kanssa (näitä tulee haeskeltua paljon XD), kun satuin tällaiseen törmäämään https://www.rbmojournal.com/article/S1472-6483(10)00549-3/fulltext

Tuossa siis reilu 100 paria, joilla ennestään oli käytännössä vain poikia, toivoivat seuraavaksi tyttöä ja osallistuivat siksi tutkimukseen. Menetelmänä oli, että ruokavaliosta poistettiin natrium ja kalium (mm. suola&peruna) ja lisättiin magnesiumin ja kalsiumin (mm. banaani&maitotuotteet) ja talletuksia ei saanut tehdä enää dpo-2 alkaen. 30 osallistujasta, jotka jaksoivat noudattaa menettelyä, 81% sai tyttöjä, kun osallistujista, joilla joko ajoitus tai ruokavalio menivät pieleen 24% sai tytön. Olin yllättynyt, että ero oli näin merkittävä!

Itse en kyllä rohkenisi pidättäytyä puuhasteluista alkaen yli 2 päivää ennen ovulaatiota.
Ei voi pitää paikkaansa, koska ihmiskunta on osoittanut, että "osallistujat, joilla joko ajoitus tai ruokavalio menivät pieleen (eli muu normaali ihmiskunta)", saa tytön 48-49 % raskauksissa. Siihen perustuu meidän ihmisten väestörakenne. Tuossa tuo 24 % menee kyllä sen piikkiin, että seuranta-aika ja otoskoko on pieni. Ja tuota 81 % kyllä epäilen, onko noilla vaikutusta. Mutta hupaisa juttu ja saahan tuota kokeilla, jos on tärkeää. Itsekin ottaisin mieluusti 3. tytön, jos kuuntelen tarkoin omia salaisia toiveita, mutta kolmas lapsi olisi tervetullut sukupuolesta huolimatta. Eniten haluan lasta. Ja lisäksi, jos hirveesti antaa omille tyttötoiveille (tai poika) vallan, onko psyykkisesti sitten vaikeampaa hyväksyä "väärän" sukupuolinen sikiö? Eikö olisi aikuisena ihmisenä järkevämpää alusta lähtien kasvattaa kiitollisuuden tunnetta tulevaa vauvaa kohtaan eikä elätellä sattuman varassa olevaa asiaa? Ihan hyvällä tämän sanon, toivottavasti kukaan ei loukkaannu :) Ihanaa seurata teidän juttuja kuitenkin, itsekin painiskelen ovistestien ja kuukausittain toistuvien negatestien parissa.. :(
 
Onnea plussista!!

Mä luotan asennossa tutkimustuloksiin, eli ei merkitystä asennolla. :) me pannaan siinä mikä tuntuu sillon parhaimmalta :D

on: nyt kp 24/31-33 ja eilen tuntui menkkajomottelua ja tosi kovat vihlaisut toisella puolella alavatsaa. Tänään maha vähän sekaisin ja aamulla hirveet limat. Johan tässä alkaa miettiin, että voisko olla kiinnittymistä jo? Tai sit myöhäinen ovis?
 
Toki ymmärrän että varsinkin ensimmäistä toivovalle voi olla loukkaavaa jonkun toivoa vain tiettyä sukupuolta mutta tässä iässä tietää että jos vielä yleensä raskautuu niin se on viimeinen joten tytär jää haaveeksi jos ei onnistu ja vain samassa tilanteessa oleva voi ymmärtää tunteen. Tottakai poikakin otetaan vastaan jos niin käy mutta kaikki keinot nyt yritän.. tosin niin oli jo edellisen kohdalla .
Mulle lääkäri sanoi että enää max 20% mahdollisuus edes tulla raskaaksi. Greippimehua aloitan varmaan kohta, geleet jo menossa. Jostain olen lukenut että makeaa pitäisi välttää, vaikeaa tälläselle sokerihiirelle
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Toive23
On niin tympeetä kun kierto venyy :( Flo ennustaa menkkojen alkavan vasta 24.11 joka tarkottas et kierto olis 39päivää. Toivottavasti ne menkat nyt kuitenkin tulis vähän aikaisemmin. Mut positiivista olis se, et jos seuraava ovis tulis oikeaan aikaan ja hedelmöittyminen tapahtuisi niin plussan voisi nähdä testissä ennen joulua ja se jos mikä olisi paras joululahja ❤
 
Ei mullakaan aiemmissa raskauksissa oo tullu minkäänlaisia vuotoja missää vaiheessa eikä kummosempia olojakaan ennen plussaa joten hyvin skeptinen oon näitten omien muka ennakoivien olojeni kanssa..
Eilen kp20 dpo5 tuli äkillisesti hiivaoireet jotka kyllä yön aikana myös hävisi.. Unet loppuu aamulla kesken enkä saa enää unta herättyäni mikä on mulle unta rakastavalle tyystin uutta.. Vv on runsasta ja juoksevaa.. Mutta tämä kipeitten finnien määrä kyllä puhuu tulevien mensujen puolesta :(

Terkuin Kp21/28-31 dpo6.
 
  • Surullinen
Reactions: minttuni
Mukavaa sunnuntaita kaikille, etenkin plussanneille :love:, ja tsemppiä niille, joilla kierron ekat päivät meneillään. Itsellä se kierron "helpoin" vaihe menossa, kuukautiset päättyivät muutama päivä sitten.

Haluaisin kysyä: te, jotka olette käyneet lääkärissä ultrassa ym tarkistuksissa, oletteko käyneet hedelmöityshoitoihin erikoistuneilla gyneillä joko kunnallisen tai yksityisen kautta vai hakeutuneet "kenelle vain" naistentauteihin erikoistuneelle? En ole vielä kunnallisen kautta selvittänyt, mutta yksityiset hedelmöityshoitojen tarjoajat ovat täältä matkan päässä, parkkipaikkoja niiden alueella huonosti eikä huvittaisi nyt julkisia käyttää. Mutta olisiko lähialueella toimiva yksityinen gyne ihan yhtä pätevä pienen tilannetarkastuksen tekoon? :unsure:
 
@Spekulaattori82 mä kyselin taannoin vähän samaa. Selvittelyiden ja vastausten perusteella ajattelisin että riippuu vähän siitä, että mitä haluaa tutkittavan. Jos vaan perustsekkaus, että kaikki päällisin puolin kunnossa niin kyllä perusgynen pitäis olla ihan pätevä. Jos on mahdollista niiden suhteen valikoida niin katsoisin vähän "taustaa", yksityisillä ainakin monesti kuvattu heidän erikoisosaamiset ja kiinnostukset. Sitten jos on pelkoa tai huolta että jokin asia on huonosti niin menisin enemmän erikoistuneelle. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Spekulaattori82
Onpas tänne tullut muutamassa päivässä paljon tekstiä. Hei, paljon onnea @Aniaj , @Titi-Love ja muut plussanneet! :love: Ja pahoittelut puolestaan teille, jotka ootte joutuneet uuteen kiertoon :(

Mulla tänään kp13 ja aattelin huomenna alkaa testaamaan ovista. Toivottavasti saan sen tässä kierrossa kiinni, kun edellisessä ei onnistunut. Imetän vielä ja epäilen, että se vaikuttaa mulla vahvasti raskautumiseen. Tästä toisesta raskauduin vasta, kun lopetin imettämisen. En halua kuitenkaan vielä lopettaa, koska tissi on tällä hetkellä tosi tärkeä meidän 1v:lle. Eli näillä mennään. Onko täällä muita, jotka imettävät vielä? :)
 
Onpas tänne tullut muutamassa päivässä paljon tekstiä. Hei, paljon onnea @Aniaj , @Titi-Love ja muut plussanneet! Ja pahoittelut puolestaan teille, jotka ootte joutuneet uuteen kiertoon

Mulla tänään kp13 ja aattelin huomenna alkaa testaamaan ovista. Toivottavasti saan sen tässä kierrossa kiinni, kun edellisessä ei onnistunut. Imetän vielä ja epäilen, että se vaikuttaa mulla vahvasti raskautumiseen. Tästä toisesta raskauduin vasta, kun lopetin imettämisen. En halua kuitenkaan vielä lopettaa, koska tissi on tällä hetkellä tosi tärkeä meidän 1v:lle. Eli näillä mennään. Onko täällä muita, jotka imettävät vielä?
Mä imetän vielä. Yöimetykset jätin pois kun tuli tää raskautumistoive, mutta päivisin taapero viihtyy kyllä tissillä liiankin kanssa. :D Lopettelu on ajatuksissa, mutta imetys on lapselle vielä tosi tärkeää, niin hankalalta tuntuu. Toisaalta todennäköisesti hoitoihin joudutaan, ja niiden kanssa imetys ei sitten onnistu. Kipuilen kyllä kovastikin tän asian kanssa. Ja oman iän puolesta ei oo aikaa odotella enää kovin pitkään. Äh, hankalaa.
 
  • Rakkaus
Reactions: lillium

Yhteistyössä