Toiveissa vauva 2021

V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

15.10.2020 - Torstai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
Lillium, 9/20, 3. lapsi
Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
Loree, ya 12/20, 1.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Brunet82.......................kp 39/26-28
Aniaj..................................kp 28/28
Mansikka3...................kp 28/28
Jjenn...............................kp 28/29-33
Hisulius...........................kp 25/32-35
Huumis............................kp 25/28-30
Tuttelituu......................kp 24/26
Soffia29.......................kp 22/28-30
Hamsteri20..................kp 21/27-28
Iinanen.............................kp 22/24
Alinna86..........................kp 20/26
Minttuni...........................kp 19/25
Enerisa3..........................kp 19/29-32
Nipsuneiti83.................kp 18/29
Mysteerio.......................kp 18/30
Paatuska........................kp 16/27
Toive23...........................kp 15/28
Elviira32...........................kp 15/29
Persikka123..................kp 13/32
Nuorena äidiksi.........kp 14/27
Eeva650..........................kp 13/28-42
Sinisilmät.........................kp 13/29
Nobelius...........................kp 12/27
Meemuli............................kp 9/30
Lillium................................kp 10/29-31
Vihreähuone.................... kp 8/25
Kirjoh89..................................... Kp 4
Pandanen..........................kp 3/29-31
Chili..............................kp3/28-29
Wbä.............................kp2/26-28
Titi-Love.........................kp 2/28-30

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Aniaj..............................................dpo 12
Neilikkaruusu........................dpo 11
Iinanen....................................... dpo 10
Minttuni.......................................dpo 10
Tuttelituu....................................dpo 10
Alinna86.....................................dpo 7
Hisulius........................................dpo 6
Soffia29......................................dpo 4
Toive23.......................................dpo 3
Paatuska..................................dpo -1
 
Viimeksi muokattu:
Minulle voi merkitä huomiselle dpo 0.

Tsemppiä kaikille tässä kierrossa piinaileville sekä kaikille muillekkin :love:

Sain tänään aamulla positiivisen ovulaatiotestin, joten piinailut taas alkamassa. Ollaan saatu talleteltua -4 ja -2, tänään olisi vielä tarkoitus, mutta saa nähdä onnistutaanko. Tällä hetkellä suurimpana esteenä talletteluille tuntuu olevan minun alapääni tilanne. Aina seksin jälkeen on muutaman päivä niin epämiellyttävä ja jopa kivulias tunne, että ei paljon tee mieli hommailla. Hirveä pelko myös virtsatulehduksesta ja hieman siihen viittaavia oireitakin tässä olisi aistittavissa (voi myös olla pelon tuottamaa mielikuvitusta). Aikaisemmin yrityskierroilla olen useinkin saanut tulehduksen (minulla on muutoinkin toistuvat vti:t). Turhauttaa vaan niin, kun ei pääse kunnolla edes yrittämään, kun on niin epämiellyttävä tunne koko ajan...
 
Toiveena ensimmäinen
Oon jo jonkun aikaa seurannut sivusta,mutta nyt oli pakko laittaa viesti. Miehelle en viitti ihan kaikkia mietteitä kertoa.

Ovis oli todennäköisesti 9 päivää sitten. 5 päivää sen jälkeen tuntu nipistävä tunne kohdun tienoilla. Yöllä ja seuraavana päivänä tuntu myös nipistelyä kohdun tienoilla. Sen jälkeen ei oo oikeen tuntu kohdun tienoilla oikeen mitään. Rinnat on ollu 4 päivää arat. Menkkojen pitäs alkaa aikasintaan viikon päästä, voi myös alkaa vasta viiden päivän päästä. Koska sitä viittis tehdä r-testin? Voiko sitä edes olla raskaana?

Onnea kaikille plussainneille.
 
Oon jo jonkun aikaa seurannut sivusta,mutta nyt oli pakko laittaa viesti. Miehelle en viitti ihan kaikkia mietteitä kertoa.

Ovis oli todennäköisesti 9 päivää sitten. 5 päivää sen jälkeen tuntu nipistävä tunne kohdun tienoilla. Yöllä ja seuraavana päivänä tuntu myös nipistelyä kohdun tienoilla. Sen jälkeen ei oo oikeen tuntu kohdun tienoilla oikeen mitään. Rinnat on ollu 4 päivää arat. Menkkojen pitäs alkaa aikasintaan viikon päästä, voi myös alkaa vasta viiden päivän päästä. Koska sitä viittis tehdä r-testin? Voiko sitä edes olla raskaana?

Onnea kaikille plussainneille.
Onhan se raskaus mahdollinen jos ovis on hyödynnetty.
Täällä jotkut saa haamuviivat dpo 10 jopa jo dpo9, siinä vaarana tietty et näyttää kemiallisen. Itse yrittäisin malttaa testaamista menkkojen alkamispäivään, jolloin näyttää varmemmin...toki aina ei vaan pysty odottaa :D
 
Minulle voi merkitä huomiselle dpo 0.

Tsemppiä kaikille tässä kierrossa piinaileville sekä kaikille muillekkin :love:

Sain tänään aamulla positiivisen ovulaatiotestin, joten piinailut taas alkamassa. Ollaan saatu talleteltua -4 ja -2, tänään olisi vielä tarkoitus, mutta saa nähdä onnistutaanko. Tällä hetkellä suurimpana esteenä talletteluille tuntuu olevan minun alapääni tilanne. Aina seksin jälkeen on muutaman päivä niin epämiellyttävä ja jopa kivulias tunne, että ei paljon tee mieli hommailla. Hirveä pelko myös virtsatulehduksesta ja hieman siihen viittaavia oireitakin tässä olisi aistittavissa (voi myös olla pelon tuottamaa mielikuvitusta). Aikaisemmin yrityskierroilla olen useinkin saanut tulehduksen (minulla on muutoinkin toistuvat vti:t). Turhauttaa vaan niin, kun ei pääse kunnolla edes yrittämään, kun on niin epämiellyttävä tunne koko ajan...
Minulla oli vti useita kertoja vuodessa nuorempana. Todella ikävä vaiva ja vaarallinenkin, jos ei hoideta. Minulla oli tulloin hormonaalinen ehkäisy käytössä. Kun lopetin ehkäisyn, vti ei tullut enää koskaan! Nyt jo yli 8 vuotta ilman virtsatieinfektiota! Luulin alkuun, että vti ei tullut enää kondomin takia (en tiedä mistä tämä ajatus tuli), mutta nythän oltu pari vuotta ilman. Tämmöinen tuli mieleen. Onko sinulla estolääkitystä ollut koskaan vti?
 
Minulla oli vti useita kertoja vuodessa nuorempana. Todella ikävä vaiva ja vaarallinenkin, jos ei hoideta. Minulla oli tulloin hormonaalinen ehkäisy käytössä. Kun lopetin ehkäisyn, vti ei tullut enää koskaan! Nyt jo yli 8 vuotta ilman virtsatieinfektiota! Luulin alkuun, että vti ei tullut enää kondomin takia (en tiedä mistä tämä ajatus tuli), mutta nythän oltu pari vuotta ilman. Tämmöinen tuli mieleen. Onko sinulla estolääkitystä ollut koskaan vti?
Mulla on ollu yli 20 vuoden ajan jo vti (olen nyt 25v), pahimpina vuosina 13krt/vuosi. Olen syönyt estolääkkeitä useinkin aina 6kk-12kk kerrallaan. Minä lopetin hormonaalisen ehkäisyn huhtikuussa ja sen jälkeen on ollut yksi vti ja se tuli heti ensimmäisen ovulaation jälkeen. Minulta on tutkittu kaikki tähystyksistä lähtien mutta syitä vti ei ole löytynyt. Se on kyllä erittäin ikävä vaiva ja antibioottikuurien jatkuva syöminenkään ei ole terveellistä..
 
Minulle voi merkitä huomiselle dpo 0.

Tsemppiä kaikille tässä kierrossa piinaileville sekä kaikille muillekkin

Sain tänään aamulla positiivisen ovulaatiotestin, joten piinailut taas alkamassa. Ollaan saatu talleteltua -4 ja -2, tänään olisi vielä tarkoitus, mutta saa nähdä onnistutaanko. Tällä hetkellä suurimpana esteenä talletteluille tuntuu olevan minun alapääni tilanne. Aina seksin jälkeen on muutaman päivä niin epämiellyttävä ja jopa kivulias tunne, että ei paljon tee mieli hommailla. Hirveä pelko myös virtsatulehduksesta ja hieman siihen viittaavia oireitakin tässä olisi aistittavissa (voi myös olla pelon tuottamaa mielikuvitusta). Aikaisemmin yrityskierroilla olen useinkin saanut tulehduksen (minulla on muutoinkin toistuvat vti:t). Turhauttaa vaan niin, kun ei pääse kunnolla edes yrittämään, kun on niin epämiellyttävä tunne koko ajan...
Mikään ei ole niin ikävää, kuin toistuva vti. Itse olen myös kärsinyt siitä usein. Kerran jopa ollut pyelonefriitti ja jouduin ihan sairaalaan pariksi päiväksi. Minulla auttanut se, että käyn aina seksin jälkeen pesemässä ja pissalla. Nyt ei luojan kiitos ole enää vuoteen ollut mitään. :)
 
Mikään ei ole niin ikävää, kuin toistuva vti. Itse olen myös kärsinyt siitä usein. Kerran jopa ollut pyelonefriitti ja jouduin ihan sairaalaan pariksi päiväksi. Minulla auttanut se, että käyn aina seksin jälkeen pesemässä ja pissalla. Nyt ei luojan kiitos ole enää vuoteen ollut mitään.
Nämä keinot myös minulla käytössä ja onneksi ei joka kierrossa ole tullut. Selkeästi huomaa sen, että ovulaation aikaan tulee useammin harrastetua seksiä ja sen jälkeen usein tulee tunne vti:stä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lintuliini95
@Paatuska Täällä myös entinen vti-ongelmainen. Tulehdus oli yhteen aikaan melkein koko ajan päällä... Kierteen sain katki kun yksi ihana lääkäri tajusi määrätä estolääkkeeksi sellaisen valmisteen kuin Hipeksal, joka ei siis ole antibiootti vaan jonkinlainen suola, joka vaikuttaa antiseptisesti virtsateissä. Tätä söin jokusen kuukauden ja siihen loppuivat tulehdukset! Ilmeisesti vähän vanhakantainen lääke mutta minulla toimi ja myös yksi kaveri sai tästä avun.
 
@Paatuska Täällä myös entinen vti-ongelmainen. Tulehdus oli yhteen aikaan melkein koko ajan päällä... Kierteen sain katki kun yksi ihana lääkäri tajusi määrätä estolääkkeeksi sellaisen valmisteen kuin Hipeksal, joka ei siis ole antibiootti vaan jonkinlainen suola, joka vaikuttaa antiseptisesti virtsateissä. Tätä söin jokusen kuukauden ja siihen loppuivat tulehdukset! Ilmeisesti vähän vanhakantainen lääke mutta minulla toimi ja myös yksi kaveri sai tästä avun.
Kiitti vinkistä! Täytyy tästä jutella lääkärin kanssa seuraavan vti:n yhteydessä!
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja sabs
@Töppönen_ voimia kovasti. Niin surullinen tilanne. Toisaalta taas hyvä, että tilanne etenee eikä nyt todennäköisesti tarvitse sitä vuotta odottaa ennen uutta yritystä. ♥

Eilen palattiin kotiin reissusta ja tänään ajattelin aloittaa oviksen tikuttamisen. Mielellään tikuttaisin päiväpissasta, joka antaa vahvemmat ja helpommin tulkittava viivat, mutta hitsi, että pidättäminen riittävän pitkään on vaikeaa! Digeissä ohje on se 4h, mut nytkin oon vajaan tunnin välein joutunut käymään, vaikken ole tarkoituksella juonutkaan kuin aamukahvin ja pienen määrän vettä, että sain vitamiinit alas. No, onhan tässä vielä päivää aikaa. Oireita on jo ollut, mutten silti usko, että se ihan vielä tulisi.
 
@minttuni ei oo koskaan ollut tällaista. Ainoa venynyt oli viisi vuotta sitten kierukan poiston jälkeisen kohtutulehduksen kanssa, kun kierto oli 40 päivää. Mutta että nyt yli 60...

Ja joka yö vauvaunia, synnytysunia, unia positiivisen testin tekemisestä. Oireitakin on mutta ne johtuu varmasti vaan pillereiden lopettelusta. Rinnat sattuu kun kulkee rappusia alas, vasen puoli vatsasta viiltelee ja nippailee, limat, päänsärky, närästys
 
  • Surullinen
Reactions: minttuni
@Töppönen_ voimia kovasti. Niin surullinen tilanne. Toisaalta taas hyvä, että tilanne etenee eikä nyt todennäköisesti tarvitse sitä vuotta odottaa ennen uutta yritystä.

Eilen palattiin kotiin reissusta ja tänään ajattelin aloittaa oviksen tikuttamisen. Mielellään tikuttaisin päiväpissasta, joka antaa vahvemmat ja helpommin tulkittava viivat, mutta hitsi, että pidättäminen riittävän pitkään on vaikeaa! Digeissä ohje on se 4h, mut nytkin oon vajaan tunnin välein joutunut käymään, vaikken ole tarkoituksella juonutkaan kuin aamukahvin ja pienen määrän vettä, että sain vitamiinit alas. No, onhan tässä vielä päivää aikaa. Oireita on jo ollut, mutten silti usko, että se ihan vielä tulisi.
Mulle myös tuo neljän tunnin pidätys on useimmiten todella vaikeaa! Joskus on ollut pakko mennä vessaan jo kahden, kolmen tunnin pidätyksellä ja yleensä testitulos on ainakin mulla ollut tuolla jo luotettava. Nämä ohjeet taitavat kai vähän vaihdella myös testeittäin? :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Eeva650 ja minttuni
vierailija
Minulle voi merkitä huomiselle dpo 0.

Tsemppiä kaikille tässä kierrossa piinaileville sekä kaikille muillekkin

Sain tänään aamulla positiivisen ovulaatiotestin, joten piinailut taas alkamassa. Ollaan saatu talleteltua -4 ja -2, tänään olisi vielä tarkoitus, mutta saa nähdä onnistutaanko. Tällä hetkellä suurimpana esteenä talletteluille tuntuu olevan minun alapääni tilanne. Aina seksin jälkeen on muutaman päivä niin epämiellyttävä ja jopa kivulias tunne, että ei paljon tee mieli hommailla. Hirveä pelko myös virtsatulehduksesta ja hieman siihen viittaavia oireitakin tässä olisi aistittavissa (voi myös olla pelon tuottamaa mielikuvitusta). Aikaisemmin yrityskierroilla olen useinkin saanut tulehduksen (minulla on muutoinkin toistuvat vti:t). Turhauttaa vaan niin, kun ei pääse kunnolla edes yrittämään, kun on niin epämiellyttävä tunne koko ajan...
Oisko limakalvot kuivat? Suosittelen siittiöystävällistä liukkaria tai estrogeenipillereitä emättimeen, kohentavat limakalvon "rasituksen sietoa". Lievä hiivatulehdus tai bakteeriepätasapaino voi tehdä myös limakalvot aroiksi, joten ei varmaan olis pahitteeksi käydä gynekologilla tarkastuksessa.
 
Mulla on ollu yli 20 vuoden ajan jo vti (olen nyt 25v), pahimpina vuosina 13krt/vuosi. Olen syönyt estolääkkeitä useinkin aina 6kk-12kk kerrallaan. Minä lopetin hormonaalisen ehkäisyn huhtikuussa ja sen jälkeen on ollut yksi vti ja se tuli heti ensimmäisen ovulaation jälkeen. Minulta on tutkittu kaikki tähystyksistä lähtien mutta syitä vti ei ole löytynyt. Se on kyllä erittäin ikävä vaiva ja antibioottikuurien jatkuva syöminenkään ei ole terveellistä..
Totta, ikävä kuulla että edelleen vaivaa. Minulla myös lapsena alkoi ja ei oikein ole löytynyt syytä, ehkä virtsaputki jotenkin lyhyt. Mutta nyt sitten on loppunut, mutta eipä tiedä, mitä tuleva tuo. Tsemppiä sulle :)
 
  • Tykkää
Reactions: Paatuska
@minttuni ei oo koskaan ollut tällaista. Ainoa venynyt oli viisi vuotta sitten kierukan poiston jälkeisen kohtutulehduksen kanssa, kun kierto oli 40 päivää. Mutta että nyt yli 60...

Ja joka yö vauvaunia, synnytysunia, unia positiivisen testin tekemisestä. Oireitakin on mutta ne johtuu varmasti vaan pillereiden lopettelusta. Rinnat sattuu kun kulkee rappusia alas, vasen puoli vatsasta viiltelee ja nippailee, limat, päänsärky, närästys
Mikähän on, voisipa vielä raskaus yllättää tai uuteen kiertoon pääsisit pian. Minulla on kerran ollut pitkä kierto, vaikutti siltä että jäi menkat tai parit välistä. Silloin meni useita raskaustestejä.. sitten vuoto yhtenä päivänä vain alkoi. Nykyisin lyhyehköt kierrot.
 
Yksi keskenmeno. R-testi selkeä plussa. Raskausoireita vähemmän kuin kahdessa loppuun asti menneessä raskaudessa, mutta oli kuitenkin jotain oireita. Vähäiset oireet ei välttämättä merkanneet mitään, mutta niiden takia menin varhaisultraan. Kerkesin nähdä ultrassa alkion sykkeen, mutta se vastasi silloin muutamaa päivää pienempää kuin odotin, ja pidin sitä huolestuttavana. Se kyytiläinen ei varmasti ollut vain kehittymiskykyinen
Mulla on käynyt juuri samoin, rv10 ei enää löytynyt sykettä. Yyh niin surullisia nämä, vaikkakin yrittää itselle takoa päähän, että syystä ei kehitys mene normaaliin tapaan ja lopahtaa :( Km oli lopulta keskeytynyt eli piti lääkkein tyhjentää, itsekseen ei tullut tipan tippaa vuotoa. Mulla oli myös raskausoireita, mutta esim. pahoinvointi ei alkanut etomista kovempaa ennen varhaisultraa, kun kahdessa onnistuneessa raskaudessa olen jo siinä vaiheessa ollut joka päivä pää pöntössä. Uskoisin, että se hormonin määrä jotenkin on lisääntyy hitaampaa/on vähäisempää kuin normaalissa raskaudessa, siltä se ainakin tuntui. IHAN ekat viikot oli samanlaiset ja kunnon plussat tuli testeihin.
 
@Töppönen_ oli varmasti aivan hirveän surullinen kokemus, vaikka eteenpäin pääsyn kannalta välttämätön ja onneksi tapahtui näin pian! <3 Hirveästi tsemppiä nyt toipumiseen, itsellä ainakin tuntui juuri, että kun raskausmateriaali oli poistunut kropasta niin alkoi vasta jotenkin henki kulkea ja päästä yli pikku hiljaa, vaikka surettikin <3
 
Minulla ei ole yhdessäkään raskaudessa ollut juurikaan pahoinvointia. Oksentanut en ollenkaan. Väsymystä viimeisessä sen verran että otin mielellöni päiväunia joita en normaalisti ota. Aloin myös inhoamaan joitakin ruokia selittämättömästä syystä, joista broileri sekä kinkkuleikkeleet on yhä inhokkia, vaikka synnytyksestä jo vuosia!

Ensimmäisessä raskaudessa oli huimausta. Keskimmäisessä en muista oliko mitään. Noh tietysti maha, mutta sekin alkaa näkymään vasta rv20 tienoilla. Muistan kuitenkin tunteneeni "kuplan" eli kasvaneen kohdun mahallaan nukkuessa jo suhteellisen varhain. kolme lasta siis ennestään joista nuorin 7vuotias. En osaa edes odotella että huomaisin oireita niiden alkamisia tai puuttumisia ja osaisi vetää niistä johtopäätöksiä raskauden sujumisesta tai mahdollisesta keskeyttmisestä
 
@Tiukuna No eipä oikein suuntaan eikä toiseen tuntemuksia :D perushommaa siis. Tiputtelu alkaa joskus jo dpo 10, ei oo vielä näkynyt. Yksi lääkkeetön kierto luteaalivaihe oli jopa 12vrk, joten nytkihän saattaa vielä venyä ilman, että raskaana olen. Ja hyvähän se oli, jos luteaalivaihe pidentyisi, mutta onkohan luontainen mulle tuo 10 vrk. Kyllähän senkin pitäisi riittää. Rinnat vähän arat, mut varmaan vaan tästä jatkuvasta puristelusta :D lämmöt oli vähän alempana eilisestä. Menkkatuntemuksia enemmältä oli dpo7, niin siitä voisi vähän innostua. Mutta kuten @Vihreähuone kirjoitit oireista tai oireettomuudesta, itsellä vähän samaa että eipä näistä voi mitään ajatella. Toki en ole raskaana koskaan ollut, niin en tiedä onko sitten kuitenkin jotenkin erilaista.
 

Yhteistyössä