Nyt vasta huomasin tuon @Töppönen_ mitä sulle käynyt, oon niin pahoillani. Niin epäreilua Voimia sinne kovasti <3
Näitä kokemuksia mäkin luin, mutta päätin silti testata! Jatkoitko kuitenkin tämän syömistä tuon 21 päiväisen kierron jälkeen? On kyllä kurja jos tän takia menee mahikset moneksi kuukaudeksi... Ehkä otankin vaan yhden kapselin kahden sijaan ja katson mitä tapahtuu.Moni täällä puhuu gelee royalesta, niin pakko kommentoida kun itselläkin lähes kaikki kikkakolmoset tuli 2v yrityksen aikana kokeiltua. Gelee royale sai mulla tänä keväänä kierron aivan sekasi! Gelee royale kierto oli vain 21pv, kun sitä ennen ollut melko tarkka 26pv, ja seuraavat kierrot tuosta oli tyyliin 23,22,24 jne., että jäi selkeästi lyhyemmäksi kuin ennen! Oon lukenj samoja kokemuksia tosi paljon niinkin luotettavasta lähteestä kuin Jodel
Mä oon ottanut tähän päivään saakka 2 kapselia. Ovis tuli nyt 2 päivää oletettua aiemmin. Hyvä näin. Ja nyt ajattelin syödä yhden kapselin loppukierron. Ja jos mulla menkat alkaa aikaisemmin, niin se johtuu myös siitä että oli ovis aiemmin.Näitä kokemuksia mäkin luin, mutta päätin silti testata! Jatkoitko kuitenkin tämän syömistä tuon 21 päiväisen kierron jälkeen? On kyllä kurja jos tän takia menee mahikset moneksi kuukaudeksi... Ehkä otankin vaan yhden kapselin kahden sijaan ja katson mitä tapahtuu.
Ainii! Apua kun en tiiä vielä tässä vaiheessa. Pysytään siellä nyt mutta piinailijoista pois. En vielä ole huokaissut. Tänään teen vielä testiä että näen vahvistuuko viiva@Nokare Miten kiertopäivälista, otetaanko sieltäki pois?
Luulin, että koneella helpompi ja nopeampi päivittää, no ei ollut
En uskaltanu jatkaa vaan lopetin siihen!Näitä kokemuksia mäkin luin, mutta päätin silti testata! Jatkoitko kuitenkin tämän syömistä tuon 21 päiväisen kierron jälkeen? On kyllä kurja jos tän takia menee mahikset moneksi kuukaudeksi... Ehkä otankin vaan yhden kapselin kahden sijaan ja katson mitä tapahtuu.
Joo ei mitään kyl tarrannut oo, kunpa vuoto alkais vaan kunnolla. Tai en tiedä, onko tämä nyt joku tiputteluvuoto vain, se olis vähän kurjaa kylläkin, mistäs sitä sit tietää, mikä on kp1Pahoittelut @Aniaj negasta Jos ei siellä nyt mitään ookaan tarrannut niin toivottavasti vuoto alkaa mahd pian että pääset uuteen kiertoon! Odottelu on niin turhauttavaa.
Geleestä ja kierron lyhenemisestä! Mulla poistettiin kesäkuussa Kyleena -kierukka ja sen jälkeen alotin Geleet. Aiemmin mun kierto ollut aikalailla 30 kieppeillä muutamalla päivällä vaihdellen suuntaan tai toiseen. Poiston jälkeinen kierto oli 35 päivää, mutta viime kierto lyheni 25 päivään kun olin syönyt geleetä 2 kapselia päivässä ovikseen saakka (ja sen jälkeen yhden päivässä). Ja uskoisin että mulla kans ne vaikutti lyhenemiseen.. Tästä menossa olevasta en osaa vielä sanoa miten käy, nyt kp 23 ja söin taas tupla-annoksen oletettuun ovikseen (tosin oletus tais mennä päin metsää) saakka ja sen jälkeen ottanu yhden.
Masunippailut, valkovuoto ja nännikivut jatkuu.. Muuta ihmeellistä ei. Paitsi joku pöpö iskenyt, oon itse ja 2/3 lapsista flunssassa.
Mulla oli tosiaan nyt vaikeuksia päivittää, hyvä kun huomasit korjaan@minttuni, mulla on tippunut yksi kp pois (piti ihan tarkistaa, ei olisi eka kerta, kun omat merkinnät olisi sekaisin...) ja tänään olisi siis kp 12.