Toiveissa vauva 2021

En usko itseäni, et laitan tän kuvan tänne..ihan vaan vähän epätoivoinen olo, mut uskon et moni ymmärtää/kokee samoja fiiliksiä.
Mul on tosi kovia nippailuja alamahassa ja rinnat särkee! Ei oo yhtään sellainen olo, et menkat olis alkamassa. Sitä limaista vuotoa edelleen ja on kyllä punaista, toki todella vähäistä.
https://aijaa.com/DD4axK säädin vähän kontrastia, mut tämä ya testikasetti. Siis tosi räikeä viivanpaikka?? Todnäk ketään muu ei näe tos mitään, siks vähän hävettääkin :LOL:
 
Oon pitänyt totaalista palstataukoa. Ehdin jo viime kierron oireista innostua, vaan sieltähän ne menkat tuli ajallaan. Otin tähän kiertoon avuksi gelee royalin, jos ne auttais ovistuntemuksissa. Nyt on ollut ihan selkeästi enemmän limoja ja tänään aamulla pari tuntia tuikki kovasti oikealle munasarjaan. Liikkuessa tuntui ikävältä. Tuollaista kipua ei ole ennen ollut!:love: Tunnistin sen oviskivuksi, mutta mikä päivä nyt sitte ois dpo 0? Tämä vai huominen? Ja ehdinkö vielä illalla ja/tai huomenna kellistää miehen? :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
En usko itseäni, et laitan tän kuvan tänne..ihan vaan vähän epätoivoinen olo, mut uskon et moni ymmärtää/kokee samoja fiiliksiä.
Mul on tosi kovia nippailuja alamahassa ja rinnat särkee! Ei oo yhtään sellainen olo, et menkat olis alkamassa. Sitä limaista vuotoa edelleen ja on kyllä punaista, toki todella vähäistä.
https://aijaa.com/DD4axK säädin vähän kontrastia, mut tämä ya testikasetti. Siis tosi räikeä viivanpaikka?? Todnäk ketään muu ei näe tos mitään, siks vähän hävettääkin
Näen kyllä haalean toisen viivan :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Aniaj
En usko itseäni, et laitan tän kuvan tänne..ihan vaan vähän epätoivoinen olo, mut uskon et moni ymmärtää/kokee samoja fiiliksiä.
Mul on tosi kovia nippailuja alamahassa ja rinnat särkee! Ei oo yhtään sellainen olo, et menkat olis alkamassa. Sitä limaista vuotoa edelleen ja on kyllä punaista, toki todella vähäistä.
https://aijaa.com/DD4axK säädin vähän kontrastia, mut tämä ya testikasetti. Siis tosi räikeä viivanpaikka?? Todnäk ketään muu ei näe tos mitään, siks vähän hävettääkin
Apua mäkin nään! :love: :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Aniaj
En usko itseäni, et laitan tän kuvan tänne..ihan vaan vähän epätoivoinen olo, mut uskon et moni ymmärtää/kokee samoja fiiliksiä.
Mul on tosi kovia nippailuja alamahassa ja rinnat särkee! Ei oo yhtään sellainen olo, et menkat olis alkamassa. Sitä limaista vuotoa edelleen ja on kyllä punaista, toki todella vähäistä.
https://aijaa.com/DD4axK säädin vähän kontrastia, mut tämä ya testikasetti. Siis tosi räikeä viivanpaikka?? Todnäk ketään muu ei näe tos mitään, siks vähän hävettääkin
Näkyy:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Aniaj
Oon pitänyt totaalista palstataukoa. Ehdin jo viime kierron oireista innostua, vaan sieltähän ne menkat tuli ajallaan. Otin tähän kiertoon avuksi gelee royalin, jos ne auttais ovistuntemuksissa. Nyt on ollut ihan selkeästi enemmän limoja ja tänään aamulla pari tuntia tuikki kovasti oikealle munasarjaan. Liikkuessa tuntui ikävältä. Tuollaista kipua ei ole ennen ollut! Tunnistin sen oviskivuksi, mutta mikä päivä nyt sitte ois dpo 0? Tämä vai huominen? Ja ehdinkö vielä illalla ja/tai huomenna kellistää miehen?
Luultavasti ehdit koska jos nyt on sieltä irtoamassa niin sehän on 24h hedelmöityskelpoinen(y)
Mulla on dpo 0 tai 1 kivut. Laitetaanko piinalistalle? :X3:
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Aniaj
Hei
Mulla on taustalla jo 3 keskenmenoa. Ja syytä ei löydy. Onko joku saanut hyödyn vyöhyketerapiasta? Tai homeopatiasta? Kuulin että niistä voisi olla apua. Vyöhyketerapia aa kuulemma verenkierron kohdun alueella paremmaksi.
Ei oo kokemusta raskaudesta tai keskenmenosta, mutta kavereita, jotka käy ivf-hoidoissa, on käyneet vyöhyketerapiassa. Että se valmistais kehoa alkiosiirtoon ja kiinnittymiseen. En valitettavasti osaa enempää sanoa. Onko teillä hoitoja suunnitteilla?
 
Mun tyhmät kysymykset ja mietinnöt vol 7281910273 :D mutta eikös yleensä oviksen _jälkeen_ VV muutu kellertäväksi keltarauhashormonin vuoksi? Tässä edelleen tulee mietittyä tätä omaa kummallista kiertoa, kun tasan viikko sitten (8.9) oon merkannut Flohun ”keltainen jojolima” ja sen jälkeen sitä kellertävää, välillä runsastakin, vuotoa on tullut jatkuvasti. Aloin sitten miettiä josko ovis olis ollut sillon kun Flo ennusti eli 6.9 (eikä muutama päivä aiemmin mitä ite aluksi epäilin) niin sitten noi menneen viikonlopun tosi runsaat limavuodot olis ajallisesti voinut hyvin olla kiinnittymisvuotoa. Mutta en tiedä mitä se 9.9 tullut pieni vaaleanpunainen vuoto ja veriviiruinen lima sitten oli.. Mutta joka tapauksessa, eilen illalla kipeytyneet nännit voi merkata joko sitä että viikonlopun ”vuoto” oli kiinnittymistä ja nyt alkoi oireet, tai sitten sitä, että se olikin vasta ovis ja alkoi oviksen jälkeiset oireet (paitsi miksi on jo niin kauan tullut kelt. VV) tai sitten mulla vaan alkaa menkat ihan kohta.

Anteeksi, kauhee selostus mutta tuntu että pitää tää kummastelu taas saada johkin kirjoitettua :D Ja siis oikeasti ärsyttää miten pihalla mä oon nyt tässä kierrossa kaikesta. Yleensä kuitenkin oviksen aika helposti bongaan, nyt tuntuu et ollu yhtä ovista koko kierto :’D
 
Menkat ei oo vielä alkaneet, huomenna tulee 28/28 täyteen. Ei mitään sellaisia oireita et menkat olis tulossa/ei olis tulossa. Testasin tänä aamuna, puhdas nega. Niin tietää et menkat kuitenkin lähiaikoina.
Ostin nyt pregcheck ovulaatiotestejä rsfu:n ovistestejä. Ajattelin seuraavassa kierrossa testata. Ja ajattelin myös kokeilla sitä kovasti puhuttua aspirinia. En sitä ole koskaan aikaisemmin käyttänyt.
 
  • Surullinen
Reactions: Alinna86
Mun tyhmät kysymykset ja mietinnöt vol 7281910273 mutta eikös yleensä oviksen _jälkeen_ VV muutu kellertäväksi keltarauhashormonin vuoksi? Tässä edelleen tulee mietittyä tätä omaa kummallista kiertoa, kun tasan viikko sitten (8.9) oon merkannut Flohun ”keltainen jojolima” ja sen jälkeen sitä kellertävää, välillä runsastakin, vuotoa on tullut jatkuvasti. Aloin sitten miettiä josko ovis olis ollut sillon kun Flo ennusti eli 6.9 (eikä muutama päivä aiemmin mitä ite aluksi epäilin) niin sitten noi menneen viikonlopun tosi runsaat limavuodot olis ajallisesti voinut hyvin olla kiinnittymisvuotoa. Mutta en tiedä mitä se 9.9 tullut pieni vaaleanpunainen vuoto ja veriviiruinen lima sitten oli.. Mutta joka tapauksessa, eilen illalla kipeytyneet nännit voi merkata joko sitä että viikonlopun ”vuoto” oli kiinnittymistä ja nyt alkoi oireet, tai sitten sitä, että se olikin vasta ovis ja alkoi oviksen jälkeiset oireet (paitsi miksi on jo niin kauan tullut kelt. VV) tai sitten mulla vaan alkaa menkat ihan kohta.

Anteeksi, kauhee selostus mutta tuntu että pitää tää kummastelu taas saada johkin kirjoitettua Ja siis oikeasti ärsyttää miten pihalla mä oon nyt tässä kierrossa kaikesta. Yleensä kuitenkin oviksen aika helposti bongaan, nyt tuntuu et ollu yhtä ovista koko kierto :’D
Piti ihan kattoa sovelluksesta et miten toi itsellä meni tässä kierrossa. Mä oon merkannut et tuli sellasta kananmunalimaa just ennen positiivista ovistestiä ja tässä kuussa se oli kyllä vähän kellertävää, mut silti kyllä läpinäkyvää. Tosin ovistesti näytti kaks päivää plussaa ja sen jälkeenkin tuli sellasta venyvää tavaraa että tiedä nyt tosta... :LOL:
 
Menkat ei oo vielä alkaneet, huomenna tulee 28/28 täyteen. Ei mitään sellaisia oireita et menkat olis tulossa/ei olis tulossa. Testasin tänä aamuna, puhdas nega. Niin tietää et menkat kuitenkin lähiaikoina.
Ostin nyt pregcheck ovulaatiotestejä rsfu:n ovistestejä. Ajattelin seuraavassa kierrossa testata. Ja ajattelin myös kokeilla sitä kovasti puhuttua aspirinia. En sitä ole koskaan aikaisemmin käyttänyt.
Pahoittelut negasta :( Itsellänikin kiinnostaa tuo aspiriini. Vaikka meillä ongelma lienee hedelmöittyminen ja oliko niin, että aspiriini voisi vaikuttaa kiinnittymiseen parantamalla kohdun alueen verenkiertoa ? En tiedä, olenko ymmärtänyt oikein.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Tosi paljon onnea kaikille plussanneille, ihan tosi huippua!
Ja samalla myös niin paljon myötätuntoa ja voimia kaikille niille, joilla on tullut negoja ja isoja vastoinkäymisiä. Olette mielessä.

Oma napa voi tällä hetkellä, sanotaanko pinkeästi. Nyt on kp 29, eli toive pidemmästä luteaalista toteutui ainakin tässä kierrossa. Valitettavasti aamulla tuli myös vähän jotain vaaleanpunaista paperiin, en tiedä ihan mitä mieltä olla. Nyt on dpo 9, eli vois kai olla kiinnittymistä mutta toisaalta vois olla kyllä menkatkin. Sen jälkeen ei kyllä ole tullut mitään ja paineen tunnetta on vatsassa ja rinnoissa.

Jos ei tule menkat ennen viikonloppua niin sitten testaan kyllä. Ei kuitenkaan uskalla oikein toivoa mitään tai lukea oireitakaan (niin, menkkaoireita?) liiaksi.
 

Onko joku muu koskaan kokeillut tätä ja onko toiminut? Mä tosiaan tärpänneessä kierrossa kokeilin tätä (pidin tunnin) ja join siinä kierrossa kans greippimehua. Nyt jälkeenpäin mietin oliko vaan sattumaa vai onko muillaki tärpänny kokeillessa :D Jos on, onko raskaus menny loppuun vai ei? Mietin et sillonhan ne "huonot" siittiötkin löytää paremmin perille, niin onko tää uhka vai mahdollisuus? Vai onkohan merkitystä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Turbo8
Onko muuten sinulla vielä rakkula puhjennut silloin inssin aikaan? Entä miten muilla?

Minulla eka kerralla tehtiin ovisplussapäivän jälkeisenä päivänä inssi, rakkula ei ollu vielä puhjennu mut ei ollu enää sellainen iso pinkeä mollukka, jotain rypelöltä kuulostavalta lääkäri puhui. Että reuna ei ollu enää niin selkeä. Nämä termit on varmaan ihan vääriä Toisella kerralla tehtiin ovisplussapäivänä.
Sain kiinni mitä tarkoitit! Mulla ei oo viel koskaan se rakkula ollut puhjennut. Ovis+ on tullut aina edellisenä iltana klo17-19 ja inssi ollut n. Klo 12 -14 seuraavana päivänä. Mun lääkäri puhuu aina siitä et ovulaatio ei oo viel tapahtunut. Ei edes pistokierrossa ollut tapahtunut (toki ilmeisesti tapahtuu pistosta 36h päästä ja mulla oli siin just 24h vasta mennyt)
 
ON: tänään on ollut "viikko ennen ovista " -limoja taas. Torstaina ultrassa saa nähdä kuin oikeassa oon tällä kertaa. Nää lääkkeelliset kierrot ei oo niin helppoja arvioida varsinkin ku nyt on eri määrä lääkettä ku ekassa lääkkeellisessä kierrossa. Veikkaisin kyl ovista (jo ihan kierron alusta asti ) suurinpiirtein ens ma ja siihen limatkin mätsäis :D
 
Kiitos! Samaa toivon, että vuoto alkaisi itsestään, mikäli hCG ei tästä nouse. Täytyy liittyä tämän tilanteen selvittyä teidän joukkoon. Yritystä nyt takana reilut puoli vuotta ja sikäli iloitsen, että tässä kierrossa on ollut ainakin yritystä Tätä ennen kierto on ollut kellon tarkka ja nyt kuitenkin kuukautiset lähes viikon myöhässä.
Mulla sama, kierrot olleet 27 tai 28 joka kk, nyt 7pv myöhässä ja kyllä masentaa jo, että alkais jo ne menkat et pääsis uuteen kiertoon, tai jotain :(
 

Onko joku muu koskaan kokeillut tätä ja onko toiminut? Mä tosiaan tärpänneessä kierrossa kokeilin tätä (pidin tunnin) ja join siinä kierrossa kans greippimehua. Nyt jälkeenpäin mietin oliko vaan sattumaa vai onko muillaki tärpänny kokeillessa Jos on, onko raskaus menny loppuun vai ei? Mietin et sillonhan ne "huonot" siittiötkin löytää paremmin perille, niin onko tää uhka vai mahdollisuus? Vai onkohan merkitystä
Useammassa kierrossa kuukupilla ja nyt kolme kiertoa hedelmöityskupilla. Ei oo vielä tärpännyt, mutta onpa täällä palstoilla ollut ihmisiä, joilla kokeilussa ollut ja raskaus alkanut :)
 
Sain kiinni mitä tarkoitit! Mulla ei oo viel koskaan se rakkula ollut puhjennut. Ovis+ on tullut aina edellisenä iltana klo17-19 ja inssi ollut n. Klo 12 -14 seuraavana päivänä. Mun lääkäri puhuu aina siitä et ovulaatio ei oo viel tapahtunut. Ei edes pistokierrossa ollut tapahtunut (toki ilmeisesti tapahtuu pistosta 36h päästä ja mulla oli siin just 24h vasta mennyt)
Hyvä, että hoksasit. Ja tosiaan, luin netistä että jollakin oli inssi onnistunut silloinkin, kun rakkula oli jo puhjennut. Oli ehtinyt siittiöt perille. Hohhoi kun välillä turhauttaa, että ei voi luomuna onnistua, mutta onneksi on tosiaan hoidot olemassa ❤
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89 ja Tiukuna

Yhteistyössä