Mulle saa huomiselle päivittää kp2.
Uutta kiertoa kohti paremmalla onnella
Uutta kiertoa kohti paremmalla onnella
Minäkin näenHuomenta,
Näen haamun alun tämän päivän testissä, dpo10 !! En tiedä näkyykö kuvassa, lisäsin kontrastia ja laitan kuvan kuitenkin.
https://aijaa.com/0upE3t
Ja en tiedä toimiiko tuo linkki, en saa/osaa kuvaa liitettyä tähän...
Ihanaa, onneaEilen niin tohkeissani kävin hakemassa digin, että otin vahingossa tämmösen plus/miinus testin enkä viikko näytällistä. No mutta mieleinen tulos siihen ainakin tuli
Onnittelut @Töppönen_ <3 mikä laskettu aika olisi?Eilen niin tohkeissani kävin hakemassa digin, että otin vahingossa tämmösen plus/miinus testin enkä viikko näytällistä. No mutta mieleinen tulos siihen ainakin tuli
Kiitos! Varovasti otan kaikki onnet vastaanOnnittelut @Töppönen_ <3 mikä laskettu aika olisi?
Meikän syntymäpäivä ;-) loistavaa <3 toivotaan että kaikki menee hyvin!Kiitos! Varovasti otan kaikki onnet vastaan
Laskettuaika olisi 3.5.2021
Taisi olla 2.5. jos tosiaan tärppäisi. :3@rubikinkuutio no sehän olis sitten mainio päivä! Ootko katsonut milloin sulla olis? Kyllä minäkin nään siellä jotain pilkistävän
Mulla on vielä paketti pc liuskoja ja ajattelin niillä seurata nyt vahvistuuko viiva. Vaikka täällä lähiaikoina huomannut, että ne saattaa vahvistua yllättävän huonosti nykyäänTaisi olla 2.5. jos tosiaan tärppäisi. :3
Mulla on onestepissä vahvistunug viivat tosi hitaasti kahdessa aiemmassa raskaudessa, mietin jo mikähän olisi parempi testi, digiä en kuitenkaan vielä uskalla ehkä... 2 digiä löytyy kaapista kylläkin onesteppien lisäksi.
OnneaEilen niin tohkeissani kävin hakemassa digin, että otin vahingossa tämmösen plus/miinus testin enkä viikko näytällistä. No mutta mieleinen tulos siihen ainakin tuli
Näytin! Se ihmetteli miten se voi nyt jo näkyä kun vastahan se ovis oliOnnea
Näytitkö jo miehelle?
Aika vahva viiva, joskus alkuraskaudessa vuodot kuuluu asiaan ja kaikki on silti hyvin.Tä on arka aihe monelle, mut mites nämä kemialliet/aikaiset keskenmenot tapahtuu? Mulla alkoi eilen aamuna vähän vuotamaan verta ja sitä on pyyhkiessä tullut joka kerralla, siteeseen tulee myös vähän, kipuja ei ole oikestaan kummempia ja olo ihan normaali.
https://aijaa.com/EYgGpG
Pc testi näyttää edelleen hailukkaa plussaa..tämä tehty aamun tokasta pissasta..kuinka pian sen pitäisi näyttää negaa? Ja jos tä mun vuoto ei kunnolla ala, ni sit ehkä olis lääkäri käynnin aika.. koko ajan odotan, et milloin padot aukee..
Mulla on viiva pysyny koko ajan tosi haaleana ja hävinny parissa päivässä kun kunnon vuoto on alkanut toivottavasti olisi harmitontaTä on arka aihe monelle, mut mites nämä kemialliet/aikaiset keskenmenot tapahtuu? Mulla alkoi eilen aamuna vähän vuotamaan verta ja sitä on pyyhkiessä tullut joka kerralla, siteeseen tulee myös vähän, kipuja ei ole oikestaan kummempia ja olo ihan normaali.
Pc testi näyttää edelleen hailukkaa plussaa..tämä tehty aamun tokasta pissasta..kuinka pian sen pitäisi näyttää negaa? Ja jos tä mun vuoto ei kunnolla ala, ni sit ehkä olis lääkäri käynnin aika.. koko ajan odotan, et milloin padot aukee..
Kysyin eilen neuvolasts onko mahdollisuus päästä, niin ei oo :/ pitäis olla joku sairaus taikka enemmän keskenmenoja taustalla että pääsis..Aika vahva viiva, joskus alkuraskaudessa vuodot kuuluu asiaan ja kaikki on silti hyvin.
Mulla kemiallinen poistui viikossa testeistä.
Oisko sulla mahdollista päästä hcg mittaukseen? Itse pääsin ja siitä selvis ettei tuu jatkumaan.
Toivottavasti olis vaan harmitonta vuotoa
Tä on arka aihe monelle, mut mites nämä kemialliet/aikaiset keskenmenot tapahtuu? Mulla alkoi eilen aamuna vähän vuotamaan verta ja sitä on pyyhkiessä tullut joka kerralla, siteeseen tulee myös vähän, kipuja ei ole oikestaan kummempia ja olo ihan normaali.
No onpa ikävääKysyin eilen neuvolasts onko mahdollisuus päästä, niin ei oo :/ pitäis olla joku sairaus taikka enemmän keskenmenoja taustalla että pääsis..
Onneks nä pc testit on edullisia, seurailen niiden kans mihin viivat kehittyy ja jos vuoto ei ala kunnolla, niin sitten lääkärille varaan ajan. Olishan tä kiva saada selville, että onko jatkumassa vai ei
Onko testit haalentuneet vai pysyneet samanlaisina? Vielä olisi toivoa että olisi jotain muuta alkuraskauden vuotoa <3Tä on arka aihe monelle, mut mites nämä kemialliet/aikaiset keskenmenot tapahtuu? Mulla alkoi eilen aamuna vähän vuotamaan verta ja sitä on pyyhkiessä tullut joka kerralla, siteeseen tulee myös vähän, kipuja ei ole oikestaan kummempia ja olo ihan normaali.