Toiveissa vauva 2021

Dpo10 ja niin tyylipuhdas nega, kun vaan voi olla. Piti testata myöhemmin vasta, mut eihän sitä ikinä malta. Testaan torstaina uudelleen (veikkaan kyllä et huomenna kuitenkin taas). Menkat pitäis alkaa to-pe.
Palelu on rauhoittunut viikonlopusta, mut ihanku ois vv enemmän ku viime kierroissa ennen menkkoja. Tai ei niin kuiva kun yleensä.

Ite oon yrittämisestä kertonut kyllä, äiti-kaverit tietää, oma äiti, esikoisen kummi. En oo mieheltä kysellyt onko hää kellekään sanonut. Mut periaatteessa sukulaiset kyllä tietää et toive toiseen lapseen on olemassa.
 
Paaaaljon onnea @Vindy @Puolu ja @Shibali ❤ Tarrasukkia kaikille.

Meillä yrityksestä tietää tosi moni. Vuoden yrittämisen jälkeen tosin kerrottiin, vasta miehen vanhemmille. Työkaverit ja läheisimmät ystävät tietää myös :)

Musta tuntuu, et mä en sit ovuloinutkaan. Lämpökäyrä on eka kertaa TODELLA outo ja @chili_ kun mainitsi, että vaikka plussan saa tikkuun, niin ei takaa irtoamista ja mulla on nyt vähän sellanen olo, et sillain ois varmaan nyt käynyt. No nähtäväksi jää, että mitä lämmöissä vielä tapahtuu :(
 
VAUVA 2021 ♡

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

14.07.2020 - TIISTAI

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
+ Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1. lapsi
kolava, ya 7/20, 2. lapsi (miehen 4.lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Haaveilija93....................kp 62/?
Futurmama..................kp 56/29-34
Puolu...............................kp 55/30-32
bellaella22050909..........kp 54/23
Wanti......................kp 52/34-48
Keisarinna85..............kp 47/24-27
Melissa86.....................kp 45/30-36
Taikinatonttu.............kp 30/?
Wbä...................................kp 28/26-28
Minouche……………….kp 27/22
lulube..............................kp 26/29
Lillanna.............................kp 25/28-42
Brunet82.......................kp 25/26-28
Kirjoh89....................kp 21/28
Helmikorvakoru.......kp 20/27-28
Hipposka.....................kp 19/29-32
3milia...............................kp 19/25-28
Jjenn...............................kp 19/29-33
Kasikuus......................kp 19/27-28
Heemilia.........................kp 19/30
Nokare..........................kp 18/29
Napsunen....................kp 18/35-37
Rimaleli..........................kp 18/30
Iinesankka....................kp 16/?
Mysteerio.......................kp 15/30
Zennuli..........................kp 14/25-28
Lovecoco.....................kp 14/30
-Lounatuuli-.................kp 11/28-35
Töppönen_....................kp 10/26
Alinna86.........................kp 8/28
Sinisilmät.........................kp 8/27-28
Tiukuna......................kp 8/29-31
Mamtobe............................kp 7/28
Eeva650.........................kp 5/28-42
Nipsuneiti83.................kp 5/29
Minttuni...........................kp 4/25
LaTila...................................kp 4/27
Goodway.......................kp 4/23
AnnMariii.........................kp 3/?
Kikkakolmas..............kp 2/28
kolava...............................kp 1/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


lulube.............................dpo 11
Brunet82.....................dpo 10
KirJoh89......................dpo 9
helmikorvakoru.......dpo 7
pumpuli1........................dpo 5
pata-ässä....................dpo 5
Nokare............................dpo 3
Helmipupu...................dpo 3
3milia................................dpo 2
IinesAnkka82.............dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Onnea plussanneille❤

Täällä tuli nyt hukkakierto tästä kierrosta, ei eilenkään oltu samaan aikaan miehen kanssa kotona hereillä :confused:
No ainakin ovulaatio tuntuu tapahtuneen, digikään ei tänään enää hymyillyt (y)
Elokuussa mies on lomalla, joten silloin ei ainakaan pitäis jäädä tallettelujen puutteesta kiinni ja kiva toisaalta viettää kesää rennosti:giggle:
Pidän siis ehkä vähän palstataukoa ja palaan tänne aktiivisemmin sitten, kun uusi kierto alkaa (toivottavasti luteaalivaihe olis ainakin 10 päivää tällä kerralla)(y)
 
Valtavasti onnea kaikille plussanneille! :love:

Meidän yrityksestä tietää osa mun ystävistä. En oikein tiedä, miksi en olisi kertonut. Muutenkin puhun avoimesti iloista, suruista ja kaikesta, ei tää oo siihen mikään poikkeus. Mies tuskin on kellekään kertonut. Vanhemmille kerrotaan vasta kun raskaus on alkanut, luultavasti kuitenkin aika pian plussaamisen jälkeen.

Töissä toimin eräänlaisena asiakaspalvelijana lähellä ihmisiä, erilaisissa paikoissa. Toisaalta mun on helppo rajata töitä, esim aamut vapaaksi tai vapaapäiviä väliin. Jonkun verran joudun istumaan ja ajamaan autoa. Mutta sen näkee sitten, jos hyvä tuuri käy, että miten kroppa jaksaa.

Ja vielä ON. Ovulaatio alkaa lähestyä, ehkä viikon sisällä, ehkä vähän yli viikon päästä. Miehellä oli ehkä koulun seksivalistukseen perustuva usko siitä, että ehkäsyn poisjättö tarkottais automaattisesti raskautta. Nyt muutamam yrityskierron jälkeen hänkin on selvästi ymmärtänyt, ettei se todellakaan niin ole. En edelleenkääm testaa ovulaatiota, mutta kuten jo aiemmin taisin kirjoittaa, niin osa siitä paineesta, että "pitää harrastaa seksiä" on nyt miehellä. Olemmekin vitsailleet "maratonin" aloittamisesta tässä ovulaation lähestyessä. Ilman stressiä, rennosti vaan (niinkun te täällä hyvin tiedätte)... :LOL::LOL::LOL:
 
Kiitos niin paljon kaikille onnitteluista! :love: Ootte ihania!:love: Mä oon edelleen aivan puulla päähän lyöty, olin eilenkin niin varma että nega tulee kun testin teen. Oli pakko tehdä tänään digi jotta uskoisin olevani oikeesti raskaana. Itku pääsi kun tekstin luin, on tää vaan niin uskomatonta sen vuotelunkin jälkeen mitä mulla oli dpo 9-12.:love:o_O :love:Päätin, että nyt mä aion nauttia ja luottaa tähän ja niinpä mut voi poistaa kiertolistalta ja piinailijoista ja siirtää plussanneisiin. Ei auta kun toivoa, että saan myös loppuun asti pysyä siellä ja tämä pikkuinen tulee meille syliin asti maaliskuussa:barefoot::love:


Toivottavasti @Kasikuus siellä on ovis kuitenkin tapahtunut ja tärppäisi, vaikka lämpötilat on outoja ollutkin <3
 
Onneksi olkoon @Shibali ja @Vindy <3 Tarrasukkia matkaan!!

Omaa napaa: täti tuli tänään kylään eli vihdoin päästään ekaan kiertoon :love: En ole aivan varma kierron pituudesta pillerien vuoksi, mutta esikoista yrittäessä tasoittui ekan pillerittömän kierron jälkeen 28 päivään. Jos en ole raskaana niin saattaa käydä taas samoin että eka kierto on vain 24 päivää:unsure:

Minulle voi siis laittaa kp1/28 listalle!
 
Ihanaa onnea VINDY!! Ihan mahtava uutinen! Ja SHIBALI jee siinä se digissä lukee <3 . Mulla digi vielä kaapissa oottelee. Ajattelin tehdä loppuviikosta sen kun tänään dpo13 vissiin. PC:n liuskatesti oli taas tummentunut jo ihan selkeäksi viivaksi, että alkaa tässä olemaan aika toiveikas olo jo kerrassaan, että voi kohta maaliskuisiin hypätä. Mutta maltan vielä hetken. Voi että saatiinhan tänne plussa-aaltoa taas.
 
Muistaako mua kukaan täältä? Ollaan yritetty toista vauvaa jo enemmän tai vähemmän siitä asti kun esikoinen oli 6kk eli n. 2 vuotta jo, pidettiin taukoa viime elokuu-tammikuu, koska ei haluttu että on ihan minivauva tai että oisin pitkällä raskaana, kun mennään kesällä naimisiin. Ei mentykään kun häitä siirrettiin vuodella ja tauko oli siis ihan turhaa... Vauvaa ei ole kuulunut tauon jälkeenkään vaikka kaikkemme ollaan yritetty.
Pari viikkoa sitten laitoin tänne viestiä, että mut voi poistaa listalta, koska tultiin siihen tulokseen, että koska taas edessä on häät ja muutenkin ollaan väsyneitä yrittämään (vaikka edelleen toive toisesta lapsesta on iso), eikä tässäkään kierrossa varmastikaan tärppää, niin annetaan lapsihaaveiden olla toistaiseksi ja katsotaan sitten joskus uudelleen jos katsotaan. Menkkojen oli määrä alkaa ke-to ja olin sopinut itseni kanssa viimeiseksi testipäiväksi hetkeen tämän aamun kun herään.

https://aijaa.com/3tPaxF

Lähdettiin Norjaan lomalle pari päivää oletetun oviksen jälkeen ja oli todella upea reissu. Ilmeisesti se rentoutuminen mistä kaikki puhuu, oli tässäkin se avain kiinnittymiseen. Oo kiltti ja pysy mukana loppuun asti❤ Toivottavasti tää tuo uskoa muidenkin yrityksiin. En todellakaan ikinä olisi voinut uskoa että viimeisellä kerralla...
Ja mitä oireisiin tulee, niin samat tuntemukset on ollu mitä ennen menkkoja yleensäkin, mutta vain asteen vaimempina. Vielä ei muuta ja perinteisen testin ajattelin tehdä myöhemmin.
Muistan sinut! :) Onnea tuhannesti ja peukut pystyssä, että kaikki menee hyvin ❤
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: KirJoh89 ja Vindy
Onpa täällä hurja määrä viestejä, millään en ehtinyt ihan kaikkea lukea, mutta onnittelut ainakin @Shibali @Puolu ja @Vindy !
Täällä jatkuu taas tämä megapitkä kierto, plussaa ei tullut ja uskon että ihan näillä näppäimillä pitäisi uusi kierto alkaa. Tämmöistä tämä on, varsinkin jos ovis tulee vasemmasta munasarjasta.
Olen nyt lukenut hieman luonnollisista apukeinoista mitä voisi käyttää kierron tasaamiseen ja päätin kokeilla maca-jauhetta... Maistoin sitä eka kerran tänä aamuna jugurtin seassa ja onhan se aivan kamalaa kuraa. Yritän myös pitää vhh-dieettiä yllä, jotta oma hedelmällisyys paranisi ja kierto tasaantuisi. Luin, että vähähiilarisesta ruokavaliosta on apua etenkin pco:sta kärsiville, vaikka ei ylipainoa olisikaan. Mitäs poppakonsteja tai ruokavalioita muilla on käytössä?
 
Onnea plussista naiset!!

Täällä dpo0.

-4, -2 ja -1 talletteluilla mennään. Tää on meille jo aika erikoisen paljon.. vanha selkävamma pisti nyt stopin ja tänään ei kyl pysty enää. Sit vaan odotellaan taas :)

mä oon kertonu parille kaverille. Ekasta en kertonu ennen ultraa kellekään ja tuli osalle vähän puskista ja jäi vähän olo et olin jotenkin muka "valehdellu", kun en heti kertonut et yritystä on. Ni nyt sit lempeämpi lähestymistapa :D
 
Ihania plussia! Onnea!

Olen opettaja ja sen verran edellisestä raskaudesta viisastuin, että silloin kun on kalaa ruokana, niin kannattaa syödä jotain muuta :D

Me ollaan kerrottu useille ystäville ja puolison äiti ja sisko tietää myöskin. Ollaan oltu aika avoimia. Ystävissä ja sukulaisissa on lapsettomuudesta kärsiviä, joten tiedossa on se ettei homma välttämättä onnistukaan.

Eilen sain hyviä uutisia! Limakalvo oli sittenkin lähtenyt kehittymään ja oli eilisessä ultrassa 10,5mm. Viidessä päivässä kasvoi 3,3:sta 10,5:een!! Tämä tarkoittaa sitä, että PAS on viikon päästä paitsi, jos rauta-arvot eivät ole nousseet. Kävin tänään verikokeessa. Peukut pystyssä!
 
Apua, muistankohan mä enää kaikkea mitä piti kommentoida!

@Shibali ja @Vindy onnea plussista!!:love:

Mä oon kertonut yrittämisestä parhaalle ystävälle, mutta muille ei olla kerrottu. Perheenjäsenille en ole halunnut kertoa sen takia, että jos tässä yrittämisessä alkaa kestämään tai tulee muita takaiskuja, niin se on sitten meidän oma tuska, eikä huolestuteta muita. Toki voin ajatella eri tavalla siinä vaiheessa jos tässä oikeesti alkaa kestämään tai tulee keskenmeno tms. Mutta ainakaan tässä vaiheessa ei kerrota muille.
 
@pumpuli1 sormet ja varpaat ristissä, että raja-arvot olisi nousseet. Jännät ajat teillä tulossa!

IHANIA plussia myöskin sadellut, onnittelut kaikille, ja tarrasukkia matkaan. Me ei olla kerrottu kenellekkään, paitsi miehen isä ja veli tietää, koska heille mies ehti kertoa viimeisimmästä 13+ raskaudesta. Itse en kertonut kenellekkään siinä vaiheessa vielä, koska minulla nt-ultra on raja jonka jälkeen ehkä uskaltaa pienesti toivoa, että kaikki sujuu. Mut nyt jotenkin kaikkien pettymysten jälkeen raja on rakenneultrassa..

Mä olen yksityisessä kotihoidossa töissä,joka on tosi raskasta, eli aika suuri vaikutus on, ja aiemman lapsen kohdalla aloin supistella jo 25 viikolta lähtien, tosin ne ei aiheuttaneet avautumista, mutta en saanut tehdä mitään raskasta, joten todennäköisesti seuraava menee samalla kaavalla. Lisäksi olen rakennustyömailla joten ne hommat saa sitten myöskin jäädä vähemmälle. Mutta niitä en jaksa vielä edes miettiä, tässä plussan saamisessa on ihan tarpeeksi nyt tekemistä..
 
Mä en oo kertonut kellekään yrityksestä.. Tai me. Oon kyllä kavereille jutellut, että olis tarkotus ”joskus lähiaikoina” alkaa tekemään asialle jotain, mutta siis mitään tarkkaa infoa siitä että jo yritetään en ole antanut. Mulla ei ole yhtäkään kaveria, jolla olisi lapsia, tai jolle lapset tuntuisivat olevan kauhean ajankohtainen asia, niin ei jotenkin tunnu niin luontevalta tästä avautua. Hassua sinänsä, ottaen huomioon että kaverit on ikähaarukalla 25-27. :D

Perheellekään en oo kertonut, vaikka tosi läheisiä ollaankin. Jotenkin haluais ehkä ne yllättää. Mutta haluan kyllä niille kertoa varmaan melko heti plussan jälkeen, tapahtu mitä tapahtu:love::)
 
Meillä periaatteessa kaikki tietää tulevasta yrityksestä, mutta eivät tarkkaa ajankohtaa. Ainoastaan hyvä ystävä, joka itse on nyt raskaana alkuvaiheessa tietää tarkemmin. Ollaan kuitenkin avoimesti puhuttu esikoisen kuoleman jälkeen, että halutaan vielä yrittää, mutta onneksi ne utelut on nyt vähempänä kuin ennen esikoista. Onneksi ihmisillä on edes vähän tilannetajua eikä kysele liikaa. Esikoisesta ilmoitettiin perheille ja lähimmälle kavereille heti ekan ultran jälkeen, mutta töissä mulla ei kaikki edes tiennyt ennen kuin synnytin. En tiedä miten kauan odotetaan mahdollisen tulevan vauvan suhteen. Toisaalta asiat voi mennä päin prinkkalaa ihan missä vaiheessa vaan, niin ei se panttaaminenkaan ole tae onnistuneesta raskaudesta. Luultavimmin odotetaan rakenneultraan/ yli sen ajan kun esikoinen syntyi ennen kuin kerrotaan ei niin läheisille kavereille. Vanhemmat ja sisarukset varmaan saa tietää siinä nt:n jälkeen. Kun vaan tulis raskaaksi ensin.

Muoks. Ei hymiöt toimi, niin on tylsää tekstiä. Yrittäkää kuvitella, että mukana on huumoriakin.
 
Sitä mun piti vielä sanoa, että mulla oli tosi outoja kipuja viime yönä. Tai sellasia mitä ei aikasemmin ole ollut. Yhtäkkiä tuli ehkä 15 sek ajaksi sellanen aika kova kipu alavatsaan, sitä voisi kuvailla menkkajomotukseksi, mutta voimakkaammaksi ja lyhyt aikaisemmaksi. Oli jännä kun yleensä tollaset menkkajomot kestää mulla pitkään, eikä ole sillä tavalla nopeasti vaihdelleet. Muutaman kerran tuli tollanen samanlainen. Nyt tietysti elättelen toiveita, että se oli jotain kiinnittymiseen liittyvää, kun tänään on dpo5.:p
 
  • Rakkaus
Reactions: Puolu
Sitä mun piti vielä sanoa, että mulla oli tosi outoja kipuja viime yönä. Tai sellasia mitä ei aikasemmin ole ollut. Yhtäkkiä tuli ehkä 15 sek ajaksi sellanen aika kova kipu alavatsaan, sitä voisi kuvailla menkkajomotukseksi, mutta voimakkaammaksi ja lyhyt aikaisemmaksi. Oli jännä kun yleensä tollaset menkkajomot kestää mulla pitkään, eikä ole sillä tavalla nopeasti vaihdelleet. Muutaman kerran tuli tollanen samanlainen. Nyt tietysti elättelen toiveita, että se oli jotain kiinnittymiseen liittyvää, kun tänään on dpo5.
SAMA! :love: :oops: Ei mut siis oon toki pari päivää edempänä dpo päivissä, mut heräsin siis aamulla aikasin siihen, että alavatsa kramppas ihan kun ois menkat. Meni kyllä melko nopee ohitse. Mutta siis ei mulla kyllä näillä kiertopäivillä yleensä oo mitään tämmösiä ”menkkakipuja” todellakaan. Että aina voi elätellä toiveitaaaa♥
 
  • Rakkaus
Reactions: Puolu ja 3milia
Ihana tämä plussa aalto❤ Olisi ihanaa liittyä siihen❤
Tuosta muille kertomisesta niin oikeestaan parhaat ystävät ja läheisimmät perheenjäsenet tietää meidän yrityksestä ja heille kerron kyllä välittömästi jos plussa joskus meille suodaan.
Tänään aamulla oli aivan todella voimakas paineentunne alavatsassa mikä kesti ehkä 10 minuuttia.... tuollaista ei ole kyllä ollut ikinä ellen ole raskaana ollut.... sitä en voinut enää kuvitella.....dpo 10 nyt. Alaselkä juilii kovasti myös..... jännittävää❤Olen saanut painoakin tiputettua kahdessa kuukaudessa nyt 8kg mikä toivottavasti auttaa myös tässä hommassa. Onhan tässä vielä pudotettavaa mutta hyvä suunta ainakin.☺
 

Yhteistyössä