Toiveissa vauva 2021

Paljon tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille ja vahvistumisia haamuviivoille :love::love:Ei tuo kuume ainakaan helpottamaan päin ole, kun melkein joka päivä käyn täällä lueskelemassa, tulee vaan tunne et vois itekin jo alkaa piinaileen! Ja siis sekin on niin hullua, miten aika kultaa näitä muistoja......muistan toisen lapsen synnyttyä sanoneeni, että enää en ikinä jaksa sitä yritysvaihetta, kun se on niin stressaavaa ja eikä mielessä pyöri mikään muu. Mutta, here we are, kaksi viivaa kiiluu silmissä ja kaikki uusiin kiertoihin joutumiset ja km tsäänssit unohtunut jne jne :D Vois jo alkaa ihan kiertoa kartoittaakseni tekeen ovistestejä ja YRITTÄÄ pysyä siinä päätöksessä, että aikaisemmin kun 1v sektiosta EI SAA tulla vahinkoja. Niinkuin mä nyt ekasta kerrasta tulisin raskaaksi jooo, mut joku pää tässä pitää yrittää pitää :D
 
Mä täytän seuraavaksi 36 ja kun on lukenut, että kierron lyheneminen kertoo myös osaltaan hedelmällisyyden laskusta, tuntuu lyhyemmät kierron vaiheet heti pahemmalta, mitä välttämättä ovat. Joo, olisi pitänyt herätä tähän aikaisemmin, mutta ei muka ollut hyvä aika aikaisemmin.
Mulla oli aina ennen kierto tasan 28 päivää, mutta nyt kun tätä kolmatta aloin suunnittelemaan ja yrittämään niin oon huomannut kierron olevan useimmiten 26 pv ja menkat vuotaa vähemän aikaa kuin ennen. Oon huolissani että tarkoittaako tää jo merkittävää hedelmällisyyden laskua. Oon ”vasta” 32 ja kuvitellut että vielä ois vuosia aikaa saada lisää lapsia. Nyt on menossa kp24 ja oon pyyhkiessä bongannut vv:n joukosta rusehtavaa/vaaleanpunaista. Jos menkat alkaa huomenna niin tämä kierto on ollut vaan 25pv. Masentavaa nämä mun kierrot ja nyt jo tuntuu ettei tästä tuu mitään, vaikka vasta kolmas yk menossa.
 
Hei! Oon jonkun aikaa jo lueskellut tätä palstaa ja taidan nyt uskaltautua itsekin esittäytymään :) Olen 33-vuotias ja ensimmäinen lapsi haaveissa. E-pillerit lopetin jo kolmisen vuotta sitten. Kortsulla menty sen jälkeen. Miestä on tähän hommaan pitäny tovi lämmitellä ja viimein vapun tienoilla uskaltautui heittämään tavarat sisälle :LOL:
Tänään on kp1, mikä oli hienoinen pettymys, vaikkakin nyt pystyy viettämään ensi viikon mökillä vähän vapaammin. Mieshän oli ihan satavarma, että homma hoituu heti kun kortsun heittää pois ja laski jo kuukaudenkin valmiiksi, milloin babyn on hyvä saapua :rolleyes: Olen itsekin sellainen tänne-kaikki-heti-nyt -tyyppiä, hyvin kärsimätön, joten onhan tämä tuskallista odottelua!
 
@Enerisa3 oikeestikko.... voi että ootko siis plussannut? Nythän pomppas toiveet taivaisiin
En oo ikinä kuullu sellaisesta oireesta
Oon tosiaan ihmetelly kun aamusta asti ja edelleen vaan jatkuu elohiiri.... ihan kun joku vähän potkisi tuossa sektioarven alueella
Toivotaan ettei tarvii tulla alas näistä pilvilinnoista
Istun täällä tyttöjen illassa ihan omissa maailmoissa
Joo oon, nyt on 9+2 menossa!:love: Muistelinkin että @Santso mainitsi että on ollut myöskin, tosi hassua! :D Toivotaan että elohiiri jatkuu ja olis merkki raskaudesta ❤
 
Hei taas! Hieman synkistelyä ja erittäin ON. Selaa ohi jos tuntuu siltä!

Tänään oli raskas päivä! Tuntuu että joka puolella satelee plussia. Kaikki ketkä edes haaveilevat raskaudesta ovat heti seuraavassa kierrossa raskaana. Ehkä se nyt iskee se tän uuden kierron harmitus, jota ei vielä ollut. Jännä ei mulla yleensä näin menkkojen loppuessa oo mielialavaihtelua.

Odottavan aika on pitkä. Kahden viikon päästä perjantaina on todennäköisesti inseminaatio. Ensi viikolla oon onneksi reissussa, mut tänään ajatukset on aivan sekaisin. Jotenkin vaikeaa olla lomalla, kun tietyllä tapaa toivoo et aika kuluisi nopeaa niin pääsisi yrittämään uudestaan. Tästä ajatuksesta on taas hirveän huono omatunto, kun mulla on elämäni ensimmäinen palkallinen kesäloma, josta en nyt sitten osaa nauttia.

Vaimokin tekee vielä iltaa (johon sen aamut vaihtui koronan takia), nii. Oon todella todella yksinäinen, joka ehkä lisää tätä pohdiskelua, joka selvästi on tän pahanmielen aiheuttaja.

Tää kierto olis aivan loistava plussata. Sais plussan häälahjaksi elokuussa ja vauvan vaimon synttäreiksi huhtikuussa. Jotenkin toisin iski vain aivan lohduton fiilis siitä, et onkohan meille tarkoitettu edes lasta. Vaikka tiedän et ollaan vasta yrittämisen alkumetreillä, on nää hoidot jotenkin psyykkisesti kuormittavia. Eletään rahallisesti tiukalla pienellä budjetilla ja mä teen työtä josta en nauti (ja jätin hakematta melko varmaa työpaikkaa josta olisin nauttinut). Paljon valintoja esimerkiksi sen suhteen kauanko kannattaa yrittää inseminaatiolla, koska vaihtaa IVFään.

Hieman siis raskasta tämä kaikki juuri nyt. Tiedän et huomenna taas paremmalla tuulella, mut nyt oli pakko avautua.
tänne saa ehdottomasti purkaa fiiliksiä ja itellä ollut myös samanlaisia fiiliksiä nyt alkukierto, kun tuntuu et joka päivä kuulen et joku uus tuttu oottaa vauvaa. Toki tää ikäkin tekee sen et tietenki kaikki nyt hankkii perhettä, mut kumpa itsekki sais jo ❤

tervetuloa myös paljon uusille!
 
Itsekin kovasti miettinyt tuota ikä asiaa.... täytän tänä vuonna 38 ja vielä yksi iltatähti haaveissa....mutta saas nähdä miten käy. Yritystä takana puolivuotta eikä vielä ole kuulunut...toki se on lyhyt aika mutta tuntunut todella pitkältä kun molemmat pojat tulleet yhdellä yrityksellä...mutta tosiaan varmasti ikä vaikuttaa isostikin. Kierto on ollut sama 26-28 jo vuosikausia ja ovulaatiot olen saanut hyvin kiinni Mutta joku tässä on pistäny hanttiin ....mistä sitä tietää onko ikä vai joku muu... stressiä kovasti ollut koko vuoden.... nooo positiivista mieltä pakko pitää yllä vaikka mikä olisi❤ Ja jos sitä vauvaa ei tähän perheeseen enää suoda niin onhan meillä yhteensä kolme täydellistä lasta❤
 
TITI-LOVE ihan hirmuisen paljon voimia epävarmaan tilanteeseen. Toivotaan, että on vaan harmitonta vuotoa. Ollaan täällä sun tukena oli tilanne mikä hyvänsä.

Täällä yks kp 51 menevä miettii, et jos kierto on normisti sen 31 päivää ja nyt jäi selvästi menkat väliin, niin millonhan hitossa sitä vois odottaa niitä menkkoja alkavaks. Sillon kun seuraavat pitäis tulla vai viikkoa aiemmin? Tai toki randomisti ihan koska vaan on myös mahis. Argh. Ollaan kyllä talleteltu ihan tasaseen tahtiin, että jos sattuis sopivasti ovikseen, mikäli sellainen ois ollu tässä tulossa. Onpa kyllä ärsyttävää tällainen odottelu. Toissapäivänä tein testinkin ja nega oli sekin.
Sama homma täällä, kp 40 menossa. Ihan sairaan ärsyttävää, me ei llla vielä yritystä aloitettu vaan mennään keskeytetyllä yhdynnällä mut hemmetti et on ärsytttävää vaan odottaa et millä sekunnilla ne menkat alkaa... ja menkkajomoja ollut joviikon ajan. :mad:
 
Minä täällä selittänyt miten testiviivojen tummumista on turha seurailla, mutta nyt taas itse seuraan ja eihän ne tunnu vahvistuvan.
Vähän epäilen että jääkin kemialliseksi
Millä testillä testaat? Mulla pc ei ole juurikaan vahvistunut haamusta, mutta rfsu melkein jo tasavahvat. Pieni epätoivo iski jo välissä kun pc ei tosiaan tummunut yhtään.
 
Millä testillä testaat? Mulla pc ei ole juurikaan vahvistunut haamusta, mutta rfsu melkein jo tasavahvat. Pieni epätoivo iski jo välissä kun pc ei tosiaan tummunut yhtään.
Tänään tein pelkän rfsu:n, mutta se tummuu niin hitaasti! Siinä testiajalla näytti jo siltä ettei viivaa tule laisinkaan. Nyt vähän kuivuttuaan on se ehkä hieman tummempi kuitenkin kuin eilen.
Nyt täytyy vaan malttaa, mutta on tää ihan paskaa keskenmenon jälkeen :cry:
 
VAUVA 2021 ♡

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

11.07.2020 - LAUANTAI

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
+ Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1. lapsi
kolava, ya 7/20, 2. lapsi (miehen 4.lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Haaveilija93....................kp 59/?
Futurmama..................kp 53/29-34
Puolu...............................kp 52/30-32
bellaella22050909..........kp 51/23
Wanti......................kp 49/34-48
Keisarinna85..............kp 44/24-27
Melissa86.....................kp 42/30-36
Shibali..............................kp 28/24-30
Taikinatonttu.............kp 27/?
Kikkakolmas..............kp 27/28
Goodway.......................kp 26/23
Wbä...................................kp 25/26-28
Minouche……………….kp 24/22
lulube..............................kp 23/29
Lillanna.............................kp 22/28-42
Brunet82.......................kp 22/26-28
Kirjoh89....................kp 18/28
Helmikorvakoru.......kp 17/27-28
Hipposka.....................kp 16/29-32
3milia...............................kp 16/25-28
Jjenn...............................kp 16/29-33
Kasikuus......................kp 16/27-28
Nokare..........................kp 15/29
Napsunen....................kp 15/35-37
Rimaleli..........................kp 15/30
Iinesankka....................kp 13/?
Mysteerio.......................kp 12/30
Zennuli..........................kp 11/25-28
Lovecoco.....................kp 11/30
-Lounatuuli-.................kp 8/28-35
Töppönen_....................kp 7/26
Alinna86.........................kp 5/28
Sinisilmät.........................kp 5/27-28
Tiukuna......................kp 5/29-31
Mamtobe............................kp 4/28
Eeva650.........................kp 2/28-42
Minttuni...........................kp 1/25
LaTila...................................kp 1/27

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Shibali...........................dpo 12
Kikkakolmas..........dpo 10
lulube.............................dpo 8
Brunet82.....................dpo 7
KirJoh89......................dpo 6
helmikorvakoru.......dpo 4
pumpuli1........................dpo 2
pata-ässä....................dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Shibali
Voi ei @Ananas90 , toivottavasti viivat alkaa pian tummua ja kaikki menis kuitenkin loppuun asti hyvin ❤

Oioi @Brunet82 siellähän kuulostaa lupaavalta tuo elohiiri ❤ Toivottavasti plussa pärähtää! :love: Millon meinaat testata? :X3:

Mä päätin että testaankin vasta ma/ti seuraavan kerran. Sillon ois dpo 14/15, ja mulla vaan noita ei-herkkiä testejä niin haluun varmistella et niissä sit jotain näkyis jos on näkyäkseen. Maanantaina tullaan pois mökiltä niin aattelin et ei sit mee tää mökkiloma pilalle jos se nega tuleekin...

Ai niin ja tervetuloa uusille! ❤ Tää on kyllä niin paras ryhmä ❤ :love:
 
Vieläkään ei menkkoja kp32. Mutta ihan hentoa pyyhkyvuotoa oli aamulla. Ehkä se tästä vielä käynnistyy tänään tai huomenna. Toki toissa päivänä oli myös vähän jo merkkiä, mutta se hävisi. Mutta josko se nyt olisi jo kierron vaihtuminen edessä.
 
@Shibali ajattelin että viikon päästä testata vasta eli joskus dpo 15....jos maltan odottaa:LOL:
Tervetuloa uusille ❤ Ihanaa kun tässä ryhmässä on niin hyvä henki❤
@Enerisa3 oliko sulla se elohiiri joka päivä päällä?....tänä aamuna kun heräsin niin sitä ei enää ollu....kesti kyllä yöhön saakka mut nyt oon ihan että jaahas:ROFLMAO:
 
  • Rakkaus
Reactions: Shibali
@Shibali ajattelin että viikon päästä testata vasta eli joskus dpo 15....jos maltan odottaa
Tervetuloa uusille Ihanaa kun tässä ryhmässä on niin hyvä henki
@Enerisa3 oliko sulla se elohiiri joka päivä päällä?....tänä aamuna kun heräsin niin sitä ei enää ollu....kesti kyllä yöhön saakka mut nyt oon ihan että jaahas
Ei se joka päivä! Ennen ku testasin se saatto kahtena päivänä välillä olla, sit päivä ettei ollu mitään, ja sit taas palas :D Nyt on ollu niin ettei oo ollu moneen päivään/viikkoon mitään, ja alkuviikosta taas kahtena päivänä nyki KOKO AJAN :LOL: nyt ei oo taas pariin päivään ollu:giggle:
 
@Enerisa3 okei eli tämä oli rauhoittava tieto...saas nähdä alkaako uudelleen lähipäivinä...❤
Vähän sellaista särkyä alaselässä ja vatsassa oli eilen ja tänään ja nyt hieman rinnat kipeytyneet myös....voi minulla enteillä kumpaa vaan....mahdankohan testauksen kanssa malttaa odottaa ensi perjantaihin tai lauantaihin....:X3::X3:. ehkä kuitenkin mulle se nega siinä testissä parempi kun se että ne menkat alkaa ja toivoa pitäny yllä siinä.... en tiedä:unsure:
 
  • Rakkaus
Reactions: kolava
@minttuni ja @LaTiLa pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta..... on tämä rankkaa oikeasti❤
Itse olen koko aamun taas selaillu nettiä ja tutkinut ihmisten alkuraskausoireita.:X3:... Joka kerta kun olen antanut vallan sille ajatukselle että voisin olla raskaana niin sitten kun ne menkat alkaa niin tulee jotenki sellanen tyhmä olo joka kerta....alkaa jotenki hävettämään että mitä mä oikein kuvittelin taas.....en tykkää siitä tunteesta yhtään:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Mamtobe
@minttuni ja @LaTiLa pahoittelut täältäkin uuteen kiertoon joutumisesta :cry:❤

Ja tervetuloa uusille!!:love: Kiva saada lisää porukkaa mukaan:X3:

@Brunet82 ihan samoja fiiliksiä ollut kyl vähän joka kierrossa, just toi tyhmä olo.. :rolleyes:

ON: en nyt oikeen tiiä tästä omasta tilanteesta, ei oo missään kohtaa ollut sitä normaalia oviskipua ja paineentunnetta mistä yleensä tunnistan. Sellasta pientä tuikkailua sillon tällöin, mut ei muuta. Eilen illalla kyllä haluja oli:sneaky: Mutta lämmöt oli tänään aamulla samat kun eilen, ei vielä siis kohonneet. Et olisko sit vasta tulossa tänään tai huomenna, vai onko ovuloimaton kierto:(o_O
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Nokare
Kiitos tsempeistä ❤ @Brunet82 ja @3milia kuulostaa niin tutulta tuo "tyhmä olo". Muistelen jonkun muunkin siitä kirjoittaneen. Minulla on melkein joka kierron lopussa sellainen olo, että jospa olisikin tärpännyt. Ja uuden kierron alkaminen saa aikaan surun lisäksi myös häpeää ja tunnen itseni tyhmäksi, se on kamalaa! En tiedä mistä sellaiset tunteet johtuvat. Jotenkin epäonnistunut olo. Ja koskaan en kenestäkään muusta näin ajattelisi! Olen aivan liian ankara itselleni.

Viime yö oli todella vaikea kipujen kanssa. Henkinen romahdus tapahtui vasta hetki sitten. Olen sukulaisen luona kylässä, onneksi uskalsin avata suuni niin olo helpottui ja jotenkin taas tämä tilanne sai realistisemmat mittasuhteet. Ei ole mitään hätää, kyllä asiat järjestyy.
 
Täällä toiveet aamun petipuuhista räjähti kirjaimellisesti käsiin, kun taaperon kakkavaippa falskas meiän sänkyyn :D meni vähän halut, et katotaan illalla uusiks :D

Eilen vähän "harjoteltiin", jos ovis osuu alkuviikolle ni hyvä vähän treenaa tässä viikonloppuna. Mut on tää kyllä ihan hivenen haastavampaa kun pitää miettiä ton rakkauslapsen aikataulujen mukaan, eikä omien halujen :)
 

Yhteistyössä