Hei taas! Hieman synkistelyä ja erittäin ON. Selaa ohi jos tuntuu siltä!
Tänään oli raskas päivä! Tuntuu että joka puolella satelee plussia. Kaikki ketkä edes haaveilevat raskaudesta ovat heti seuraavassa kierrossa raskaana. Ehkä se nyt iskee se tän uuden kierron harmitus, jota ei vielä ollut. Jännä ei mulla yleensä näin menkkojen loppuessa oo mielialavaihtelua.
Odottavan aika on pitkä. Kahden viikon päästä perjantaina on todennäköisesti inseminaatio. Ensi viikolla oon onneksi reissussa, mut tänään ajatukset on aivan sekaisin. Jotenkin vaikeaa olla lomalla, kun tietyllä tapaa toivoo et aika kuluisi nopeaa niin pääsisi yrittämään uudestaan. Tästä ajatuksesta on taas hirveän huono omatunto, kun mulla on elämäni ensimmäinen palkallinen kesäloma, josta en nyt sitten osaa nauttia.
Vaimokin tekee vielä iltaa (johon sen aamut vaihtui koronan takia), nii. Oon todella todella yksinäinen, joka ehkä lisää tätä pohdiskelua, joka selvästi on tän pahanmielen aiheuttaja.
Tää kierto olis aivan loistava plussata. Sais plussan häälahjaksi elokuussa ja vauvan vaimon synttäreiksi huhtikuussa. Jotenkin toisin iski vain aivan lohduton fiilis siitä, et onkohan meille tarkoitettu edes lasta. Vaikka tiedän et ollaan vasta yrittämisen alkumetreillä, on nää hoidot jotenkin psyykkisesti kuormittavia. Eletään rahallisesti tiukalla pienellä budjetilla ja mä teen työtä josta en nauti (ja jätin hakematta melko varmaa työpaikkaa josta olisin nauttinut). Paljon valintoja esimerkiksi sen suhteen kauanko kannattaa yrittää inseminaatiolla, koska vaihtaa IVFään.
Hieman siis raskasta tämä kaikki juuri nyt. Tiedän et huomenna taas paremmalla tuulella, mut nyt oli pakko avautua.