Toiveissa vauva 2021

Musta on pitkään tuntunut, että meidän yhteiselosta puuttuu jotain, yhteinen lapsi. Joten en ole osannut pelätä mahdollisen raskautumisen ja vauvan negatiivisia vaikutuksia. Nyt kun yritys on alkanut, jokin on muuttunut. Meillä on ihanaa yhdessä! Toki on ollut ennenkin, emmehän muuten olisi naimisissa yms.. Mutta nyt on selvästi noustu jollekin uudelle tasolle. Ja se kyllä toisaalta auttaa tässä piinaavassa odottelussa - meillä on tosi hyvä kaksinkin. Ensimmäinen "apua, mun pitää synnyttää" -paniikki tuli kyllä heti ehkäisyn jäätyä pois.

Aiemmin täällä taisi olla puhetta sykkeistä, ehkä erityisesti yöllä. Vai muistanko omiani? Sivuja on niin paljon, että löytäminen tuntuu mahdottomalta.. Liittyikö kohonnut yösyke kierron vaiheeseen vai enteileeköhän plussaa? Kuinka paljon syke on noussut teillä, jotka tän on huomannut?
 
Tuohon pumpulin kysymykseen:
Kysymys kaikille varsinkin alkutaipaleella oleville: tuleeko teille koskaan sellasta oloa, että ette oo varmoja ootteko ajatelleet tämän vauva-asian loppuun tai muuten epäilyttää?

- Me nyt ei olla alkutaipaleella, kun on jo yksi lapsi. Mutta esikoinen on nyt 3,5v ja alkaa olemaan niin iso, että voidaan tehdä paljon kaikkea ja toisaalta itsellä vapaus, kun lapsi ei ole enää niin pieni, että olisi iholla koko ajan. Siksi ehkä uuden vauvan tulo mietityttää, että miten sitä sopeutuu taas vauvakuplaan ja pystyykö antamaan esikoiselle tarpeeksi huomiota.

aamun omanapa, tein pc:n ja se ei ollut toissapäiväisestä vahvistunut yhtään. Harmittaa, pitäisi vaan pysyä erossa testeistä ja testata vasta kun menkat myöhässä viikon-kaksi niin ei tarvitsisi taas pettyä.
Meillä on ihan sama tilanne, tosin esikoinen on jo 4. Mutta tuo että kaikki on niin helppoa jo, on vapaus mennä itsekseenkin ja toisaalta lapsen kans voi tehdä kaikkea "ihan oikeeta" eikä elämä oo vaan sitä nukkumista, syömistä ja päiväunia. Onneksi sitä ihan pientä nyyttiä myös kaipaa aika usein, sitä tuhinaa ja avuttomuutta. Iso ikäero onneksi auttaa monessa asiassa sitten jos se toinen joskus tulee, pystyy keskittymään molempiin lapsiin kun tarpeet on niin erilaiset.
 
Musta on pitkään tuntunut, että meidän yhteiselosta puuttuu jotain, yhteinen lapsi. Joten en ole osannut pelätä mahdollisen raskautumisen ja vauvan negatiivisia vaikutuksia. Nyt kun yritys on alkanut, jokin on muuttunut. Meillä on ihanaa yhdessä! Toki on ollut ennenkin, emmehän muuten olisi naimisissa yms.. Mutta nyt on selvästi noustu jollekin uudelle tasolle. Ja se kyllä toisaalta auttaa tässä piinaavassa odottelussa - meillä on tosi hyvä kaksinkin. Ensimmäinen "apua, mun pitää synnyttää" -paniikki tuli kyllä heti ehkäisyn jäätyä pois.

Aiemmin täällä taisi olla puhetta sykkeistä, ehkä erityisesti yöllä. Vai muistanko omiani? Sivuja on niin paljon, että löytäminen tuntuu mahdottomalta.. Liittyikö kohonnut yösyke kierron vaiheeseen vai enteileeköhän plussaa? Kuinka paljon syke on noussut teillä, jotka tän on huomannut?
Sykkeet kiinnostaa myös, jos niissä jotain tuollaista on. Älykellon kans niitä seuraan jatkuvasti, viime yönä oli aika korkeella.
 
Ihan mielenkiinnosta kyselen teiltä ketkä ootte mittailleet lämpöjä, että onko nämä helteet vaikuttaneet niihin jotenkin? En oo itse tässä kierrossa mitannut ja nyt alkoi kiinnostaa ja harmittaa kun olis ollut kiva seurata onko helteillä jotain vaikutusta kehon lämpöön :D
 
Musta on pitkään tuntunut, että meidän yhteiselosta puuttuu jotain, yhteinen lapsi. Joten en ole osannut pelätä mahdollisen raskautumisen ja vauvan negatiivisia vaikutuksia. Nyt kun yritys on alkanut, jokin on muuttunut. Meillä on ihanaa yhdessä! Toki on ollut ennenkin, emmehän muuten olisi naimisissa yms.. Mutta nyt on selvästi noustu jollekin uudelle tasolle. Ja se kyllä toisaalta auttaa tässä piinaavassa odottelussa - meillä on tosi hyvä kaksinkin. Ensimmäinen "apua, mun pitää synnyttää" -paniikki tuli kyllä heti ehkäisyn jäätyä pois.

Aiemmin täällä taisi olla puhetta sykkeistä, ehkä erityisesti yöllä. Vai muistanko omiani? Sivuja on niin paljon, että löytäminen tuntuu mahdottomalta.. Liittyikö kohonnut yösyke kierron vaiheeseen vai enteileeköhän plussaa? Kuinka paljon syke on noussut teillä, jotka tän on huomannut?
Mulla on nyt ollut tuo oura reilun kuukauden ja mulla ainakin selkeästi nousee sykkeet samalla kun lämmöt ovulaation jälkeen. "Normaali" yön leposyke on n. 61.", Mut ovulaation jälkeen pyöritään semmoisessa yli 70. En tiedä liittyykö kiertoon, mutta mulla on nyt kahdesti ollut jo näin :D

Pohdin muuten et oliko niin et lämmössä voi sit jonain(minähän?) Päivänä nähdä semmoisen kiinnittymisdipin? Mulla nyt on selkeästi se oviksen jälkeinen lämmönnousu menossa (joka siis kyl tulee aina oviksen jälkeen :D)

Jännä muuten miten rautainfuusioa ennen mulla oli normi lämpö kehossa 35 pintaan ja nyt se on asettunut sinne 36,5 pintaan sen jälkeen (ja tänään esim. 36,9 mikä olis ennen mulle ollut jo ihan kuumeinen olo)
 
@kirjoh89 kp 1. Voi poistaa piinalistalta.
TÄnään aamulla alkoi menkat. Testi negaa vaikka kuinka tarkkaan sitä katseli. Samalla tuli vuosi täyteen meidän yritystä raskautua.
Kysyin mieheltä, josko olisi valmis menemään siemennesteanalyysiin? Hän sanoi, että mitä enemmän asiaa kyselen, sitä enemmän siitä tulee paineita ja ei ainakaan aio mennä antamaan näytettä. Puoli vuotta sitten lupasi, että menee ehdottomasti vuoden yrityksen täyteen tulon jälkeen tutkimuksiin.

Mies kuitenkin toivoo lasta kans tosi paljon, ja kertoo, että nyt alkaa tulla paineita kun niin pitkään jo yritetty raskautua. Mies on joka yhdyntäkerralla lauennu sisään, ja seksiä meillä on ollut lähes pävittäin. Joissain kuissa on nautittu seksitä vain joka tn päivä eikä oo tärpännyt.
On jotenkin tosi pettynyt olo.

NIi ka en siis oo painostanu miestä testeihin. Viimeksi keskusteltu aiheesta lokakuussa 2019. Ja sit pari päivää ennen menkkojen alkua kun ei yöllä väsyttäny, selailin lapsettomuushoitoasioita ja siemennestetutkimuksia ja laitoin miehelle linkin tutkimusten sivuille.

Kertokaa, miten mies voisi päästä "nolon tilanteen" yli, eli mennä antamaan omasta siemennesteestä näytteen?
Munkin miehen ensireaktio oli järkytys ja nolotus. Mut mä varasin sille ajan kun se oli ilmeisesti noloa sinne itse soitella. Olisi myös voinut hakea purkin laboratoriosta ja viedä valmiin näytteen sinne.
Toivottavasti saat miehen menemään sinne :) ootko itse käynyt tutkimuksissa? :)
 
Sykkeet voi vaihdella tän helteenkin takia, mut jos jollain pitempään sykkeitä seuranneel on kokemusta asiasta, niin olis totta kai mielenkiintoista kuulla :D

Mulla ei helle ole vaikuttanut aamulämpöihin. Tosin en kyl aina samaan aikaan mittaa, vaan vasta herätessä. Jos ens kierrossa tsemppais sen suhteen:)

Minäkin oon kiinnittymisdipistä kuullu, mut sekään ei vissiin kaikille tuu..?:unsure:

ON: appien mukaan dpo6 tänää ja kohtuu oireetonta ollu olo. Tässä kierrossa uutena lievä rintojen aristus sivuilta ja ajoittainen nippailu alavatsalla. Muutamat yöt tullu nukuttua huonosti oviksesta alkaen, mut selittynee kyl helteel ym. Oma asenne kyl, et menkkoja ootellaan ja koitetaa ens kierto ajoittaa paremmin sit:geek:

EDIT. Nyt kun aloin miettii, niin eilis iltaan nukkumaan käydes vähän paleli ja vedin sukat jalkaan ja peiton korviin vaikka makkari on aika lämmin. Kylhän sitä hetken päästä sit heräs kuumuuteen ja sai sukat ja peitot kyytiä :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Sykkeestä: Mulla on aiemmin aina noussut ovulaation jälkeen leposyke ja pysynyt sillä korkeammalla tasolla menkkojen alkuun saakka, jonka jälkeen droppaa menkkojen ajaks melkein 10 pykälää. Mut toissasyksyn plussakierrossa ovulaation jälkeinen nousu vaan jatkui ja korkeammalla pysyikin aina synnytykseen saakka. Normaalisti mun leposyke siis n.55-57, ovulaation jälkeen vähintään 60 ja menkkojen ajan yleensä 53, niin kuin siis nytkin.
Siinä plussakierrossa nousi ovulaation jälkeen johonkin 62-64 ja siellä siis pysyi sen 9kk :LOL:
 
Sykkeestä: Mulla on aiemmin aina noussut ovulaation jälkeen leposyke ja pysynyt sillä korkeammalla tasolla menkkojen alkuun saakka, jonka jälkeen droppaa menkkojen ajaks melkein 10 pykälää. Mut toissasyksyn plussakierrossa ovulaation jälkeinen nousu vaan jatkui ja korkeammalla pysyikin aina synnytykseen saakka. Normaalisti mun leposyke siis n.55-57, ovulaation jälkeen vähintään 60 ja menkkojen ajan yleensä 53, niin kuin siis nytkin.
Siinä plussakierrossa nousi ovulaation jälkeen johonkin 62-64 ja siellä siis pysyi sen 9kk
Hmm.. Onpa mielenkiintosta! Mulla on pidempään ollu urheilukello käytössä. Nyt ostin siihen kankaisemman hihnan, kun silikonista tulee iho-oireita jatkuvalla käytöllä. Täytyypä seurailla! Mulla kyllä muutenkin sykkeet vähän korkealla.. Normi yösyke ka on jotain 58-61, nyt ollut pari yötä 63 tai yli..
 
@Kasikuus paljon tsemppiä lääkäriin, kerro mitä siellä sanottiin!

Pumpulin kysymykseen. Kyllä täälläkin mietityttää. Mietityttää käytännön asiat (raha, koti, auto, muut tarvikkeet ym hankinnat) mutta sitten myös parisuhde, oma aika ja oma mielenterveyskin. Meillä ennestään tuo 1,5-vuotias, ja omaa aikaa ei varmasti ole näinkään paljon toisen lapsen synnyttyä. Eikä raskaudestakaan ole samalla tavalla aikaa nauttia omassa rauhassa kun toista odottaa :)
Koen että opin aika paljon itsestäni pikkuvauva-aikana. Synnytyksen jälkeinen hormonimyräkkä sai minut olemaan toisinaan todella suojeleva ja vihainen leijonaemo ja tämä näkyi myös miehelle. En haluaisi olla sellainen enää koskaan, siihen valmistaudun tietoisemmin ensi kerralla... Koen että meidän perheessä tärkeää on että osaan itse ottaa kaikkien tarpeet huomioon, mutta myös olla stressaamatta liikaa pikkuasioista...

Hankalaa varmaan tulee siis joskus olemaan :D haha.

Omaa napaa hei vielä! (Valkovuotovaroituksen kera) Mitä ihmettä tää nyt on? Luulin että ovis viime viikonloppuna. Ihmeellinen limatulpan oloinen havaittu perjantaina. Pari vv-päivää vielä sen jälkeen ja sit aivan kuiva kausi. Kunnes nyt vv ihan holahtamalla taas housuihin. Mitääää. Onks ovis vasta nyt vai mitä? Eilen nippaili vähän alavatsaa illalla hetken aikaa. Luulosairaus taitaa painaa täällä :D Elättelen myös tärpistä toiveita!
 
@Kasikuus paljon tsemppiä lääkäriin, kerro mitä siellä sanottiin!

Pumpulin kysymykseen. Kyllä täälläkin mietityttää. Mietityttää käytännön asiat (raha, koti, auto, muut tarvikkeet ym hankinnat) mutta sitten myös parisuhde, oma aika ja oma mielenterveyskin. Meillä ennestään tuo 1,5-vuotias, ja omaa aikaa ei varmasti ole näinkään paljon toisen lapsen synnyttyä. Eikä raskaudestakaan ole samalla tavalla aikaa nauttia omassa rauhassa kun toista odottaa
Koen että opin aika paljon itsestäni pikkuvauva-aikana. Synnytyksen jälkeinen hormonimyräkkä sai minut olemaan toisinaan todella suojeleva ja vihainen leijonaemo ja tämä näkyi myös miehelle. En haluaisi olla sellainen enää koskaan, siihen valmistaudun tietoisemmin ensi kerralla... Koen että meidän perheessä tärkeää on että osaan itse ottaa kaikkien tarpeet huomioon, mutta myös olla stressaamatta liikaa pikkuasioista...

Hankalaa varmaan tulee siis joskus olemaan haha.

Omaa napaa hei vielä! (Valkovuotovaroituksen kera) Mitä ihmettä tää nyt on? Luulin että ovis viime viikonloppuna. Ihmeellinen limatulpan oloinen havaittu perjantaina. Pari vv-päivää vielä sen jälkeen ja sit aivan kuiva kausi. Kunnes nyt vv ihan holahtamalla taas housuihin. Mitääää. Onks ovis vasta nyt vai mitä? Eilen nippaili vähän alavatsaa illalla hetken aikaa. Luulosairaus taitaa painaa täällä Elättelen myös tärpistä toiveita!
Mulla luteaalivaiheen puolivälin jälkeen runsastuu aina vv (kuten nytkin), mutta jos sulla yleensä vv vähäistä, niin miksei se vois enteilläkin tärppiä :love:
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
@haaveilija24 Varovaiset onnittelut, kyllä siinä ihan selvä toinen viiva näkyy! :love:

@Kasikuus Hyvä että pääset lääkärille. Tympeää olla epätietoisuudessa. Voimia ja virtuaalihali sinne! <3

Pahoittelut nyt alkuun näistä mun testi kuvista. Edelleen vaivaa, kun testi niin haalea piinapäiviin nähden. Ehkä se on hyväksyttävä että hedelmöityminen ei varmaankaan ole tapahtunut inssi päivänä vaan myöhemmin. Eikö viiva kuitenkin ole vahvistunut, kun ylempi tiistailta ja alempi tän aamun? Ei kyllä siis vieläkään mikään leffaviiva. Uusinta verikoe on ensi viikolla, mutta en pääse töiden takia vasta kuin keskiviikkona näytettä antamaan. :cautious:

https://aijaa.com/RfOHG2

https://aijaa.com/wacm6I
 
Nyt tulee varmaan painavaa ja rumaa tekstiä. Pahoittelen!
Mutta mikä vi*** siinä on, että mun kohdalla onnistuu kaikki menemään päin persettä ja mun kohdalle osuu sellaset idiootit lääkärit ja hoitajat. Saldo lääkärikäynniltä on sanat "sisätutkimuksessa kaikki ok. Ei tarvetta laittaa lähetettä gravidaan ultraan tms. koska viikkoja niin vähän ja syke ei näy. Näitä nyt vaan sattuu, että kaikki raskaudet ei pääty hyvin" .. Nainen puhu koko ajan hymyillen ja naureskellen ja ei tuntunut paljoa kiinnostavan mitä sanon. Kirjoitti kuitenkin papereihin, että JOS vuoto ja kivit yltyy, ni saan mennä ilman lähetettä gravidaan AAMULLA.. Kysyin, että no jos päivällä, ni ei kuulemma hyötyä, et sama odottaa aamuun :eek: Ja sain lähetteen hcg mittaukseen ja sinne saan mennä keskiviikkona.
Joo kaikki voi olla sisätutkimuksessa ok, mut mä aavistan, et siellä sisäpuolella ei ole kaikki ok. On kyllä aika iso ihme, jos kaikki ois ok. Käski myös tehdä raskaustestin kotona, et kyl viivat kertoo, jos kesken menee. Kerroin että no kyl digi jo kerto, et viikkoja vähemmän. Lähdin siis takas töihin ja nyt oottelen mitä tässä tapahtuu.
 
Nyt tulee varmaan painavaa ja rumaa tekstiä. Pahoittelen!
Mutta mikä vi*** siinä on, että mun kohdalla onnistuu kaikki menemään päin persettä ja mun kohdalle osuu sellaset idiootit lääkärit ja hoitajat. Saldo lääkärikäynniltä on sanat "sisätutkimuksessa kaikki ok. Ei tarvetta laittaa lähetettä gravidaan ultraan tms. koska viikkoja niin vähän ja syke ei näy. Näitä nyt vaan sattuu, että kaikki raskaudet ei pääty hyvin" .. Nainen puhu koko ajan hymyillen ja naureskellen ja ei tuntunut paljoa kiinnostavan mitä sanon. Kirjoitti kuitenkin papereihin, että JOS vuoto ja kivit yltyy, ni saan mennä ilman lähetettä gravidaan AAMULLA.. Kysyin, että no jos päivällä, ni ei kuulemma hyötyä, et sama odottaa aamuun Ja sain lähetteen hcg mittaukseen ja sinne saan mennä keskiviikkona.
Joo kaikki voi olla sisätutkimuksessa ok, mut mä aavistan, et siellä sisäpuolella ei ole kaikki ok. On kyllä aika iso ihme, jos kaikki ois ok. Käski myös tehdä raskaustestin kotona, et kyl viivat kertoo, jos kesken menee. Kerroin että no kyl digi jo kerto, et viikkoja vähemmän. Lähdin siis takas töihin ja nyt oottelen mitä tässä tapahtuu.
Mitä ihmettä! Sua ei edes ultrattu? En voi käsittää miten eri tavalla ihmisiä voidaan kohdella.
Täällä suoraan ultrat, hcg:t, kontrolliultrat ym.
Voisitko ottaa yhteyden johonkin tahoon, koetko että olet nyt työkykyinen?
Ei herranjestas kun sapettaa sun puolesta..
 
  • Tykkää
Reactions: Mäyh
Nyt tulee varmaan painavaa ja rumaa tekstiä. Pahoittelen!
Mutta mikä vi*** siinä on, että mun kohdalla onnistuu kaikki menemään päin persettä ja mun kohdalle osuu sellaset idiootit lääkärit ja hoitajat. Saldo lääkärikäynniltä on sanat "sisätutkimuksessa kaikki ok. Ei tarvetta laittaa lähetettä gravidaan ultraan tms. koska viikkoja niin vähän ja syke ei näy. Näitä nyt vaan sattuu, että kaikki raskaudet ei pääty hyvin" .. Nainen puhu koko ajan hymyillen ja naureskellen ja ei tuntunut paljoa kiinnostavan mitä sanon. Kirjoitti kuitenkin papereihin, että JOS vuoto ja kivit yltyy, ni saan mennä ilman lähetettä gravidaan AAMULLA.. Kysyin, että no jos päivällä, ni ei kuulemma hyötyä, et sama odottaa aamuun Ja sain lähetteen hcg mittaukseen ja sinne saan mennä keskiviikkona.
Joo kaikki voi olla sisätutkimuksessa ok, mut mä aavistan, et siellä sisäpuolella ei ole kaikki ok. On kyllä aika iso ihme, jos kaikki ois ok. Käski myös tehdä raskaustestin kotona, et kyl viivat kertoo, jos kesken menee. Kerroin että no kyl digi jo kerto, et viikkoja vähemmän. Lähdin siis takas töihin ja nyt oottelen mitä tässä tapahtuu.
Voisitko kuitenkin kipusyyllä hakeutua ultraan, jotta saisit mielenrauhaa? Toki voihan se olla vaikeaa ultralla todeta mitään, jos viikkoja tarpeeksi vähän. Voi itku tätä epätietoisuutta :(
 
@haaveilija24 Varovaiset onnittelut, kyllä siinä ihan selvä toinen viiva näkyy!

@Kasikuus Hyvä että pääset lääkärille. Tympeää olla epätietoisuudessa. Voimia ja virtuaalihali sinne! <3

Pahoittelut nyt alkuun näistä mun testi kuvista. Edelleen vaivaa, kun testi niin haalea piinapäiviin nähden. Ehkä se on hyväksyttävä että hedelmöityminen ei varmaankaan ole tapahtunut inssi päivänä vaan myöhemmin. Eikö viiva kuitenkin ole vahvistunut, kun ylempi tiistailta ja alempi tän aamun? Ei kyllä siis vieläkään mikään leffaviiva. Uusinta verikoe on ensi viikolla, mutta en pääse töiden takia vasta kuin keskiviikkona näytettä antamaan.

https://aijaa.com/RfOHG2

https://aijaa.com/wacm6I
On toi mun silmään vahvistunut ja mulla on omasta mielestä tosi tiukat viivalasit. :)
 
Mitä ihmettä! Sua ei edes ultrattu? En voi käsittää miten eri tavalla ihmisiä voidaan kohdella.
Täällä suoraan ultrat, hcg:t, kontrolliultrat ym.
Voisitko ottaa yhteyden johonkin tahoon, koetko että olet nyt työkykyinen?
Ei herranjestas kun sapettaa sun puolesta..
Ei ultrattu. Työkykyinen olen. Nyt kipuna onneksi vain alaselän polttelut. Mä olen lähinnä nyt vain todella VIHAINEN. Mä en nyt oikein pysty käsittää, et miks se on niin vaikeaa päästä mihinkään :( En osaa nyt edes surra. Joku tässä nyt vaan mättää ja haluaisin, et tää ois pian ohi. Mut silti takaraivossa joku pikku apina hakkaa ja toivoo, et tästä kaikesta paskasta huolimatta siellä pieni sydän sykkis, vaikka kaikki oireiden katoaminen 5pvä sitten, testit, kivut ja vuodot antaa syyn epäillä keskenmenoa.

Voisitko kuitenkin kipusyyllä hakeutua ultraan, jotta saisit mielenrauhaa? Toki voihan se olla vaikeaa ultralla todeta mitään, jos viikkoja tarpeeksi vähän. Voi itku tätä epätietoisuutta
Ei auttanut, vaikka sanoi kipujen luokaksi 9/10 :cautious::cry: Viikkoja ois nyt 5+6 omien laskujen mukaan.
 
Nyt tulee varmaan painavaa ja rumaa tekstiä. Pahoittelen!
Mutta mikä vi*** siinä on, että mun kohdalla onnistuu kaikki menemään päin persettä ja mun kohdalle osuu sellaset idiootit lääkärit ja hoitajat. Saldo lääkärikäynniltä on sanat "sisätutkimuksessa kaikki ok. Ei tarvetta laittaa lähetettä gravidaan ultraan tms. koska viikkoja niin vähän ja syke ei näy. Näitä nyt vaan sattuu, että kaikki raskaudet ei pääty hyvin" .. Nainen puhu koko ajan hymyillen ja naureskellen ja ei tuntunut paljoa kiinnostavan mitä sanon. Kirjoitti kuitenkin papereihin, että JOS vuoto ja kivit yltyy, ni saan mennä ilman lähetettä gravidaan AAMULLA.. Kysyin, että no jos päivällä, ni ei kuulemma hyötyä, et sama odottaa aamuun Ja sain lähetteen hcg mittaukseen ja sinne saan mennä keskiviikkona.
Joo kaikki voi olla sisätutkimuksessa ok, mut mä aavistan, et siellä sisäpuolella ei ole kaikki ok. On kyllä aika iso ihme, jos kaikki ois ok. Käski myös tehdä raskaustestin kotona, et kyl viivat kertoo, jos kesken menee. Kerroin että no kyl digi jo kerto, et viikkoja vähemmän. Lähdin siis takas töihin ja nyt oottelen mitä tässä tapahtuu.
Kovasti tsemppiä sinne! On kyllä aika ikävää käytöstä lääkäriltä, se ultra ei nyt olisi kyllä paljoa vaatinut. Ois kuitenkin saanut mahdollisesti selvyyden asiaan. Vaikka tottahan se on, että pienillä viikoilla ei se ultra välttämättä kerro mitään. Mutta ei ois lääkäriltä ollut pois, jos ois sut sinne päästänyt heti.
 

Yhteistyössä