Toiveissa vauva 2021

En taas muista kenen kaikkien viestiin piti vastata. @Kasikuus ylihuomiseen jännitetään, tulethan kertomaan sitten. Paljon tsemppiä <3 mulla meni kans viime yö ihan reisille, molemmat miehen kanssa pyörittii koko yö, nukuin varmaa pari tuntia ja tänää ollu ihan kuutamolla.. :D aina sitä miettii miten mikäkin vaikuttaa raskautumiseen ja nyt aattelin että kierto menetetty. Tosi kivat lähtökohdat aina tähän touhuun :D XD tänään alkanu ovis kivut, päivällä tein testin mut oon juonu nii paljon että varmaan laimensi. No voi myös olla että se testi lähtee tummumaan vasta huomenna ti tai ke. Ovis ennuste olis torstaille, mut luulen että se saattaa olla jo ke. Jännittävää silti. Oon tän kierron kyllä eläny sillei ettei "kovin hyvät lähtökohdat raskautua", mm. Oon alkoholia juonu enemmä. Noh katotaan, nyt on jotenki rento olo ja mietim vaa että pari seksi kertaa ku saa ennen ovista nii oon tyytyväinen :D en jaksa ottaa taas liikaa paineita.
 
AI niin, sitä piti kysyä että onko jollain teistä ollut veristä vuotoa ennen ovista? Tullut nyt pari kertaa pyyhkiessä vähän. Tää on taas joku ihan uus, menkat siis loppu vajaa viikko sitten... Kai mun kierto vaan on sit sekaisin... Ovistesti ei ainakaan viä plussaa näytä, vähän ehkä vahvistunut eilisestä. Ja muutenkin luulisin et ovis tulossa vasta joskus pe/la, mut toki mun kierron pituudet vaihtelee...
Minulla on useinkin! Tosin mulla niin lyhyt kierto yleensä, että menkat vaihtuu lähes suoraan ovislimoihin, että voihan ne kai olla jotain kuukautisten rippeitäkin ehkä?
 
  • Tykkää
Reactions: Shibali
Täällä aivan samoilla päivillä samat tunnelmat ollu. Ite en kuitenkaan tällä kertaa anna painoarvoa minkäänlaisille oireille, kylmänviileesti vaan testaan sit ku dpo tarpeeks, koska viimekierrossa oli muka niin selkeet raskausoireet mutta en kuitenkaan ollutkaan raskaana. Oisko sunnuntaina hyvä testipäivä meille?
Mä oon sen verran hurja, että meinaan to dpo9 viimeistään pe dpo 10 Sofin 10 herkällä kokeilla testata :D en tiedä miksi ne testit niin kuumottelee laatikossa. Varmaan sekin kun saa yksin olla kotona to ja pe, kun esikoinen menee kouluun, nii saa rauhas tiirailla haamuja :D

Dpo 10 oon nimittäin saanut jo 25 herkkyiseen sofiin kunnon haamun kahdesti, kun plussasin, niin luulis et dpo 9 vois herkässä näkyä jotain :) toki voi näkyä huijarihaamuakin.
 
AI niin, sitä piti kysyä että onko jollain teistä ollut veristä vuotoa ennen ovista? Tullut nyt pari kertaa pyyhkiessä vähän. Tää on taas joku ihan uus, menkat siis loppu vajaa viikko sitten... Kai mun kierto vaan on sit sekaisin... Ovistesti ei ainakaan viä plussaa näytä, vähän ehkä vahvistunut eilisestä. Ja muutenkin luulisin et ovis tulossa vasta joskus pe/la, mut toki mun kierron pituudet vaihtelee...
Mulla tuli ennen keskenmenoa vuoden verran joka kierrossa, (sitä ennen aina välillä) plussa kierrossa tuli lisäksi vielä oviksen jälkeenkin pientä tiputtelu vuotoa 5 päivää.
Mut keskenmenon jälkeen ne loppuivat. Eli nyt oli 5 ovis, kun ei oo tullu ennen eikä jälkeen verta. En tiedä miksi loppuivat.
 
  • Tykkää
Reactions: Shibali
Mä oon sen verran hurja, että meinaan to dpo9 viimeistään pe dpo 10 Sofin 10 herkällä kokeilla testata en tiedä miksi ne testit niin kuumottelee laatikossa. Varmaan sekin kun saa yksin olla kotona to ja pe, kun esikoinen menee kouluun, nii saa rauhas tiirailla haamuja

Dpo 10 oon nimittäin saanut jo 25 herkkyiseen sofiin kunnon haamun kahdesti, kun plussasin, niin luulis et dpo 9 vois herkässä näkyä jotain toki voi näkyä huijarihaamuakin.
Okei, noo ite oottelen sunnuntaihin:p
 
Mulle voi päivittää huomiselle kp 1 ja ottaa piinailijoista pois.

Huono mieli on tottakai, vaikka muuta en odottanutkaan kuin menkkoja. Toisaalta kun se pieni toivon kipinä on aina siihen asti kun vuoto alkaa. Mut alkoi siis äsken juuri vuotaa. Nyt alkoi yk 17. Ihan väärin kun itse ei voi päättää tai vaikuttaa siihen saako lasta vai ei. No, uuteen kiertoon ja niin tää on nähty, et kyl se mielialakin sieltä taas nousee kun menkat loppuu. Tsemppiä kaikille muille, toivotaan parempaa onnea muille piinailijoille.
 
Mulle voi päivittää huomiselle kp 1 ja ottaa piinailijoista pois.

Huono mieli on tottakai, vaikka muuta en odottanutkaan kuin menkkoja. Toisaalta kum se pieni toivon kipinä on aina siihen asti kun vuoto alkaa. Mut alkoi siis äsken juuri vuotaa. Nyt alkoi yk 17. Ihan väärin kun itse ei voi päättää tai vaikuttaa siihen saako lasta vai ei. No, uuteen kiertoon ja niin tää on nähty. et kyl se mielialakin sieltä taas nousee kun menkat loppuu. Tsemppiä kaikille muille, toivotaan parempaa onnea muille piinailijoille.
Pahoittelut:(
Tosiaan ei voi ymmärtää miksi antaa niin odotuttaa kierto toisensa jälkeen ja toiset jotka eivät edes haluaisi lasta jää raskaaksi..niin väärin :cry:
Tsemppiä❤
Tääl alko selkäkivut ja vatsaankin jomottelee vähän väliä et perästä tullaan:rolleyes::poop:
 
Ompas tänne pyörähtänyt siis ihan mielettömästi plussia, onnea!

Mä en ymmärrä, tänään kp 30/30, ei menkkoja kuulu. Raskaustesti nega, mutta ovis testi todella plus plus! Paljon tummempi viiva kuin testiviiva, siis miten ovis voi olla nyt vasta...

mut voi ainakin ottaa piinailijoista pois, kun ei tästä ota mitään selvyyttä
Eikös ovistestiin voi kans pärähtää plussa loppukierrosta jos on raskaana?
 
Ihan hullun kauan jos yli vuoden ootte yrittäny, niin väärin :( Onko niistä koronan takia hoitojen jatkumisista kuulunu mitään?!

Tänään ollu pari kertaa kovaa repäisykipua, mutta ei niitä kunnon jomoja vieläkään mitä viime kierrossa. Voiko olla näin helppoa muka, en meinaa uskoa enää raskauteen kun ne jomot on ollu jo ihan vakiojuttuja plussakierrossa :O

Edit. Lopetin kyllä kahvin juonnin kokonaan muutama päivä sitten, kun sai aamukahvin jälkeen juosta suoraan vessaan. Esikoisen odotukselta lopetin myös kun huomasin että menkkajomot teli aina kun olin juonu kahvia, vissiin vaan kuvittelen?! Viime kierrossa join kahvia kuin sieni... :D
 
Tänään kp 30 ja dpo:sta ei näemmä tietoa, kun alan nyt epäillä aiemmin niin selkeillä oireilla tullutta ovista, oisko sittenki ollu myöhemmin limoista ja verenvuodosta huolimatta? Eilen oli taas kyllä mekkajomoa mutta tänään kaikki oireet on kadonnu.. Voi että taas tympäsee kun ei tiiä missä mennään.

Päivän positiivinen: soitin tänään polille maaliskuun testien tuloksista (saatiin lähete helmikuussa) että voiko niitä saada kuitenkin vaikka hoitoja ei jatketakaan vielä koronan vuoksi ja saatiinki miehen kanssa yhteinen aika polille kesäkuun alkuun jossa käydään tulokset läpi! Nyt tuntuu että on taas jokin, mitä kohti mennään :giggle:
 
Kai se on tuo käsittelemättä jäänyt keskenmeno. Se tekee sittenkin kipeämpää kuin ajattelin.
Nyt lapsuuden ystävä jakoi somessa, kuinka heille on tulossa lokakuinen. Meille piti tulla lokakuinen.
Sitä ennen ehdin pari päivää odottaa heinäkuista.
Onhan meillä jo lapsia, mutta silti tämä sattuu.

Kiitos faktojen etsimisestä ja tsempeistä
Pakko yrittää kuitenkin ajatella positiivisesti ja jännäillä. Toivottavasti se ovis oli eilen!
Tää oli ku omasta suusta. Sain tietää lokakuisesta alkuvuodesta, parin päivän jälkeen mun entinen kaveri liittyi samaan Lokakuisten ryhmään. Ei mennyt ku pari viikkoa, niin keskenmeno tuli mun kohdalle. Voin sanoa, etten ehkä koskaan ole ollut niin katkera maailmankaikkeudelle.
 
Ja kovasti kiitoksia kaikille! <3 pidän nyt tiukasti sormet ristissä että plussatuulet tulisi teidänkin suuntaan ja kaikkien plussanneiden pienet pitää tarrasukat jalassa. <3
Mulla oli dpo6 alkaen vahva fiilis, että nyt tärppäsi, mutten uskaltanut antaa itseni luottaa vaan fiilikseen. Nyt olisi 3+5 ja pahaaenteilevästi jomottelee munasarjoista/alavatsalta koko ajan. Pahaa pelkään taas. Neljästä K:sta on kolme jo sattunut kohdalle, Keskonen, Kemiallinen, Keskenmeno mutta Kohdunulkoinen puuttuu. Tiedän, oon aivan sekasin :LOL:
 
Onnea kaikille plussanneille! Ihania lueskella hyviä uutisia. Toivotaan lisää plussia kevään ja kesän mittaan! ;)

Omaa napaa täällä hieman.
Pakko tulla vähän purkamaan ajatuksia kun varsinainen ensimmäinen yk menossa. Flo arvioi ovulaation 8. päivälle, mutta en ole koskaan ennen seurannut kiertoani sillä silmällä, että osaisin sanoa koska yleensä ovuloin. Vielä vähän hakuammuntaa kiertoon tutustuessa. Hassua, että aina vaan oppii uusia asioita omasta kropastaan!
Huomasin myös, että aika pysähtyi heti kun päätettiin että vauva saisi tulla. :) Tuntuu, että oletetusta ovulaatiostakin olisi jo vähintään viikko, eikä KOLME päivää.
Nyt ymmärrän miksi nimi "piinailijat". Hih:)
 
Onnea kaikille plussanneille! Ihania lueskella hyviä uutisia. Toivotaan lisää plussia kevään ja kesän mittaan!

Omaa napaa täällä hieman.
Pakko tulla vähän purkamaan ajatuksia kun varsinainen ensimmäinen yk menossa. Flo arvioi ovulaation 8. päivälle, mutta en ole koskaan ennen seurannut kiertoani sillä silmällä, että osaisin sanoa koska yleensä ovuloin. Vielä vähän hakuammuntaa kiertoon tutustuessa. Hassua, että aina vaan oppii uusia asioita omasta kropastaan!
Huomasin myös, että aika pysähtyi heti kun päätettiin että vauva saisi tulla. Tuntuu, että oletetusta ovulaatiostakin olisi jo vähintään viikko, eikä KOLME päivää.
Nyt ymmärrän miksi nimi "piinailijat". Hih
Heh, täällä sama - oviksesta muutama päivä ja tuntuu jo viikoilta. Toivottavasti teillä tärppää pian ❤

En katsonut vielä lapsi tuntemattoman kanssa, huomiselle säästelen. Viikonloppu oli yllättävän rankka, eilen pysyin somesta pois päivän. Alkuun katsoin päivityksiä, mutta sitten alkoi jotenkin surettamaan liikaa. Nyt jo taas tavallinen mieli. Tuntuu todella kaukaiselta mahdollisuus tulla raskaaksi. Tosin seuraavasta kierrosta soitan hoitoihin, pääsemmekö aloittamaan.
 
Siis voin jotenkin kuvitella noi teidän piinailu tunteet. Mun on jo vaikea odottaa ensi viikon ensikäyntiä klinikalla. Tuntuu et aika matelee. Jos kaikki olisi vain musta ja puolisosta kii nii oltais menty jo aiemmin, mut pakko mun löytää töitä ennen ensimmäistä inseminaatiota (tai tuntuisi huijaukselle aloittaa töissä ja olla jo raskaana), joten heinäkuu on tällä hetkellä tosiaan ekoille hoidoille realistinen. Onneks oon nyt muutamaan sellaiseen työpaikkaan hakenut, johon on melko realistista päästä töihin (ja aloittamaan töissä myös jo pian), joten tuo ensikäynti on just sopivasti, niin kerkeää tehdä tarvittavat alkututkimukset yms. Ja aloittaa heinäkuun kierrosta yritys. Pidetään peukut pystyssä, et kaikki sujuisi nyt näin ♥
 
Ja kovasti kiitoksia kaikille! <3 pidän nyt tiukasti sormet ristissä että plussatuulet tulisi teidänkin suuntaan ja kaikkien plussanneiden pienet pitää tarrasukat jalassa. <3
Mulla oli dpo6 alkaen vahva fiilis, että nyt tärppäsi, mutten uskaltanut antaa itseni luottaa vaan fiilikseen. Nyt olisi 3+5 ja pahaaenteilevästi jomottelee munasarjoista/alavatsalta koko ajan. Pahaa pelkään taas. Neljästä K:sta on kolme jo sattunut kohdalle, Keskonen, Kemiallinen, Keskenmeno mutta Kohdunulkoinen puuttuu. Tiedän, oon aivan sekasin
Mulla on sama suora! Ja tosiaan kohdunulkoinen puuttuu täälläkin.

Toivotaan, että kaikki menee tällä kertaa hyvin :love:
 

Yhteistyössä