Toiveissa vauva 2021

Kai se on tuo käsittelemättä jäänyt keskenmeno. Se tekee sittenkin kipeämpää kuin ajattelin.
Nyt lapsuuden ystävä jakoi somessa, kuinka heille on tulossa lokakuinen. Meille piti tulla lokakuinen.
Sitä ennen ehdin pari päivää odottaa heinäkuista.
Onhan meillä jo lapsia, mutta silti tämä sattuu.

Kiitos faktojen etsimisestä ja tsempeistä ❤
Pakko yrittää kuitenkin ajatella positiivisesti ja jännäillä. Toivottavasti se ovis oli eilen!
 
Täällä yks taustailija huutelee, en oo siis täällä huomannut tollasta, on mennyt kokonaan ohi ku viestiä tulee niin hurjaa vauhtia, mut alkoi kiinnostaa, joten googlailin ja löysin tältä terveyskylän sivulta tollasen kaavion! En tiedä onko just toi mitä tarkoitit, mut ainakin vastaa kuvausta
Hei tää se oli! Kiitos!:love: Ja kiitos myös @Vindy nyt on kaks kaavioo mitä voi analysoida:X3:

Eilen aloitettiin tallettelut ja perjantaina pitäis Flon mukaan olla ovis eli dpo-5 oli eilen:sneaky: Jospa nyt joka toinen päivä sit tekis mieli, niin menis aika kivasti:X3::X3:
 
Kai se on tuo käsittelemättä jäänyt keskenmeno. Se tekee sittenkin kipeämpää kuin ajattelin.
Nyt lapsuuden ystävä jakoi somessa, kuinka heille on tulossa lokakuinen. Meille piti tulla lokakuinen.
Sitä ennen ehdin pari päivää odottaa heinäkuista.
Onhan meillä jo lapsia, mutta silti tämä sattuu.

Kiitos faktojen etsimisestä ja tsempeistä
Pakko yrittää kuitenkin ajatella positiivisesti ja jännäillä. Toivottavasti se ovis oli eilen!
Mulla kans taitaa olla sama vika, että ei ookaan niin käsitelty tuo keskenmeno kun luuli. Meillä ois laskettu aika ollu nyt heinäkuussa ja mitä lähemmäks se tulee, sitä enemmän tulee surua menetyksestä... Väkisin alkaa ajatella kuinka pitkällä jo nyt olis jos lapsi ois meille suotu... joten ymmärrän niin hyvin sua. Mutta onneks teillä kuitenkin selvästi hyvät mahdollisuudet noiden taulukoiden perusteella, toivottavasti tää ois siis sittenkin teidän tärppikierto :love: Tsemppiä sinne!

Ja hitto @Alinna86 mä olin ihan varma et saisin lukee sun plussasta täällä :( noi sun oireetkin oli niin lupaavia. Hitto menee kyllä hermot kaikkiin oireisiin, jotka ei sit tarkota mitään, sullakin noin selkeitä... Mut koska sun menkat siis pitäs alkaa? Onko vielä kummiskin toivoo et muuttuis plussaks? Ja hyvä kyllä että meet mittaan ferritiinin :) mä kyllä ihmettelen etteivät sitä oo sulta mitanneet, kun sulla oli ne kaikki keskenmenotutkimukset :oops: Luulis et toi ois yks mitattava asia... Mut ilmeisesti kaikki lääkärit ei vaan oo ferritiinistä vielä kartalla...

Onnea kaikille plussanneille, niin ihanaa!! :love: Toivottavasti mahdollisimman moni meistä pian liittyy teidän joukkoon :love::X3:
 
Mulla kans taitaa olla sama vika, että ei ookaan niin käsitelty tuo keskenmeno kun luuli. Meillä ois laskettu aika ollu nyt heinäkuussa ja mitä lähemmäks se tulee, sitä enemmän tulee surua menetyksestä... Väkisin alkaa ajatella kuinka pitkällä jo nyt olis jos lapsi ois meille suotu... joten ymmärrän niin hyvin sua. Mutta onneks teillä kuitenkin selvästi hyvät mahdollisuudet noiden taulukoiden perusteella, toivottavasti tää ois siis sittenkin teidän tärppikierto Tsemppiä sinne!

Ja hitto @Alinna86 mä olin ihan varma et saisin lukee sun plussasta täällä noi sun oireetkin oli niin lupaavia. Hitto menee kyllä hermot kaikkiin oireisiin, jotka ei sit tarkota mitään, sullakin noin selkeitä... Mut koska sun menkat siis pitäs alkaa? Onko vielä kummiskin toivoo et muuttuis plussaks? Ja hyvä kyllä että meet mittaan ferritiinin mä kyllä ihmettelen etteivät sitä oo sulta mitanneet, kun sulla oli ne kaikki keskenmenotutkimukset Luulis et toi ois yks mitattava asia... Mut ilmeisesti kaikki lääkärit ei vaan oo ferritiinistä vielä kartalla...

Onnea kaikille plussanneille, niin ihanaa!! Toivottavasti mahdollisimman moni meistä pian liittyy teidän joukkoon
Meillä ois la. Nyt ihan käsillä, kesäkuussa, en tiedä miten se päivä tulee menemään mutta onneksi siihen sattui vapaa! Mietin kans miten pitkällä olisin ja viime kuussa oisin jääny äippälomille jne. Surullista :cry:
Nyt on dpo 12 ja menkat pitäs alkaa ylihuomenna niin oishan tässä toivoa vielä kun näistä teineistäkin sain plussat vasta kun menkat myöhässä...mut jotenkin ei oo yhtään fiilistä edes enään testata, oottelen nyt vaan vuotoa alkavaksi, ei oo kyllä mitään oireita myöskään siihen suuntaan.
Ferritiini mittausta en saanut vaikka pyysin sen samalla kun tutkittiin km, minust tosi outoa ettei se automaattisesti kuulu noihin tai just etten saanut vaikka pyysin:oops:
No mut pääasia et nyt se tehdään (y)
 
Mulla dpo 6 ja hentoa Menkkajomoa mahalla ollut aamun. Eilen oli ennen nukkumaan menoa pari tuikkimiskipua ja poltetta kohdun alueella. Toivottavasti nää ois nyt hyviä merkkejä. Keltarauhas kipua vasemalla lisäksi.
Täällä aivan samoilla päivillä samat tunnelmat ollu. Ite en kuitenkaan tällä kertaa anna painoarvoa minkäänlaisille oireille, kylmänviileesti vaan testaan sit ku dpo tarpeeks, koska viimekierrossa oli muka niin selkeet raskausoireet mutta en kuitenkaan ollutkaan raskaana. Oisko sunnuntaina hyvä testipäivä meille? :cool:
 
Onnea plussanneille ja haamulaisille!!:love:

Jos olisin viisi vuotta nuorempi, niin saattaisin pitääkin koronataukoa, mutta näin 27 vuotiaana koen, ettei kannata turhia vitkutella. Varsinkaan kun kenelläkään ei ole mitään takeita siitä, että tilanne koronan suhteen olisi erilainen esim. 2v kuluttua, enkä halua joutua katumaan myöhemmin.

Mieskin alkaa ihanasti innostua vauva-asiasta <3 Eilen pohti nimivaihtoehtoja ja sanoi alkavansa selvittää omien isovanhempien vanhempien nimiä yms, jos löytyisi niistä joku kiva:love:
 
Onnea uusille haamuille ja plussille ❤

Tänään onneks ehkä vähän pirteämpi mieli eilisen negan jälkeen. Pientä menkkajuilintaa tänään ollu eli odottelen niitä alkavaksi keskiviikkona, mutta ehkä pienen pientä haavetta pidän kuitenkin vielä yllä plussauksesta.
Normaalisti rinnat kipeytyy heti oviksen jälkeen mutta hellittää 4 päivää ennen menkkojen alkua. Nyt tuntuu että kipeytyy vain entisestään ja nyt alkanut vasemman nännin pieni vihlonta aina hetkittäin.

Selkä on myös ollu nyt jo varmaan 5 päivää kipeä tai jotain ihme polttelua tuntuu ja oon monena yönä heränny kesken unien kun särkeny. On niin paljon kaikkia omituisia oireita kyllä :ROFLMAO: :ROFLMAO:

En oo lämpöjä vielä ikinä mittaillu mut Miten te lämpöjen mittaajat niin osaattekohan kertoa et miten mulla vois se toimia, kun teen vuorotöitä ja herään aina tosi eri aikaan. Joskus herään klo 08 ja seur päivänä saatan herätä klo 12 ja jos oon yön töissä niin herään vasta klo 14. Pitääköhän lämmöt paikkaansa tai onko luotettavaa jos mittaan herätessä?:sneaky:
 
Viimeksi muokattu:
Kauhea väsymys :( Eilen nukahdin sohvalle puol 6 ja heräsin seiskalta ja olin koko loppu illan ihan kuutamolla. Kympiltä sit nukkuu ja yhdestä puol viiteen valvoin (klo soi 8) ja voitte vaan kuvitella kuinka väsynyt oon nyt. Mitään ei jaksa tehdä, poskia kuumottaa ja edelleen lämpö 37.1. Mies kävi antaa tänään näytteen ja tulokset piti saada huomenna, mutta olivat kysyneet et onko kiire, ni mies oli sanonut ei, joten odotellaan tuloksia siis saatavaksi ylihuomenna. Huoh! Ois ollut kiva tietää jo huomenna :(
 
Kauhea väsymys Eilen nukahdin sohvalle puol 6 ja heräsin seiskalta ja olin koko loppu illan ihan kuutamolla. Kympiltä sit nukkuu ja yhdestä puol viiteen valvoin (klo soi 8) ja voitte vaan kuvitella kuinka väsynyt oon nyt. Mitään ei jaksa tehdä, poskia kuumottaa ja edelleen lämpö 37.1. Mies kävi antaa tänään näytteen ja tulokset piti saada huomenna, mutta olivat kysyneet et onko kiire, ni mies oli sanonut ei, joten odotellaan tuloksia siis saatavaksi ylihuomenna. Huoh! Ois ollut kiva tietää jo huomenna
Kuulostaa kyllä ihan raskausoireilta :X3: Kunpa saisitkin plussan :love: Ja tsemppiä joka tapauksessa tulosten odotteluun :love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Kasikuus
Kuulostaa kyllä ihan raskausoireilta Kunpa saisitkin plussan Ja tsemppiä joka tapauksessa tulosten odotteluun
Samaa itsekin toivon, mut ei kyl odotukset ole kovin korkealla :( Jotenkin aina menee mieli matalaksi, kun tuo rinnan patti ilmoittaa olemassa olostaan ja se on kyl ollut joka kierrossa menkkojen oire. Väsymystä ollut muulloinkin, mut muistaakseni näin kovaa väsymystä ollut viimeksi ennen rautalääkitystä :unsure:
Äh, ei sais ajatella yhtään enempää ja nostaa toiveita. Pe pitäis alkaa menkat (miks aina vkl?) :devil:
 
Viimeksi muokattu:
Omaa napaa nyt nopeesti kun on vähän kiire, palaan muiden viesteihin illemmalla <3

Mulle voi päivittää huomiselle Dpo0

Tulipas yllättäen tämä ovisplussa, olin ihan varautunut vasta torstaihin. No kelpaahan tämä, varsinkin kun viikonloppunakin oli ahkeraa makuuhuoneen puolella, saadaan kelpo monen päivän putki tähän! Eli piinapäivät, täältä tullaan!
 
AI niin, sitä piti kysyä että onko jollain teistä ollut veristä vuotoa ennen ovista? Tullut nyt pari kertaa pyyhkiessä vähän. Tää on taas joku ihan uus, menkat siis loppu vajaa viikko sitten... Kai mun kierto vaan on sit sekaisin... Ovistesti ei ainakaan viä plussaa näytä, vähän ehkä vahvistunut eilisestä. Ja muutenkin luulisin et ovis tulossa vasta joskus pe/la, mut toki mun kierron pituudet vaihtelee...
 
  • Vau!
Reactions: Lilmi89
AI niin, sitä piti kysyä että onko jollain teistä ollut veristä vuotoa ennen ovista? Tullut nyt pari kertaa pyyhkiessä vähän. Tää on taas joku ihan uus, menkat siis loppu vajaa viikko sitten... Kai mun kierto vaan on sit sekaisin... Ovistesti ei ainakaan viä plussaa näytä, vähän ehkä vahvistunut eilisestä. Ja muutenkin luulisin et ovis tulossa vasta joskus pe/la, mut toki mun kierron pituudet vaihtelee...
Yhdessä kierrossa oli, tosin pitkin kiertoa vuosi verta. Ei joka päivä kuitenkaan. Mikä lie, ei näistä ota selvää.
 
  • Tykkää
Reactions: Shibali

Yhteistyössä