Ollaan lomailtu, päiväkodin ja koulujen aloitus vienyt kaiken ajan viimeiseltä parilta viikolta. Sen takia en ole käynyt täällä mutta nyt taas aktivoidun kun arki alkanut sujumaan.
Mulle voi päivittää listaan dpo 7 tälle päivälle
Mulla todettiin papassa lievää muutosta viime vuoden kesällä.
Siitä 6kk päästä uusinta papa, missä enemmän muutoksia.
Otettiin kolposkopia viime tammikuussa, oli cin1 muutoksia.
Siitä seuraava kolposkopia kuukaus sitten, missä löytyi cin2 muutos.
Ja tänään muutos alue poistettiin loop hoidolla. Mietin miten tämä vaikuttaa jos raskaus alkoi tässä kierrossa. Ja muutenkin vaikuttaako jotenkin raskautumiseen.
Mistä tiedän onko vuoto loopista, menkoista, kemiallisesta vai mistä kyse.. nyt ainakin vuotaa ihan ministi, mutta jos vuoto yltyy.. tän viikon lopussa voisi raskaustestin kyllä tehdä ihan mielenkiinnosta.
Nythän ei 3 viikkoon saa harrastaa yhdyntää, niin ens kierto on menetetty meidän osalta. Ellei tämä kierto veny yli viikolla jostain syystä.
Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja selvisi viime viikolla että taas on arvot huonontunu. Vaikka 1,5v olikin lääkkeillä kaikki kunnossa..plääh, tääkin vielä kaiken muun keskellä. Olisi kyllä aikamoinen ihme jos nyt raskautuisin..pcos, nää kohdunkaulan muutokset/hoidot, kilppari ei toimi=ei tosiaan raskautumista..
En muuten saa hymiöitä tänne, aina hyppää pois kun jatkan lausetta
Tässä tää romaani mun elämästä tällä hetkellä, pitkän tauon jälkeen <3
Mulle voi päivittää listaan dpo 7 tälle päivälle
Mulla todettiin papassa lievää muutosta viime vuoden kesällä.
Siitä 6kk päästä uusinta papa, missä enemmän muutoksia.
Otettiin kolposkopia viime tammikuussa, oli cin1 muutoksia.
Siitä seuraava kolposkopia kuukaus sitten, missä löytyi cin2 muutos.
Ja tänään muutos alue poistettiin loop hoidolla. Mietin miten tämä vaikuttaa jos raskaus alkoi tässä kierrossa. Ja muutenkin vaikuttaako jotenkin raskautumiseen.
Mistä tiedän onko vuoto loopista, menkoista, kemiallisesta vai mistä kyse.. nyt ainakin vuotaa ihan ministi, mutta jos vuoto yltyy.. tän viikon lopussa voisi raskaustestin kyllä tehdä ihan mielenkiinnosta.
Nythän ei 3 viikkoon saa harrastaa yhdyntää, niin ens kierto on menetetty meidän osalta. Ellei tämä kierto veny yli viikolla jostain syystä.
Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja selvisi viime viikolla että taas on arvot huonontunu. Vaikka 1,5v olikin lääkkeillä kaikki kunnossa..plääh, tääkin vielä kaiken muun keskellä. Olisi kyllä aikamoinen ihme jos nyt raskautuisin..pcos, nää kohdunkaulan muutokset/hoidot, kilppari ei toimi=ei tosiaan raskautumista..
En muuten saa hymiöitä tänne, aina hyppää pois kun jatkan lausetta
Tässä tää romaani mun elämästä tällä hetkellä, pitkän tauon jälkeen <3