Toiveissa vauva 2021

Minulla on kyllä ollut kipuja nyt illan aikana, onkohan rakkula puhjennut vai mitä siellä tapahtuukaan ovulaation aikana. No kai näkyy jotain merkkejä huomenna ultrassa. Jännittää jostain syystä todella paljon.

@Tiukuna varmasti kiva testailla, mitä testailin myös liuskoilla ennen ultraa, ihan huvin vuoksi
Joo kyl mulla ainakin lääkäri ennen inssiä viel ultraa ja sanoo sit onko se munasolu jo irronnut vai ei :D
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Mitähän hittoo! Mulla on täällä nyt ollu ovis testi vuorokauden selkeesti plussalla, ja tänään siis ihan selvästi tummempi kun eilen! o_OJa tänään on alkanu alavatsakivut sekä selkäkivut. Ja selkeesti tälläkertaa kipua kohdistuu myös vasemman munasarjan kohdalle mitä en oo aikasemmissa kierroissa huomannu..:unsure:
Tarvisin siis apua et onko mulla tänään dpo 0 vai sit vasta dpo -1 ??:poop:o_O:unsure:
Veikkaisin et sul ois tänää dpo0, jos huomenna jo hailurampi :)


Pieni oma napailu.. Jotenkin on heitetty kirves kaivoon tän kierron osalta. Ei onnistunu varmistelut ja tänää jostain syystä uudelleen egg white limoja illasta. Eikä tuota miestä kyl tänäänkään saa kellistettyä :/ Ihme itkuisuuttakin nyt tässä kierrossa ollut enemmän - alkaa suurempi ikävä olla pillereiden aikaista seesteistä oloa :D

Onkos muilla Flon käyttäjillä tullu ihan ihme oviksen laskemisia? Nyt ollu lämmöt noususuhtanteiset dipin jäljiltä eli oon mielestäni ovuloinut (kipu, limat, kn ja halut myös vahvistais tän), mut jostain syystä Flo sanoo laskeneensa oviksen tulevalle tiistaille. Miksei se huomioi aiempia oireita, jotka aina mulla liittyy ovikseen :LOL:
 
Joo kyl mulla ainakin lääkäri ennen inssiä viel ultraa ja sanoo sit onko se munasolu jo irronnut vai ei :D
Näin ajattelinkin, että eiköhän katso ennen kuin tuikkaa tavaran sisälle :D hitsi toivottavasti osuis ajoitus kohdilleen. Jotenkin jännittää, ehkä kun eka kerta ja tietenkin kovasti toivotaan onnistumista.
 
Huomenta! Täältä kirjottelen aamupahoinvointisena, eli tais tosiaan ovis olla eilen illalla tai yöllä, LH-hormonin tasokin selvästi romahtanu illasta.. premom kylläkin väittää et tänään on dpo 0, mut tiedä sit, ite kun en selkeesti tunne irtoamishetkee.. vasemman ovarion kipu on kyllä helpottanu..

Sori hymiöt puuttuu! En saanu niitä toimiin..
 
Testasin kp28/28 ja töysipuhdas negatiivinen tulos. Ei tästäkään kierrosta tärpännyt. Voi että odotan sitä lääkäri aikaa tulevaksi, jotta saatais vähän tähän jotain selkoa, et onko edes mahdollista tulla koskaan raskaaksi. Iski vaa aikamoinen mielialan lasku jälkeen negatestistä ja siitä et meille ei varmaan suoda koskaan lasta. Yritys aloitettu virallisesti 6/19, mut menty välillä (8/18-5/19) ennen yrityksen aloitusta myös ilman ehkäisyä ( silloin pääsääntöisesti käytössä ollut ainoastaan kondomi) ovulaation aikaan. Ensimmäisestä kerrasta tulin mitä ilmeisimmin raskaaksi, ainakin testit oli leffaviivat, mut se meni kesken, enkä käynyt silloin lääkärissä (11/18.).

Menkat ei ole vielä alkaneet, mutta meinaa sellaisia tuntemuksia tuo kohdunalue antaa et lähiaikoina alkamassa.

Ehkä se mieliala taas nousee huomenna jo kun ne menkat viimeistään alkaa konkreettisesti.
 
Varovaisesti taidan liittyä takapiruksi tänne haaveilijoihin. Vuoden alussa kohdunulkoinen raskaus joka päätyi munatorven repeämään ja vas. munasarjan poistoon. Nyt toissapäivänä ovulaatio jonka aikana ilman suojausta lemmiskelty ja varovasti lähdetään yrittämään beibi no 3:sta. Mies aloittanut opinnot nyt vielä samaan aikaan, esikoinen vitosluokan ja kakkonen täytti juuri neljä. Sormet ristissä ja parempi tuuri tälläkertaa, selviää myös pian onko yhdestä munasarjasta mihinkään:rolleyes:
 
@Mamtobe Täällä myös pahoinvointia ovulaatioon liittyen. Toivottavasti kohta olisi toisenlainen syy mahdolliselle pahoinvoinnille.. :)

@Eeva650 Kiitos, kyllä jännittänyt eilisestä asti ja edelleen jännittää. Klo 13 on minulla aika inssiin. Töissä joten kuten yritän pärjätä. Ehkä tämä ensimmäinen hoitokierto on jännittävä, toivottavasti tärppää tai jatkossa ei jännittäisi näin paljoa.

@Bb-8 Tervetuloa mukaan :) Ja toivotaan parempaa onnea tähän yritykseen. Minulla ystävällä kohdunulkoisen myötä poistettu toinen munatorvi, on onnistunut tulemaan raskaaksi yhdelläkin :) Tsemppiä!
 
@Mamtobe Täällä myös pahoinvointia ovulaatioon liittyen. Toivottavasti kohta olisi toisenlainen syy mahdolliselle pahoinvoinnille..

@Eeva650 Kiitos, kyllä jännittänyt eilisestä asti ja edelleen jännittää. Klo 13 on minulla aika inssiin. Töissä joten kuten yritän pärjätä. Ehkä tämä ensimmäinen hoitokierto on jännittävä, toivottavasti tärppää tai jatkossa ei jännittäisi näin paljoa.

@Bb-8 Tervetuloa mukaan Ja toivotaan parempaa onnea tähän yritykseen. Minulla ystävällä kohdunulkoisen myötä poistettu toinen munatorvi, on onnistunut tulemaan raskaaksi yhdelläkin Tsemppiä!
Mä voin jo kahden inssin kokeneena sanoa et se itse inssijännitys vähenee kyl ekan kerran jälkeen!! Ekalla jännitti oikeastaan kaikkea, toisella vaan sitä et miltä se mun follikkeli näyttääkään :D

@Bb-8 multa on leikattu kysta oikeasta munasarjasta helmikuussa, jonka jälkeen oikea munasarja ei oo osoittanut heräämisen merkkejä (on ilmeisesti lähtenyt sen kystan myötä niitä minifolleja sieltä niiku pois). Mulle lääkäri sanonut (kun ollaan siis naispari ja sen takia hoidoissa), et yhdellä voi raskautua ihan yhtä hyvin. Mulla vasen munasarja joka kiertoon on "tuottanutkin" 1-2 follikkelia eli munarakkulaa (itseasiassa useammin jopa kaks) eli näyttäisi ainakin yhdelläkin toimivalla olevan hyvät mahdollisuudet (vaikka siis en vielä oo raskaana). Tsemppiä teillekin!
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Bb-8


Oliko se niin että ovistesti voi kertoa jos on raskaana? Mä tein nuo tänään. Nyt on kp 18. Voisiko olla tärpännyt. Jotenkin en kyllä usko että ois raskaana. Mutta niin oli viime kierrossa ja olin hetken aikaa raskaana.
Mä oon ymmärtänyt et tasavahvat tai testiviiva kontrollia vahvempi voi mahdollisesti kertoa raskaudesta.
 
  • Tykkää
Reactions: Sabriiiina


Oliko se niin että ovistesti voi kertoa jos on raskaana? Mä tein nuo tänään. Nyt on kp 18. Voisiko olla tärpännyt. Jotenkin en kyllä usko että ois raskaana. Mutta niin oli viime kierrossa ja olin hetken aikaa raskaana.
Mä saan tuon liuskan vahvuista viivaa melkein kierron läpi, oviksen aikaan on vahvempi. Olen lukenut, että osalla ovistesti näyttää raskauden, osalla ei ja vain raskaustesti sen kertoo, kumpaan ryhmään itse kuuluu. Eikös sinulla aika vasta ollut ovis?
 


Oliko se niin että ovistesti voi kertoa jos on raskaana? Mä tein nuo tänään. Nyt on kp 18. Voisiko olla tärpännyt. Jotenkin en kyllä usko että ois raskaana. Mutta niin oli viime kierrossa ja olin hetken aikaa raskaana.
Edellisessä raskaudessa testasin kokeilumielessä, että mitä ovistesti näyttää, niin testiviiva oli selkeästi kontrolliviivaa tummempi. Tämä siis, kun olin tehnyt jo positiivisen raskaustestin. :)
 
  • Tykkää
Reactions: pandanen
En enää muista ketkä kaikki oli plissannut joten tasapuolisesti isot onnet kaikille plussanneille! <3

Tsemppiä kaikille jotka joutunut uuteen kiertoon, hyvää pitää joskus oottaa ja toivon et jokainen saa sen oman syliin ensivuoden aikana :)

On nää kierron ekat päivät kyllä jumalattoman pitkiä, tuntuu et ei päivät kulu mihinkään... :D Tein tänään aamulla ovistestin ku oli jo eilen illalla semmonen olo et on varmaan kohta tulossa ja haalean viivan siihen sain joten ovis odotellessa :) vähän malttamattomana ootan myös et pääsis jo himaan töistä et vois testata uudelleen :D huomaa kyllä niin selvästi omassa olossa tuon ovulaation ajankohdan, panettaa jatkuvasti ja eilenkin tuli talleteltua viidesti xD isot odotukset itsellä tähän kiertoon, ois mahtavaa saaha oma pieni toukovauva :3
 
VAUVA 2021 ♡

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

17.08.2020 - MAANANTAI

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
+ Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
+ Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Kuumeilija40kp, ya 4/20, 2.lapsi (miehen 5.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Tiitiäinen87, ya 5/20, 1.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
neilikkaruusu, ya 7/20, 2.lapsi
pata-ässä, ya 7/20, 1.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
Loree, ya 12/20, 1.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Brunet82.......................kp 32/26-28
Mansikka3...................kp 31/30-34
Aniaj..................................kp 29/28
Helmikorvakoru.......kp 28/27-28
Kirjoh89....................kp 28/28
pata-ässä.................kp 26/28
Kasikuus......................kp 25/27-28
Lillanna.............................kp 25/28-42
Nokare..........................kp 25/27
rubikinkuutio.............kp 24/27-29
Jjenn...............................kp 23/29-33
Haaveilija-31......................kp 21/27
Iinesankka82....................kp 20/29-30
Töppönen_....................kp 19/26
Heemilia............................kp 18/30(?)
Kuumeilija40..................kp 18/27-28
Alinna86.........................kp 18/26
Mysteerio.......................kp 16/30
Hamsteri20..................kp 16/27-28
Sofialla.............................kp 16/35-42
Mamtobe............................kp 15/26-28
Mäyh..............................kp 15/26-31
Minttuni...........................kp 14/25
Nipsuneiti83.................kp 14/29
-Lounatuuli-.................kp 14/28-35
Lovecoco..........................kp 13/30
Kakkulapio.......................kp 13/?
Sinisilmät........................kp 13/27-28
Tiitiäinen87.....................kp 13/27
LaTila...................................kp 13/27
Eeva650.........................kp 11/28-42
Goodway.......................kp 10/25-28
Iinanen.............................kp 10/24
Tiukuna......................kp 9/30-33
lulube..............................kp 8/29
Krippis...........................kp 7/22-24
Pandanen......................kp 5/29-31
Chai89............................kp 2/29-30

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Brunet82..........................dpo 17
Helmikorvakoru..............dpo 14
Aniaj................................dpo 14
Kirjoh89.............................dpo 13
Nokare................................dpo 10
Mansikka3.........................dpo 10
Rubikinkuutio.................dpo 9
Töppönen_.....................dpo 8
Heemilia..............................dpo 5
Alinna86..............................dpo 4
Mäyh......................................dpo 3
Iinesankka82....................dpo 2
Mysteerio.............................dpo 2
Mamtobe..............................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Saanko omanapailla? En tiedä minne purkaisin! Oon vähän välitilassa, tuntuu etten kuuluisi kunnolla tuonne huhtikuisiin ja koska olen plussannut, kuulunko tänne? :( Tai siis kuulunhan vielä tänne? Täällä ei ole enää mitään oloja, joten epäilen vahvasti myös tän alkaneen raskauden loppumista pian. Heräsin la-su-välisenä yönä ja jäin miettimään kuinka vähiin oireet on taas käyneet. Että taasko tässä palataan alkupisteeseen.

En toivo tätä kenellekään - jos maailmassa on tällaiselle jossitteluraskauksien määrälle joku kiintiö, niin toivoisin että mä olen täyttänyt sen kiintiön ja te muut saisitte ainakin pysyvän plussan. <3
 
Saanko omanapailla? En tiedä minne purkaisin! Oon vähän välitilassa, tuntuu etten kuuluisi kunnolla tuonne huhtikuisiin ja koska olen plussannut, kuulunko tänne? Tai siis kuulunhan vielä tänne? Täällä ei ole enää mitään oloja, joten epäilen vahvasti myös tän alkaneen raskauden loppumista pian. Heräsin la-su-välisenä yönä ja jäin miettimään kuinka vähiin oireet on taas käyneet. Että taasko tässä palataan alkupisteeseen.

En toivo tätä kenellekään - jos maailmassa on tällaiselle jossitteluraskauksien määrälle joku kiintiö, niin toivoisin että mä olen täyttänyt sen kiintiön ja te muut saisitte ainakin pysyvän plussan. <3
Voi että<3 Tottakai kuulut tänne niin kauan kun siltä vain tuntuu! Toivottavasti kaikki menisi kuitenkin hyvin eikä tarvitsisi niistä ikävistä syistä tänne jäädä, ja että saisit jäädä myös huhtikuisiin<3 Tsemppiä hirmuisesti ja tarrasukkia nyt sinne pienelle!
 
Ultrassa näkyi, että ovulaatiota ei vielä ole tapahtunut. Munarakkula näytti siltä, että tänään tai huomenna. Testiin tosiaan plussa eilen iltapäivästä. Kipuja ollut joitain päiviä. Nyt yritän bongata selkeämmän kivun, mielenkiintoista olisi tuntea ovulaatio. Inseminaatio meni hyvin. Kahden viikon päästä testipäivä. Nyt toivotaan parasta!
Mä pidän peukut ja varpaat pystyssä sun ja kaikkien muittenkin puolesta ! Toivottavadti mahdollisimman monella tärppäis tästä kierrosta !
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni
Siis vitsi mulla on semmoisia vihlomiskipuja tuolla vasemmassa munasarjassa ollut koko päivän (ja vähän myös oikealla.. jospa tää lääke nyt buustaisi senkin munasarjan "henkiin"). Kyl sit harmittaa huomenna ultrassa jos ei ookkaan niin hyvää vastetta ollut niillä letroilla ku luulen. En meinaa malttaa odottaa huomista. Nää uudet asiat aina vähän jännittää, niinku nyt tää lääke. :D

Ihana kuulla @minttuni et meni hyvin!
 

Yhteistyössä