Liityn joukkoon! Esikoinen toiveissa, yritys aloitettu 8/2018, lapsettomuustutkimukset käyty ja takana yksi keskeytynyt keskenmeno viikolla 7. Ekoja menkkoja odotellaan...
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Lopetin sandozit kesken kuukautta. Yhet menkat tuli normaalisti niinkuin pitikin kuun lopussa. Seuraavia menkkoja ei tullut, koska olin raskaanaOnko kenelläkään kokemusta, että miten on kierto lähtenyt käyntiin minipillereiden (mulla käytössä ollut desogestrel sandoz) jälkeen? Mulla ei siis menkat tuu ollenkaan pillereiden kanssa, joten ei mitään tietoa, että kauan odotettavissa kierron palautumista. Mulla kaks pilleriä jäljellä ja sit loppuu voi olla, että heti ei kyllä aktiivisesti yritys ala, mutta tuskin muuta ehkäisyä silti käytetään.
Minä olen juonut kierron alusta ovikseen asti.Missä vaiheessa kiertoa tota greippiä pitäisi alkaa juomaan?
Joo mullakin kyl aina on muutama päivä tiputtelua, nyt vaan yllättävän aikaisin ja siks hämmensi. Mut toisaalta uskon, että se ovis oli sillon aiemmin, kp12. Huomenna dpo14 eli hyvin todennäköisesti alkaakin menkatKiitos @bellaella22050909 kun päivität listaa
Täällä hanat aukesi viikon tiputtelun jälkeen päivän etuajassa. Minulle voi siis päivittää huomiselle kp 3/27-28.
Itsekin aluksi ajattelin että olisiko n. viikko oviksen jälkeen alkavassa minimaalisessa vuodossa kyse kiinnittymisvuodosta, mutta nyt jo muutaman kuukauden kokemuksella tiedän, että tuhrua seuraa kunnon vuoto.
Joku kyseli greippimehusta. Olen vuoden alusta litkinyt verigreippimehua ja mussuttanut tavallisia greippejä aina ovikseen asti, limatasot on olleet hyvät ja kierto säännöllinen (mitä nyt se tiputteluvuoto vaivaa). Tropicanaa en ole raaskinut ostaa, mutta tässä kierrossa meinasin sitä kokeilla
ei mitään Ainakin piinapäivillä tässä on kivaa tekemistäKiitos @bellaella22050909 kun päivität listaa
Täällä hanat aukesi viikon tiputtelun jälkeen päivän etuajassa. Minulle voi siis päivittää huomiselle kp 3/27-28.
Itsekin aluksi ajattelin että olisiko n. viikko oviksen jälkeen alkavassa minimaalisessa vuodossa kyse kiinnittymisvuodosta, mutta nyt jo muutaman kuukauden kokemuksella tiedän, että tuhrua seuraa kunnon vuoto.
Joku kyseli greippimehusta. Olen vuoden alusta litkinyt verigreippimehua ja mussuttanut tavallisia greippejä aina ovikseen asti, limatasot on olleet hyvät ja kierto säännöllinen (mitä nyt se tiputteluvuoto vaivaa). Tropicanaa en ole raaskinut ostaa, mutta tässä kierrossa meinasin sitä kokeilla
Mitkä hoidot sinulla edessä?Porukkaa tulee koko ajan lisää mukaan
Täällä kp5 menossa ja vuoto alkaa olemaan ohi. Tropicana greippimehua on tähänkin kiertoon hankittuna ja ovikseen asti olisi tarkoitus juoda. Muita poppaskonsteja ei ole käytössä. Multivitan mama-vitamiineja olen syönyt jo alkuvuodesta 2019 ja mies syö vitamineja myös. Menisi tämä korona ohi, niin pääsisi aloittamaan hoidot.
Mulla vähän sama, tuli kyllä vähän puskista ja yllättäen itelle tää vauvakuume Saattaa olla, että skipataan varmoilla päivillä meno ja aletaan vaan samantien näiden menkkojen mennä kokonaan ilman ehkäisyä ja asenteella tulee jos/kun tuleeIhanaa kun on tullut lisää väkeä! Plussatuulia niille jotka jo yrittävät itsellä hirveän malttamaton olo, en mitenkään jaksaisi odottaa kesään yritystä vaikka eihän siihen ole kuin pari kolme kuukautta.
vitsit mä en osaa sanoa mitään näihin. Toivotaan, että joku osaa sua auttaaHei apua, mä oon täällä ihan kauheessa ressissä kun miehen siemennesteanalyysin alustavat tulokset saapuivat. Oesaako joku auttaa mua näiden kanssa ja kertoa että onko meillä nyt aivan toivoton tapaus tai onko jollain ollut samaa?
Siittiöitä on paljon 122milj/ml (viitearvot >15milj/ml)
Tilavuus on ilmeisesti hyvä ja siittiöiden kokonaismäärä myös 451milj. (Viitearvo >39milj.
Netistä katoin niin ilmeisesti liikkuvuus on ihan ok?
3% suoraan liikkuvia
53% kiemurrellen liikkuvat
12% paikallaan liikkuvat
32% liikkumattomana
MUTTA agglutinaatio oli positiivinen ja pyöreitä soluja on 9milj ku viitearvo on <1milj/ml
SperMar IgG on 0% eli negatiivinen ja tää oli ilmeisesti ne vasta-aineet
Siis toivottavasti joku osaisi sanoa jotain, oon jotenki ihan poissa tolaltani. Toki aion koittaa viikolla ottaa jonnekin lääkäriin yhteyttä että ne vois meille tämän selittää. Ja vielä on siis tulossa ne jotkut siittiöiden muotoon liittyvät tulokset ym., mutta siihen saattaa mennä aikaa koronan takia..
Kiitos ja anteeksi
Mulla ihan ensimmäinen oire oli metallin maku suussa molempien raskauksien alussa, sitten eikun testiä tekemään...Hei, monilla on jo ennestään lapsia, niin onko teillä ollut millaisia oireita ihan alkuraskaudessa aiemmin? Arvasitteko/epäilittekö raskautta jostain syystä jo ennen raskaustestin tekoa?
Saa seurailla omia oloja, vaikka vielä tässä kyl varmoilla päivillä menty, mutta tietääpä jatkossavaikka tosi paljonhan ne ilmeisesti vaihtelee
Inseminaatioilla tarkoitus aloittaa. En tiedä tuleeko ovikseen jotain tueksi. Jäi vähän vaiheeseen suunnittelut. Mutta eiköhän syksyllä pääse jatkumaanMitkä hoidot sinulla edessä?
Missä testi otettu, tuliko lähete jostain vai miten olikaan edennyt prosessi teillä? Kannattaa lääkärin kans jutella, niin sitten ymmärtää paremmin. Itsekin olen paljon tuloksia googlaillut ja alkaa aina vaan ahdistamaan.. Oma kokemukseni on, että hyvä jutella lääkärin kans, toivottavasti saatte jonkun nopeasti kiinni. TsemppiäHei apua, mä oon täällä ihan kauheessa ressissä kun miehen siemennesteanalyysin alustavat tulokset saapuivat. Oesaako joku auttaa mua näiden kanssa ja kertoa että onko meillä nyt aivan toivoton tapaus tai onko jollain ollut samaa?
Siittiöitä on paljon 122milj/ml (viitearvot >15milj/ml)
Tilavuus on ilmeisesti hyvä ja siittiöiden kokonaismäärä myös 451milj. (Viitearvo >39milj.
Netistä katoin niin ilmeisesti liikkuvuus on ihan ok?
3% suoraan liikkuvia
53% kiemurrellen liikkuvat
12% paikallaan liikkuvat
32% liikkumattomana
MUTTA agglutinaatio oli positiivinen ja pyöreitä soluja on 9milj ku viitearvo on <1milj/ml
SperMar IgG on 0% eli negatiivinen ja tää oli ilmeisesti ne vasta-aineet
Siis toivottavasti joku osaisi sanoa jotain, oon jotenki ihan poissa tolaltani. Toki aion koittaa viikolla ottaa jonnekin lääkäriin yhteyttä että ne vois meille tämän selittää. Ja vielä on siis tulossa ne jotkut siittiöiden muotoon liittyvät tulokset ym., mutta siihen saattaa mennä aikaa koronan takia..
Kiitos ja anteeksi
Tänne onkin jo tullut paljon porukkaa, kiva välillä en ole muistanut käydä lukemassa mutta nyt täytyykin terästäytyä
Itsellä on ensimmäinen tosi varhainen raskausoire ollut juuri se hajuaistin terävöityminen. Sen jälkeen tullut tissikivut
@bellaella22050909 kiva, kun jaksat päivitellä listaa. Saako muuten esittää toiveen koskien tuota kiertopäivälistaa? Voisko ne kiertopäivät olla tuon 2020-ryhmän tapaan näin, silloin pääsisi helpommin seuraamaan vähän missä tilanteessa muut ovat ja kuka saattaisi olla samanlaisessa tilanteessa
Nimi ★ Kiertopäivä ★
Bellaella2205090.............kp 23/?
Loree.....................................kp 19/23-28
Persikka123.........................kp 19/32
Napsunen............................kp 18/35-45
Futurmama.........................kp 13/29-34
Puolu.........................................kp 13/?
Hipposka..............................kp 11/32
Vesinokkaeläin...................kp 9/28-29
Päärynä5............................kp 9/28
Brunet82...............................kp 9/26-28
Minttuni.................................kp 5/26
Kirjoh89.................................kp 4/28
Zennuli...................................kp 3/?
Millimetrii...............................kp 3/27-29
Masunen...............................kp 2/27-28