Toiveissa vauva 2021

Vielä piti lisätä että tosiaan tässä kierrossa tikutan ovista. En oo nyt muutamaan kiertoon sitä tehnyt, mutta yritetään paremmin ajoittaa ennen ovulaatiota näitä kertoja. Aikasemmin on ollu täällä puhetta, mut en nyt löytäny tietoja, oliko niin että ovis merkataan siitä ekasta plussasta seuraavalle päivälle?

Mulla kun tulee eka plussa nii viivat on tasavahvoja, mutta seuraavana päivänä toinen viiva on selkeästi tummempi ja kipuja alkaa olla jo tavalla. Eli laittaisinko tuon ekan mukaan?
Kun saat tasavahvat viivat niin se on sillon dpo -1 (y)
 
Vitsit uskaltaisinkohan testata jo huomenna.. sitten olis vanhan kierron mukaan 26/26, mutta nyt tän km jälkeisen kierron ja myöhemmän oviksen mukaan dpo9. Jos perjantaina dpo6 oli niitä kiinnittymisoireita, niin voiskohan jotain jo näkyä. On jotenkin niin vahva tunne ja oireet. Toisaalta pelkään, että mitä jos se edellinen raskaus vielä haamuilee. Tein kp10 tyhjennyksestä laskien semmosen toooosi hailakan haamun, joten luulis sen jo hävinneen? :unsure:
 
Onko tää nyt viivanpaikka vai mikä? Ihan helkkarin vaikea kuvata, todellisuudessa ihan näkyvä..

Sorruin ostamaan rfsu herkän ja ihan samanlaisen tekee kuin se clearblue early. Näkeekö kukaan mitään. Mua niin ihmetyttää tällänen haamujen näkeminen, ilmeisesti vahvat viivalasit on päässä. Dpo 14, kp 26/27 Mutta pitäisi jo vahvistua..

Voisin liittyä huomisen aamun testaajiin kuitenkin vielä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Vau!
Reactions: Shibali ja Lilmi89
Onko tää nyt viivanpaikka vai mikä?

Sorruin ostamaan rfsu herkän ja ihan samanlaisen tekee kuin se clearblue early. Näkeekö kukaan mitään. Mua niin ihmetyttää tällänen haamujen näkeminen, ilmeisesti vahvat viivalasit on päässä. Dpo 14, kp 26/27 Mutta pitäisi jo vahvistua..

Voisin liittyä huomisen aamun testaajiin kuitenkin vielä.
Kyllä minäkin siellä jonkun viivan nään:geek:
 
  • Tykkää
Reactions: Mans115
Onko tää nyt viivanpaikka vai mikä?

Sorruin ostamaan rfsu herkän ja ihan samanlaisen tekee kuin se clearblue early. Näkeekö kukaan mitään. Mua niin ihmetyttää tällänen haamujen näkeminen, ilmeisesti vahvat viivalasit on päässä. Dpo 14, kp 26/27 Mutta pitäisi jo vahvistua..

Voisin liittyä huomisen aamun testaajiin kuitenkin vielä.
Mäkin nään, haalea mutta näkyy!
 
  • Vau!
Reactions: Mans115
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Mulla nyt kp4 menossa, ja aattelin kokeilla tota greippimehua Löysin kaupasta vain verigreippumehua, ajaakohan samaa asiaa? Ja paljonko sitä nyt sit pitää juoda
En osaa sanoa tuosta verigreipistä. Oon myös juonut tuota tropicanan greippimehua. Se oli jotenkin tosi hankala löytää! Cittarin kylmähyllyssä oli mehujen joukossa ja siinäkin kävin monta kertaa katsomassa ennen kuin sattui silmiin. Semmosen ison lasillisen päivässä oon juonut menkkojen alusta ovikseen asti(y)
 
Vitsit uskaltaisinkohan testata jo huomenna.. sitten olis vanhan kierron mukaan 26/26, mutta nyt tän km jälkeisen kierron ja myöhemmän oviksen mukaan dpo9. Jos perjantaina dpo6 oli niitä kiinnittymisoireita, niin voiskohan jotain jo näkyä. On jotenkin niin vahva tunne ja oireet. Toisaalta pelkään, että mitä jos se edellinen raskaus vielä haamuilee. Tein kp10 tyhjennyksestä laskien semmosen toooosi hailakan haamun, joten luulis sen jo hävinneen?
Yhteistestaus aamulla?
 
  • Tykkää
Reactions: pioni89
Herranjestas, mä luulen että tunnistan ovulaation.
Kauhea alavatsakipu ja tunnistan että on ollut joka kierrossa ovulaation aikaan, oon vaan kuvitellut silti tulevan suolistosta. Nyt vaan on voimakkaampi kuin aiemmin tämän yrityksen ja itseni tarkkailun aikana.
Ovistesti oli lähes plussa eilen ja kirkuva tänään, olisiko se ollut sitten plussa jo eilen ja ovispäivä onkin tänään!
JÄNNÄÄ! :geek:
 
Onko tää nyt viivanpaikka vai mikä? Ihan helkkarin vaikea kuvata, todellisuudessa ihan näkyvä..

Sorruin ostamaan rfsu herkän ja ihan samanlaisen tekee kuin se clearblue early. Näkeekö kukaan mitään. Mua niin ihmetyttää tällänen haamujen näkeminen, ilmeisesti vahvat viivalasit on päässä. Dpo 14, kp 26/27 Mutta pitäisi jo vahvistua..

Voisin liittyä huomisen aamun testaajiin kuitenkin vielä.
Näkyy siellä jotain itseasiassa ilman edes että avaa kuvaa! Melkosen vahva viivanpaikka jos sitä vain olis...
 
Ihanaa äitienpäivän iltaa naiset ja vau onnea plussanneille, MANDARIINILOHKO noi viivat ei jätä ainakaan arvailunvaraan, jes!

Mitenhän hitossa tässä pitäis jaksaa odottaa 1,5 viikkoa että tuleeko menkat vai ei. Eli pe 22.5. pitäis alkaa menkat. Jaksanko odottaa niin että testaan vasta la 23.5. jos ei ole alkanut?!? Kai se ois jaksettava :D. Testatkaa nyt siihen asti ihan hitosti, ni mä voin fiilistellä teidän testejä. Onneks meit on näin paljon ni jollain on joka päivä testi ajankohtanen :)
 

Yhteistyössä